• Misschien ken je het, misschien niet. Dan zie je een verhaal in de Top Vijf staan met 54 kudo's. De titel spreekt je wel aan, en je klikt erop. Goh, 12 abo's.

    Ik word er echt moe van dat dit kan. En ik weet eigenlijk ook niet hoe ze het doen, behalve andere mensen om kudo's vragen. Je verpest zo gewoon de kans van mensen die het wel eerlijk doen om een keer in die Top Vijf te staan. Eigenlijk zou een story niet meer kudo's mogen hebben dan het aantal abo's.

    Ik vroeg me af of ik de enige was, maar ik gok zomaar van niet.


    -

    Assassin schreef:
    I agree, het is gewoon vals.


    Winter is coming.

    Laten we het gewoon afschaffen die top 5! Het suckt!


    Where there is a sea there are pirates...

    Als ik vind dat en vriendin ofzo nog en kudo verdient ga ik op me mobiel of tablet op en ander account. Proxy zou ik nooit aan doen (:
    Inderdaad wel sneu ja; want die mensen verdiennen ze helemaal niet.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Meddows schreef:
    Ik kijk sowieso nooit in die top, want eerlijk gaat dat toch niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat zie je 's avonds ook zo vaak. Dat stories na 12uur gelijk 12 kudo's hebben terwijl het verhaal die dag nog niet 1x gelezen is..


    Winter is coming.

    Ik herken het niet, want ik kijk nooit naar de top 5. Het is wel erg zielig, ja. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Als een verhaal het echt verdient maar het niet krijgt, heb ik niets tegen enkele proxy's. Zo krijgt het verhaal ook een kans.
    Als het een kansloos verhaal is dan vind ik het gewoon stom.


    Has no one told you she's not breathing?

    AppleFritter schreef:
    Heb ik nog nooit gezien :x
    Zal ook wel niet zo vaak gebeuren, toch?


    Ivar Oosterloo.

    Het is gewoon hinderlijk dat de écht goede verhalen niet in de top 5 komen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oké, ik wou net hetzelfde gaan voorstellen als jij; dat je alleen kudo's kan geven als je ook een abo hebt.
    Geen idee of het haalbaar is, maar het zou het kudosysteem wel een pak eerlijker maken, en het zou heel veel mensen van hun frustraties verhelpen. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bro schreef:
    En het stomme is dan ook nog, als je bij reacties zet, iets van: 'Hoe kom jij aan 50 kudo's, met 12 abo's?' Dat ze dan bij hun hoofdstuk ofzo zetten; bedankt voor de haat. Whatthehell, wat is daar haat aan? Oké, wel hatelijk dat, maar ze lokken het zelf uit? (cat)


    -out- Dat is gewoon sneu.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    KIJK EENS AAN. Nu staat er een goed verhaal in de top 10!
    The King of the Gods!
    That's what I call Justice. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Sneasel schreef:
    Oké, ik wou net hetzelfde gaan voorstellen als jij; dat je alleen kudo's kan geven als je ook een abo hebt.
    Geen idee of het haalbaar is, maar het zou het kudosysteem wel een pak eerlijker maken, en het zou heel veel mensen van hun frustraties verhelpen. (krul)


    Dan neem je een abo op je eigen story en gaat via proxy hetzelfde doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dudley schreef:
    Ik ben het compleet met je eens. Helaas zijn er nu eenmaal van die naaiers.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Atropos schreef:
    Het is gewoon hinderlijk dat de écht goede verhalen niet in de top 5 komen..


    | Reality is for people that lack imagination |