• If only they saw what we can see. They will understand why we want them so desperately.





    ALWAYS LIKE NA NA NA.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 16:26 ]


    What's so bad about being different?

    Serieus, mijn Pingchat doet echt heel raar nadat mijn vader erop is geweest O.o


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    schatjes ik ga even nog een potje rummikub doen met mn ma, zus en de vriend van mijn ma! tot straks <33333333333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ... *Gaat installeren op Ipod*


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sanne, tot straks! xoxo <333


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    (...)
    Lucky you! Ik heb er nu een gevonden met 170 sms/min maar ik weet niet of dat genoeg zal zijn? Het hoeven er sowieso niet veel te zijn omdat je ping en whatsapp hebt..

    Ja dat is zo, maar mijn mobiel was eerst van me vader, en mijn abbonement op mijn oude liep af, en aangezien mijn vader ook nog een telefoon voor ze werkt heeft, mocht ik hem hebben, en nu zit er ook nog meer dan 200 euro beltegoed op :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Hoeveel sms/min hebben jullie per maand?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    Hoeveel sms/min hebben jullie per maand?


    300 sms.


    What's so bad about being different?

    Maar ik meot naar beneden komen van mijn ouders, ik ben nog wel online op twitter en hier zal ik heel langzaam reageren. xoxoxoxoox


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sestican schreef:
    (...)
    Lucky you! Ik heb er nu een gevonden met 170 sms/min maar ik weet niet of dat genoeg zal zijn? Het hoeven er sowieso niet veel te zijn omdat je ping en whatsapp hebt..


    ik heb bij vodafone die van 150 maar ik kon het verdubbelen ergens, dus ik heb er als het goed is 300, maar die 150 was eigenlijk ook wel genoegxd
    maarja das bij iedereen andersxd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Doei Fabienne! xoxox<333(wedding)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heet Chanouux op Pingchat! ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Is 35 euro per maand veel voor een abo? Dan heb ik 170 sms/min en een Blackberry bundel, maar wat dat inhoud?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    wtf, die pingchat doet het niet ofzo ;s


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Sestican schreef:
    Is 35 euro per maand veel voor een abo? Dan heb ik 170 sms/min en een Blackberry bundel, maar wat dat inhoud?


    ik heb geloof ik ook zoiets,
    bbbundel is volgens mij dat er gelijk internet bij zit?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik ben maarrritt op pingchat ;d


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.