• Misschien ken je het, misschien niet. Dan zie je een verhaal in de Top Vijf staan met 54 kudo's. De titel spreekt je wel aan, en je klikt erop. Goh, 12 abo's.

    Ik word er echt moe van dat dit kan. En ik weet eigenlijk ook niet hoe ze het doen, behalve andere mensen om kudo's vragen. Je verpest zo gewoon de kans van mensen die het wel eerlijk doen om een keer in die Top Vijf te staan. Eigenlijk zou een story niet meer kudo's mogen hebben dan het aantal abo's.

    Ik vroeg me af of ik de enige was, maar ik gok zomaar van niet.


    -

    I agree, het is gewoon vals.


    Your make-up is terrible

    Uneventful schreef:
    De top 5 is sws sneu, goede verhalen komen er niet in. Alleen fanfiction, en dan denk je dat je een dag af bent van die Bieber verhalen stromen ze weer vrolijk binnen.

    Fanfiction kan ook heel goed zijn. Niet allemaal, maar er zitten toch wel een aantal heel erg goede tussen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dudley schreef:
    Ik ben het compleet met je eens. Helaas zijn er nu eenmaal van die naaiers.


    No matter what, you deserve to smile. Don’t let anyone ever take that away from you.

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Fanfiction kan ook heel goed zijn. Niet allemaal, maar er zitten toch wel een aantal heel erg goede tussen.


    True. Ik schrijf zelf ook fanfictions, maar mijn voorkeur gaat naar onbekende personen. Maar de meeste fanfictions die in de top komen... ja, dat hoef ik volgens mij niet uit te leggen. Is zóó vaak over gepraat. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    De top 5 is sws sneu, goede verhalen komen er niet in. Alleen fanfiction, en dan denk je dat je een dag af bent van die Bieber verhalen stromen ze weer vrolijk binnen.


    Idd. Ik ben dan misschien wel een Belieber, maar ik erger me ook aan ál die fanfics..

    Echt vreselijk, maar daar kunnen we niets aan doen >.<
    Stomme proxies


    Let the Night embrace you

    Ik kijk niet eens meer naar de top 5, aangezien er alleen van die achterlijke fanfics tussen zitten die mij niet interesseren. Ik mot geen kudo's hebben, hoor, zolang mijn abo's maar genieten van het verhaal, niet dat ze gedwongen worden om het te promoten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    De top 5 is sws sneu, goede verhalen komen er niet in. Alleen fanfiction, en dan denk je dat je een dag af bent van die Bieber verhalen stromen ze weer vrolijk binnen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik vind sowieso de verhalen in de top vaak een beetje tegenvallen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Basturdo schreef:
    Ik kijk niet eens meer naar de top 5, aangezien er alleen van die achterlijke fanfics tussen zitten die mij niet interesseren. Ik mot geen kudo's hebben, hoor, zolang mijn abo's maar genieten van het verhaal, niet dat ze gedwongen worden om het te promoten.


    henk je bent geweldig. ;'d


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Uneventful schreef:
    De top 5 is sws sneu, goede verhalen komen er niet in. Alleen fanfiction, en dan denk je dat je een dag af bent van die Bieber verhalen stromen ze weer vrolijk binnen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Moriarty schreef:
    Ja ik zag dat laatst ook, pff


    comfort in c h a o s

    Pusheen schreef:
    Echt vreselijk, maar daar kunnen we niets aan doen >.<
    Stomme proxies
    `

    Wat zijn proxies?

    EN overigens, jouw plaatje is cool! CATCAKE!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De top5 mag van mij sowieso wel weg.


    To infinity and beyond •

    ik kijk nooit naar de top 5


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.