• Fijn, mam, bedankt. Serieus, wanneer ik dat bovenstaande rokje aanheb, vindt mijn moeder me een hoer en kan ik mezelf zo op straat gaan verkopen. Tha fuq? I mean, zo kort is dat rokje toch helemaal niet? Maar ze meent het ook echt als ze dat zegt, en ergens doet het best pijn dat ze mij daar voor aanziet. Vooral omdat ik me totaal niet sletterig gedraag, ze denkt echt dat ik totaal geen zelfrespect heb.

    Dus, voel je vrij om hier je mening neer te knallen over mijn hoerige en sletterige rokje. Je mag best zeggen dat je dat vindt, ik heb het nu toch al over me heen gehad. (:
    Oh, en heeft iemand een idee wat ik hier op kan dragen? Het moet sowieso zwart zijn, lijkt me, maar dan voel ik me meteen zo gothic of 'begrafenisstemming-achtig', aangezien ik ook al donker haar help. Help?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hoi ik ben ook een hoer want ik heb ook zo'n rokje.

    Nee, ik vind het niet hoerig. En je kunt er misschien een wit hempje op doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind dat echt gewoon een kapot-mooie rok, absoluut niet hoerig.
    Wanneer kan ik hem komen stelen? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Die is mooi! Maar ofdat hij kort is kan ik niet echt oordelen omdat ik niet weet waar jou knieën zitten enzo.. Niet dat het mij wat uitmaakt, want ik draag ook wel vee kort :'D En nee, niet op een hoertige manier dôh (:
    En je kan er gerust er iets bruins of wit/beige bijdragen, maar dan met een ander kleur riem eventueel..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Stonem schreef:
    Ik vind het totááááál geen sletterig rokje, eerder heel netjes en mooi.

    Ik vind 'm wel kort, maar /care, draag zelf ook korte rokken. Zelfs mijn moeder zou dat rokje mooi vinden, en ze is zo conservatief as hell. M'n moeder zegt tegen mij ook wel eens 'je bent een hoer!' als ik me buk en dan inkijk heb :'D Ja doh, dan is 't ook logisch dat ik inkijk heb x']

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als het zonder panty was zou ik het eens zijn met je moeder, maar dit draag ik ook gewoon hoor (:

    Stonem schreef:
    Ik vind het totááááál geen sletterig rokje, eerder heel netjes en mooi.


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik vind 'm juist leuk! Mijn vriendin die draagt soms nog kortere dingen maar ik vind dit niet echt hoerig ofso?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Wat een bullshit. Dat rokje is superclassy <3


    ars moriendi

    Gracias schreef:
    Zo hoerig is dat toch niet? Ik vind hem best wel cute. Misschien kan je hem combineren met een zwart shirtje en een leuk sjaaltje of een ketting. Komt er wat meer kleur in :')


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou 'm combineren met een zwarte basic top en daar dan misschien sieraden of een sjaal bij in dezelfde kleur blauw of misschien zilver, als dat staat. En ik vind 't helemaal niet hoerig, ik vind 'm juist onwijs leuk!


    “Love is a contradiction.”

    Amyntas schreef:
    Ik vind'm leuk. :9~


    Hope is only the love of life.

    Hij is heel erg leuk, maar hij is op het randje van uitdagend. Je moeders reactie is erover, maar ergens ... Ergens kan ik het wel snappen. Moeders komen vaak ook uit het jaar 0, waardoor ze daar een heel ander zicht op hebben. Uitdagend wordt vaak als sletterig gezien, etcetera.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    Hij is heel erg leuk, maar hij is op het randje van uitdagend. Je moeders reactie is erover, maar ergens ... Ergens kan ik het wel snappen. Moeders komen vaak ook uit het jaar 0, waardoor ze daar een heel ander zicht op hebben. Uitdagend wordt vaak als sletterig gezien, etcetera.


    +1, de mijne vindt zoiets ook niet goed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind hem echt onwijs leuk *O* Je moeder heeft niet gelijk.


    -