• Misschien ken je het, misschien niet. Dan zie je een verhaal in de Top Vijf staan met 54 kudo's. De titel spreekt je wel aan, en je klikt erop. Goh, 12 abo's.

    Ik word er echt moe van dat dit kan. En ik weet eigenlijk ook niet hoe ze het doen, behalve andere mensen om kudo's vragen. Je verpest zo gewoon de kans van mensen die het wel eerlijk doen om een keer in die Top Vijf te staan. Eigenlijk zou een story niet meer kudo's mogen hebben dan het aantal abo's.

    Ik vroeg me af of ik de enige was, maar ik gok zomaar van niet.


    -

    Atropos schreef:
    Het is gewoon hinderlijk dat de écht goede verhalen niet in de top 5 komen..


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik vind het ook stom. Serieus, dan denk ik van WTF? Ik heb niets tegen de top 5 of zo iets, maar wel tegen verhalen die keiveel kudo's hebben maar weinig abo's. Meestal vind ik die verhalen eens niet goed en spreken ze me totaal niet aan.


    <3

    Applejack schreef:
    (...)

    Dan neem je een abo op je eigen story en gaat via proxy hetzelfde doen.


    Ja, dat is dan een verschil van één kudo..
    Of ja... Er bestaat zeker geen geweldig anti-proxy plan hé.
    Dat is zeker het hele punt van proxysites hé. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Parfaite schreef:
    Ik vind het ook stom. Serieus, dan denk ik van WTF? Ik heb niets tegen de top 5 of zo iets, maar wel tegen verhalen die keiveel kudo's hebben maar weinig abo's. Meestal vind ik die verhalen eens niet goed en spreken ze me totaal niet aan.


    Mijn mening ook.

    Sneasel schreef:
    (...)

    Ja, dat is dan een verschil van één kudo..
    Of ja... Er bestaat zeker geen geweldig anti-proxy plan hé.
    Dat is zeker het hele punt van proxysites hé. (cat)


    Een verschil van één kudo? x'D Via proxies kun je jezelf oneindig veel kudo's geven x'D En het punt is dus de proxies.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Parfaite schreef:
    Ik vind het ook stom. Serieus, dan denk ik van WTF? Ik heb niets tegen de top 5 of zo iets, maar wel tegen verhalen die keiveel kudo's hebben maar weinig abo's. Meestal vind ik die verhalen eens niet goed en spreken ze me totaal niet aan.

    Omdat ze jou niet aanspreken is geen reden dat ze niet in top 5 mogen staan, om wat voor reden ook :W


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat ze jou niet aanspreken is geen reden dat ze niet in top 5 mogen staan, om wat voor reden ook :W


    Dat bedoelt ze toch niet?

    Kijk maar naar het verhaal dat nu op 1 staat. 25 kudo's met 5 abo's. Yeah right.


    Winter is coming.

    STUDIO schreef:
    Kijk maar naar het verhaal dat nu op 1 staat. 25 kudo's met 5 abo's. Yeah right.


    Nu staat het 2e. 27 kudo's, 12 abo's.
    Daar moet iets toch niet kloppen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik wéét het, maar wat kan je eraan doen? Sowieso kijk ik niet meer naar de top vijf, misschien zie ik dan wel af en toe een leuke story over het hoofd, maar, ja. Ik ben een beetje bevooroordeeld geraakt als het om al die kudosmekers gaat.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ben eerlijk gezegt nog nooit zoiets tegengekomen, of ligt het soms aan mij?
    Natuurlijk vind ik zoals ik eerder al zei het wel stom (cat)


    =

    Genius schreef:
    (...)
    Omdat ze jou niet aanspreken is geen reden dat ze niet in top 5 mogen staan, om wat voor reden ook :W


    I know. (A)

    [ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 21:14 ]


    <3