• Onze missie was simpel, nieuwe leden rekruteren. Altijd waren wij de machtigste, onsterfelijke wezens geweest, de bloedzuigers, wezens van de nacht, moordenaars.. Maar ons ras begon langzamerhand uit te sterven en werd zwakker, iets wat niet mocht gebeuren! Toch kwam de afgrond steeds dichterbij. Er waren enkele mensen die achter ons bestaan waren gekomen doordat een aantal slordig te werk waren te gaan, ze hadden ons onverwachts aangevallen en een groot deel was omgekomen. Ze hadden ze de zon ingejaagd! De bruten.. En ook de andere bendes vampieren lieten ons niet met rust, continue vonden er nieuwe slagvelden plaats, terwijl we nu juist elkaar moesten steunen. We waren broeders, maar daar waren we allen te trots voor, vandaar dat we nu zelf stappen ondernamen.

    De leider was duidelijk geweest, we moesten ons mengen onder de studenten, het jonge, sterke mensvolk. We zouden in dezelfde lelijke, hoe noemde ze dat ook al weer? Containerwoningen? In ieder geval, we zouden bij ze gaan wonen, ook een baantje zoeken, doen alsof we een van hun waren en hun vertrouwen winnen.. En als het dan zo ver was, zouden we hun één van ons maken en zo ons ras nieuw, sterk vlees bieden. Een nieuwe generatie, jonge vampieren. We zouden ze trainen tot ze sterk genoeg waren om te vechten en te overleven, maar daarvoor moeten we ons eerst tussen hun mengen. Een zware opgave voor hongerige wezens van de nacht die continue verlangen naar heerlijk, zoet bloed.
    Het is oorlog.


    Met dank aan Simone voor de titel, inleiding, de cover en zo'n beetje het hele verhaal. Ik heb eigenlijk de eer om het topic aan te maken. :'D

    DE REGELS:
    - Je kunt altijd meedoen, vraag voor een korte inleiding als je het niet meer begrijpt. Een samenvatting kan sowieso altijd "aangevraagd" worden, mocht je de draad kwijt zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - Meerdere personages mogen, maar niet meer dan vier, het moet natuurlijk wel duidelijk blijven.
    - Geen andere personages doden/verkrachten/datsoortdingen zonder zijn/haar toestemming.
    - Niet voor andere personages reageren, kleine beslissingen mogen maar geen gesprekken voeren voor een andere personage.
    - Niet zomaar stoppen, we begrijpen het als je geen tijd en/of zin meer hebt, maar wees dan even zo beleefd om dit te melden en dan schrijven we een mooi einde voor je personage
    (dit kan zowel tijdelijk als definitief).


    INVULLEN:
    Naam:
    Leeftijd:
    Mens/Vampier:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    (Vampier)Wat vindt jouw personage van het idee om nieuwe leden te rekruteren:
    Bevriend/vijand met vampiers/mensen:
    Extra:


    Lisa Sky Morgan, 18. June van Dalfsen, 19.


    Have fun. (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:09 ]


    everything, in time

    Dan moet je nog eens lezen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    de topic starter beslist en die zei dat hij liever niet wil. Overleg maar ik bemoei me er verder niet mee.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Oliver Poxerd.

    Een heerlijke droomloze slaap had hem al een aantal uren geleden geveld. Het was veel beter dan de nachtmerries die hem de laatste tijd vaker teisterden. In die nachtmerries beleefde hij iedere keer weer hetzelfde maar toch wist hij iedere keer schreeuwend wakker te worden. Een harde trap tegen zijn bed trok hem terug naar het leven. De sufheid die nog meester was van zijn lichaam maakte dat de woorden die Daniel sprak maar heel vaag aankwamen. Zijn ogen hield hij dan ook gesloten en niet veel later was hij weer meegenomen in een lichte slaap. Hij sliep altijd opgekruld, waar hij dat vandaan had gehaald was hem nog steeds een raadsel maar het was 1 van de weinige posities waar hij bij in slaap viel. De stem van Daniel schalde deze keer luider door zijn hoofd heen dan daarnet. Eigenlijk wou hij niet reageren maar toen hij het dreigement hoorde kon hij niet anders. In een rotgang kwam hij uit bed en trok een broek aan. Van een stoel in de hoek van de kamer griste hij nog een schoon shirt wat hij onderweg naar beneden aandeed. Op blote voeten holde hij de trap af. "Blijf met je gore tengels van mijn gitaar aan!" Schreeuwde hij terwijl hij zijn weg naar beneden maakte. Muziek was een zwak punt van hem, dat wist Daniel maar al te goed. Waar dan ook vaak - tot zijn frustratie - gebruik van werd gemaakt. Hij stond nu in de deuropening van de woonkamer en trok zijn shirt nog goed. Zijn ogen vlogen van de standaard van zijn gitaar naar Daniel toe en terug. Met een zucht liep hij rustig de woonkamer verder in. "Wat is er dat je me zo dringend uit bed moet hebben?" Vroeg hij waarbij hij zijn volledige aandacht voor een moment op Daniel vestigde. Daniel riep dit soort dingen nooit als er geen reden was waarom hij snel naar beneden zou moeten komen. Hij ging in de zetel zitten en strekte zijn arm uit om zijn gitaar te pakken. Zijn lange, smalle vingers omsloten de hals van de gitaar. De gitaar belande zacht op zijn schoot. Zijn vingers legde hij goed waarna hij een akkoord aansloeg. Ondertussen wachtte hij op het antwoord van Daniel. De klanken die zijn gitaar uitstootte klonken niet helemaal meer zuiver, daar zou hij later op de dag eens wat aan moeten doen. "Ik heb een droomloze slaap gehad." Mompelde hij, niet dat het Daniel wat uitmaakte. Maar hiermee probeerde hij zijn irritatie over dat Daniel hem wakker had gemaakt soepel te verwoorden.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 20:42 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Kanevorone schreef:
    (...)

    Ik heb ook nooit gehoord van een campus in Nederland. -_-
    Maar ik kreeg steeds minder zin in dit vanwege kritiek op mijn fantasie.

    Geloof me, die zijn er :] Ik ben tweedejaars HBO student en mijn klasgenoot was een paar weken terug naar de administratie gewandeld omdat hij op de campus geen internet kon ontvangen waarvoor hij wel heeft gedokt :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Northman schreef:
    GO SEVDA GO SEVDA!<3
    Ik had haar gevraagd maar ze zei dat ze niet wilde. Vet lief, haha. <3

    @Sam; da's goed! Ik wil zo ook nog een meisje maken, mens. Het liefst een zusje van iemand, maar er zijn nog geen goede personages daarvoor. Dus ik wacht nog even en anders mss van Simone.;3

    @Kanevorone er doen geen weerwolven mee, sorry. D:


    Ik ben bang dat ze toch echt gelijk hebben :p
    Maar je kan je karakter misschien wat aanpassen en dan als mens of vampier? ;3

    -

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:19 ]

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Eenmaal weer binnen trapte ik mijn doorweekte gympies en sokken uit en plaatste ze naast bij de verwarming. Ik raapte wat schone kleren bij elkaar en verdween mijn badkamer in. Een heerlijke, warme douche. Daar verlangde ik naar en dat verlangen werd al gauw bevredigd, want nadat ik mijn klamme, koude kleren had uitgetrapt was ik onder de warme stralen gaan staan. Ik bleef een tijdje staan genieten voordat ik me werkelijk begon te wassen. Zorgvulde waste ik mijn lichaam en zeepte ik mijn haren in om me vervolgens weer af te spoelen. Toch duurde het nog even voordat ik mezelf zover kreeg om onder de douche uit te stappen, de kou weer in. Terwijl ik mezelf hulde in mijn ondergoed, een skinny jeans en een off-shoulder topje vroeg ik me af waar ik vanavond heen zou gaan. Voor zover ik wist hadden de bewoners hier geen feest geregeld, wat ik wel jammer vond. De feesten waren toch gezellig, vaak in het parkje met muziek, lekker eten en de drank kon niet ontbreken. Hopelijk kwam er weer gauw zo'n feest, voor de nieuwe bewoners. Zachtjes neuriënd verliet ik de badkamer met in mijn handen mijn klamme kleren die ik uitstalde bij de verwarming. Die moesten eerst drogen voordat ik ze bij de was deed. Door mijn knorrende maag was het wel duidelijk dat het alweer etenstijd was, al geweest zelfs. Gauw plaatste ik een bakje lasagne in de oven en wachtte tot het klaar was terwijl ik TV keek. Adelaine.. Waarom vond ze Daniël zo verdacht? Vreemd kind. Ik raakte wat in gedachten verzonken, vooral toen er reclame op TV was voor de zoveelste keer, tot de oven alarmerend begon te piepen. Mijn lasagne! Gauw stond ik op en haastte me de keuken in om mijn lasagne te redden uit de bloedhete oven.
    Na ongeveer drie kwartier had ik gegeten én al afgewassen, ik woonde alleen dus was verplicht om al die rotklusjes te doen. Een onopgeruimd huis vond ik zo slordig staan, maar toch kon ik mijn kamer als enige niet netjes houden. Even bleef ik bedenkelijk staan en liep toen toch naar mijn deur en stapte in mijn pumps en vertrok. Terwijl ik naar buiten stapte vroeg ik me af of ik iemand mee zou vragen, maar ik kon niet zou gauw bedenken wie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Adelaine Valetina Favré
    Toen Leah haar kamer uitliep, was het wel heel raar dat ze me volkomen negeerde alsof ik onzichtbaar was.
    "Leah ik moet je iets zeggen." Zeg ik
    Het wordt er heus niet beter op als we de hele tijd ruzie maken, dus ik kan maar beter zeggen dat het me spijt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ho wait, had ik adelaine ove rhet hoofd gezien? x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    ho wait, had ik adelaine ove rhet hoofd gezien? x'D




    Jup(Geeft niks hoor, iedereen vergeet wel eens wat)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ach naja, dan is Leah maar blind :'D

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    "Leah, ik moet je iets zeggen," klonk plots een stem. Ik schrok me rot, draaide me om en zag toen Adelaine. "Oh, jij bent het.. Ik had je niet gezien," merkte ik op. Ze noemde me ten minste Leah, maar ze kwam vast weer zeuren over Daniël. "Wat is er? Als het weer over Daniël gaat, ik wil het niet horen, dat vampierenverhaal. Ik geloof het niet Adelaine," zei ik maar alvast. Ondanks dat het vanmiddag geregend had was het een zwoele avond, het was niet erg koud, zelfs wel aangenaam. Hopelijk ging het niet heel plots regenen, want mijn paraplu was stuk en ik vergat elke keer een nieuwe te kopen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Adelaine Valetine Favré
    "Ik wil mijn excuses aanbieden en het is eigenlijk mijn schuld dat we altijd wel ruzie hebben." Zeg ik
    Ik voel me opeens stukken beter nu ik het gezegdt heb, nu maar hopen dat ze me vergeeft.
    "Je hebt juist goed gedaan door me onrespectvol te behandelen." Vervolg ik


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sky Leah Morgan ~ Mens.
    Wacht wat? Had ik haar wel goed verstaan? Ik begon aan mijn schone haren te frunnikken. "Het is oké, als je ten minste besluit op te houden over Daniël. Je moet niet iedereen verdenken, hoe moet je nog vrienden maken als je dat doet?" Ik liet mijn haren weer met rust en keek haar aan. "Vergeet het maar gewoon verder en bemoei je niet te veel met mijn zaken, oké?" vroeg ik haar, in de hoop dat ze toe zou stemmen. Mijn zaken waren mijn zaken, het was overigens mijn leven en ik besloot wat ik er mee deed.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Adelaine Valetina Favré
    "Zal ik doen." Antwoord ik op haar vraag
    Ik ben prettig opgelucht en herriner me nu pas dat ik vandaag een feestje had.
    "Leah, er is vandaag een feestje bij mij kom je ook?" Vraag ik
    Oké misschien heb ik net pas besloten dat ik een feest ging geven, maar er zijn geen feesten en je moet je toch echt kunnen vermaken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    We kunnen doen dat het bekend is bij iedereen en dat iedereen dus samenkomt om te feesten bij Adelaine? Lijkt jullie dat nice? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.