• Onze missie was simpel, nieuwe leden rekruteren. Altijd waren wij de machtigste, onsterfelijke wezens geweest, de bloedzuigers, wezens van de nacht, moordenaars.. Maar ons ras begon langzamerhand uit te sterven en werd zwakker, iets wat niet mocht gebeuren! Toch kwam de afgrond steeds dichterbij. Er waren enkele mensen die achter ons bestaan waren gekomen doordat een aantal slordig te werk waren te gaan, ze hadden ons onverwachts aangevallen en een groot deel was omgekomen. Ze hadden ze de zon ingejaagd! De bruten.. En ook de andere bendes vampieren lieten ons niet met rust, continue vonden er nieuwe slagvelden plaats, terwijl we nu juist elkaar moesten steunen. We waren broeders, maar daar waren we allen te trots voor, vandaar dat we nu zelf stappen ondernamen.

    De leider was duidelijk geweest, we moesten ons mengen onder de studenten, het jonge, sterke mensvolk. We zouden in dezelfde lelijke, hoe noemde ze dat ook al weer? Containerwoningen? In ieder geval, we zouden bij ze gaan wonen, ook een baantje zoeken, doen alsof we een van hun waren en hun vertrouwen winnen.. En als het dan zo ver was, zouden we hun één van ons maken en zo ons ras nieuw, sterk vlees bieden. Een nieuwe generatie, jonge vampieren. We zouden ze trainen tot ze sterk genoeg waren om te vechten en te overleven, maar daarvoor moeten we ons eerst tussen hun mengen. Een zware opgave voor hongerige wezens van de nacht die continue verlangen naar heerlijk, zoet bloed.
    Het is oorlog.


    Met dank aan Simone voor de titel, inleiding, de cover en zo'n beetje het hele verhaal. Ik heb eigenlijk de eer om het topic aan te maken. :'D

    DE REGELS:
    - Je kunt altijd meedoen, vraag voor een korte inleiding als je het niet meer begrijpt. Een samenvatting kan sowieso altijd "aangevraagd" worden, mocht je de draad kwijt zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - Meerdere personages mogen, maar niet meer dan vier, het moet natuurlijk wel duidelijk blijven.
    - Geen andere personages doden/verkrachten/datsoortdingen zonder zijn/haar toestemming.
    - Niet voor andere personages reageren, kleine beslissingen mogen maar geen gesprekken voeren voor een andere personage.
    - Niet zomaar stoppen, we begrijpen het als je geen tijd en/of zin meer hebt, maar wees dan even zo beleefd om dit te melden en dan schrijven we een mooi einde voor je personage
    (dit kan zowel tijdelijk als definitief).


    INVULLEN:
    Naam:
    Leeftijd:
    Mens/Vampier:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    (Vampier)Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren:
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen:
    Extra:


    Lisa Sky Morgan, 18. June van Dalfsen, 19.


    Have fun. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:09 ]


    everything, in time

    Ariana mc glover

    Ariana keek van de radio naar Vassili die begon te vertellen. Hij leek blij te zijn als hij terug naar huis dacht. Ze begreep dat goed al was zijn reden hier te komen ook wel goed. Ze vond het eigenlijk niet zo raar van die opa. Zelf had ze ook meegemaakt plus de eerste. Al was de eerste niet zo erg in Nederland de andere wist ze zelf nog genoeg van. Al was het toen wel open buffet seizoen...
    ´Dat klopt daar hebben ze best lekkere chocola toch blijf ik van Nederland houden´ zei Ariana. Zo glunderend dat het er echt bij past. Het was een wijze zin die je niet van een klein meisje verwachte. Maar Ariana kon het niet laten. Daarom was ze ook wel blij toen de bel ging. Ze keek om naar de andere jongen. Die leefden dus met zijn drieen in een huis. Ariana zwaaide kort terug naar de jongen en wou haar naam wel zeggen maar de jongens leken wat te bespreken. Eigenlijk vond ze het feestje niet erg. Het leek haar wel leuk. ´Ja graag´ zei Ariana terwijl ze op sprong. ´Dan hoeven we daar ook niet meer naar te luiseteren ´ zei Ariana als grap terwijl ze naar de deur liep. Al bleef ze daar wachten. Ze kon het feest wel horen. Maar dat zou op vallen als ze er meteen heen gingen. ´Komen jullie´ vroeg ze plagend.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Sorry als ik het niet helemaal begrijp, het zijn zúlke lange berichten van jullie, mijn aandacht word daar pas toe getrokken als ik het verhaal echt begrijp, dus ik kan het nu wel allemaal lezen, maar dat gaat het ene oog in en het andere weer uit, haha :'D

    Als ik iets heb geschreven wat niet klopt, meld dit dan even sil vous plaît.
    Daarnaast, kent iedereen elkaar al? Wonen ze al in zo'n container? Dudes I'm freakin' confused :"D

    Drake Porter Dawn
    Vanuit de verte zag ik enkele mensen zich verzamelen. Ik hoorde dingen over een feest. Ik kwam iets dichterbij en herkende meteen enkele gezichten. Het feest zag er niet bepaald exclusief uit, dus ik stortte me op de menigt en wurmde me naarbinnen. Ik was de laatste die voorlopig binnenkwam, dus sloeg de deur met een klap dicht. Enkele keken op, ik voelde de aanwezigheid van drank, doormiddel van de sfeer. Ik tikte het eerste de beste persoon aan, met de directe vraag waar ik iets kon drinken.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:37 ]


    Let it come and let it be

    er is een feest bij adelaine.
    Oliver&Daniél zijn op het terrasje bij haar, Adelaine staat ze te begluren lol> Vasalli en ariana gaan ook zo leah loopt random rond op het feest en april&chad&lisa zullen ook nog wel komen ;p

    Ze kennen de vampieren nog niet trouwens ;o De rest kent elkaar wel, eigenlijk mag ej het zelf allemaal werten ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké :3
    Nou, wie mag mijn onhandige Drake aantikken om te weten te komen waar de drank is? :3


    Let it come and let it be

    Ik doe leah wel xd heb ike ven wat te doen


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Plots tikte er weer iemand om mijn schouder en ik draaide me om. Er stond ene bleke, slanke maar toch gespierde jongen voor me. Hij had zwarte haren en een snakebite die me meteen opviel, ik had het nooit zo met piercings. "Ja?" vroeg ik hem toch. "Is er iets?" vroeg ik hem, ik had hem nog nooit gezien. Misschien een van de nieuwe bewoners? "Zeg, ben je nieuw hier?" vroeg ik er bijna meteen achteraan. Ik nam nog een slok van mijn blikje bier en voelde hoe het lekkere goedje door mijn keel gleed. Ik was geen alcoholverslaafde, maar zo nu en dan had ik er echt niks op tegen. Vooral bier niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Adelaine Valetina Favré
    Er komen steeds meer mensen op het feestje, meer dan ik had verwacht. Ik sta nog steeds op het terrasje en er gebeurdt niet zoveel speciaals. Ik loop naar Daniel toe en zeg bezorgd: "Ik had niet verwacht dat je zou komen."
    "Ben ik dan niet uitgenodigd?" Vraagt beledigt
    Ik loop weer weg, want ik weet dat hij geen zin had om met mij te praten en ik heb ook geen zin om met hem te praten, dus ik kan maar beter weggaan. Ik loop naar de keuken, dranktafel en roep dan: "De bier is op!" Maar niet heus. Ik hoor een aantal kreten, maar dan open ik de deur van de koelkast en haal er wat bier uit. Ik zet het bier op de tafel en blijf er maar wat staan.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 20:09 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Drake Porter Dawn ~ Vampire
    'Soort van nieuw, ja,' mompelde ik besluiteloos. Ik bekeek het meisje eens goed, ze had prachtige donkere, lange haren en haar groen/grijze ogen, waren perfect omlijnd. Ze nam nog een slokje van haar bier en grinnikte zachtjes om het genot waarmee ze de drank verwerkte. 'Waar kan ik hier de drank halen,' lachte ik, in een poging het meisje licht te verleiden.


    Let it come and let it be

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Ik hoorde Adelaine schreeuwen dat het bier op was, maar ik wist uit ervaring dat de drank nooit op leek op feestjes. "Je bent toch niet van plan je lam te zuipen hè?" vroeg ik grijnzend. Het was nooit prettig als er iemand over zijn nek ging, ik kon echt niet tegen dei stank. Afgrijselijk, helaas was het toch gebeurd toen ik ooit een feestje hield. Ik had gelukkig iemand wetent e strikken om het voor me op te ruimen, want ik ging zelf bijna over mijn nek erdoor. "Ik denk in de keuken, volg me maar," zei ik en liep voor hem uit tussen de menigte door. Als hij me kwijtraakte was dat zijn eigen probleem. Eenmaal in de keuken zag ik dat hij zich met moeite door de mensenmassa wurmde en uiteindelijk toch de keuken wist de bereiken. "Ha, had ik toch gelijk," zei ik meer tegen mezelf dan tegen hem toen ik de tafel met bier erop zag staan. "Hoe heet je trouwens?" vroeg ik toen ik me weer op de jongen richtte.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn inspiratiebatterij begint leeg te lopen lotje, i'm sorry! ):

    Daniel Possedon

    “Vertel me de details, Oliver. “ greens hij zijn tanden bloot. Hij hoorde niet liever dat zijn kameraad een mens had leeggedronken. Het was geen dagelijkse gebeurtenis. Uit intresse, legde hij zijn armen op zijn bovenbenen en keek hij Oliver onderzoekend aan. Met een snelle beweging, gritste hij de fles alchohol uit zijn handen en dronk hij er een aantal stevige slokken van. Het voelde fijn aan in zijn keel. Net alsof het in vuur en vlam stond. Bloed had dat effect niet. Bloed had verschillende smaken, afhankelijk van wie de persoon was. De ene smaakte bitter, de andere wat zoeter.
    De stem van Adelaine deed hem opschrikken uit zijn gedachtes. Hij haalde de fles wodka van zijn lippen en keek naar haar shirt. Een beetje een raar shirt. Nou, het paste dan toch bij haar. “Ben ik dan niet uitgenodigd?” vroeg hij quasi beledigd. Hij keek haar na en schudde zijn hoofd. Leah had gelijk. Ze zou hem niet met gerust laten. Hij keek terug naar Oliver die wat voor zich uitstaarde. Hij gaf hem een klap tegen zijn achterhoofd. “Je hebt me nieuwschierig gemaakt. Vertel het nu maar tegen je grote sterke broer.” sprak hij fier, maar op een onserieuze manier. De grijns op zijn gezicht kon hij niet onderdrukken.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 20:13 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Drake Porter Dawn
    'Je bent toch niet van plan je lam te zuipen hè?' Een klein sadistisch lachje verscheen op mijn gezicht. 'Nee, ik wou jou dronken voeren, totdat je verstand is verdronken en je mijn bed verkiest als slaapplek,' grapte ik. Enkele vragen volgen. 'Drake Porter Dawn, jij?' Ik volgde haar ondertussen naar de keuken, waar een prachtige voorraad alcoholistische drankjes me op stond te wachten.


    Let it come and let it be

    Adelaine Valetina Favré
    Ik loop weer naar Daniel en die vriend van hem en zeg: "Je bent uitgenodigt, maar niet omdat ik je aardig vindt."
    Ik richt mijn aandacht op die vriend van hem en hoop dat ik nu niet ga blozen bij het zien van hem.
    "Adelaine, en jij bent?" Vraag ik vriendelijk

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 20:13 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Adelaine Valetina Favré
    Ik loop weer naar Daniel en die vriend van hem en zeg: "Je bent uitgenodigt, maar niet omdat ik je aardig vindt."
    Ik richt mijn aandacht op die vriend van hem en hoop dat ik nu niet ga blozen bij het zien van hem.
    "Adelaine, en jij bent?" Vraag ik vriendelijk


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    "Nee, ik wou jou dronken voeren, totdat je verstand is verdronken en je mijn bed verkiest als slaapplek," antwoordde hij met een sadistisch lachje. "Wat jammer nou dat dat nooit gaat gebeuren hè?" vroeg ik, het sarcasme droop van mijn stem. Trouwens, zoiets zou mij nooit overkomen. Er woonde hier een paar meiden, ik zou bijna hoeren zeggen, die zoiets maar al te graag lieten gebeuren, maar zo was ik niet. Ik kwam arrogant en zelfverzekerd over, ik was toch preuts op dat gebied. Hij stelde zichzelf voor als Drake Porter Dawn, hmm, Drake dus. "Sk- Leah, Leah Morgan," stelde ik toen mezelf voor, had ik mezelf toch bijna versproken. Het kwam gewoon omdat iedereen me zo bleef noemen, maar ik wilde er niet nog iemand bij die me zou aanspreken met Sky.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Drake Porter Dawn ~ Vampire
    'Wat jammer nou dat dat nooit gaat gebeuren hè?' Die uitstraling van haar beviel me wel. 'Wacht jij nog maar eens af,' grinnikte ik terwijl ik haar bijna lege blikje uti haar handen trok en een nieuwe in haar handen bevestigde. Ik zag haar verbaasd kijken bij de wisseltruc. Om het "permanent" te maken, nam ik een slokje van haar oude biertje. Die wilde ze nu vast niet meer, dus zou ze wel die nieuwe moeten aanpakken, hoopte ik.


    Let it come and let it be