• Misschien ken je het, misschien niet. Dan zie je een verhaal in de Top Vijf staan met 54 kudo's. De titel spreekt je wel aan, en je klikt erop. Goh, 12 abo's.

    Ik word er echt moe van dat dit kan. En ik weet eigenlijk ook niet hoe ze het doen, behalve andere mensen om kudo's vragen. Je verpest zo gewoon de kans van mensen die het wel eerlijk doen om een keer in die Top Vijf te staan. Eigenlijk zou een story niet meer kudo's mogen hebben dan het aantal abo's.

    Ik vroeg me af of ik de enige was, maar ik gok zomaar van niet.


    -

    AppleFritter schreef:
    (...)
    Fanfiction kan ook heel goed zijn. Niet allemaal, maar er zitten toch wel een aantal heel erg goede tussen.

    Jep. Alleen dat zie je niet, omdat er vaak veel minder goede in de Top 5 staan.
    Ik negeer dat ding gewoon, aangezien het onzin is.


    Felix

    Agree. Sowieso sneu als je op die manier aan erkenning probeert te komen. Wie hou je dan uiteindelijk voor de gek? Juist ja, jezelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dudley schreef:
    Ik ben het compleet met je eens. Helaas zijn er nu eenmaal van die naaiers.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Zou het niet mogelijk zijn om er voor te zorgen dat je enkel nog kunt kudoën als je aangemeld bent, en dan maar eentje per dag? Dan zit je misschien niet meer met het probleem van die proxy's?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Zou het niet mogelijk zijn om er voor te zorgen dat je enkel nog kunt kudoën als je aangemeld bent, en dan maar eentje per dag? Dan zit je misschien niet meer met het probleem van die proxy's?


    Now that would be a pretty darn good idea! *O*
    [Stel het voor bij suggesties?]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 12:36 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    er was ooit een antibieber story met 14 abos (inclusief de schrijver) en meer dan 400 kudos. Rutger gaat er echt niks aan doen,


    Alis volat propriis

    Dudley schreef:
    Ik ben het compleet met je eens. Helaas zijn er nu eenmaal van die naaiers.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik kijk dan ook nooit naar de top 5, weet niet eens waar dat ding staat.


    None but ourselves can free our minds.

    naaien heeft twee betekenissen

    En de andere betekenis is niet zo fraai x'D


    Maar btw, je hebt gelijk ^^ Ik doe allang geen moeite meer om in de top te komen. Zoieso mogen kudo's van mij altijd maar verder maakt het me niet veel uit ^^


    =

    Best lullig want als je een bladwijzer neemt dan kun je bijvoorbeeld niet een kudo geven omdat je geen abo heb?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uneventful schreef:
    De top 5 is sws sneu, goede verhalen komen er niet in. Alleen fanfiction, en dan denk je dat je een dag af bent van die Bieber verhalen stromen ze weer vrolijk binnen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Tja. Het grappige is dan nog wel dat het heel duidelijk is wie er op een valse manier aan zijn kudo's is gekomen, want zoals je zegt, een verhaal met 12 abo's kán gewoon geen 54 kudo's op een eerlijke manier hebben verkregen. Ik bedoel, iedereen kan zo zien dat je jezelf de top in hebt gekudo'd, en alleen het zelfrespect van die valsspelers zou ze toch eigenlijk al moeten tegenhouden voordat ze zoiets doen. Maar goed, blijkbaar hebben ze daar geen problemen mee, en ik kijk toch nauwelijks naar de top 5.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind dat niet kunnen. En al helemaal niet als het geen goede story's zijn.

    Maar over het algemeen snap ik niet waarom mensen zo graag in die top 5 willen staan, zodat ze meer abos krijgen ofzo?
    Ik kijk zelf niet eens naar de top 5.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 17:37 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Dudley schreef:
    Ik ben het compleet met je eens. Helaas zijn er nu eenmaal van die naaiers.


    Forever.

    En het stomme is dan ook nog, als je bij reacties zet, iets van: 'Hoe kom jij aan 50 kudo's, met 12 abo's?' Dat ze dan bij hun hoofdstuk ofzo zetten; bedankt voor de haat. Whatthehell, wat is daar haat aan? Oké, wel hatelijk dat, maar ze lokken het zelf uit? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking