• Fijn, mam, bedankt. Serieus, wanneer ik dat bovenstaande rokje aanheb, vindt mijn moeder me een hoer en kan ik mezelf zo op straat gaan verkopen. Tha fuq? I mean, zo kort is dat rokje toch helemaal niet? Maar ze meent het ook echt als ze dat zegt, en ergens doet het best pijn dat ze mij daar voor aanziet. Vooral omdat ik me totaal niet sletterig gedraag, ze denkt echt dat ik totaal geen zelfrespect heb.

    Dus, voel je vrij om hier je mening neer te knallen over mijn hoerige en sletterige rokje. Je mag best zeggen dat je dat vindt, ik heb het nu toch al over me heen gehad. (:
    Oh, en heeft iemand een idee wat ik hier op kan dragen? Het moet sowieso zwart zijn, lijkt me, maar dan voel ik me meteen zo gothic of 'begrafenisstemming-achtig', aangezien ik ook al donker haar help. Help?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Thanks guys, really. Ik denk dat ik um gewoon meeneem naar de stad en dan al jullie combi's ga proberen, kan leuk worden, haha. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zou er een legging onder aan doen...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    I like it (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Stonem schreef:
    Ik vind het totááááál geen sletterig rokje, eerder heel netjes en mooi.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Hij is juist leuk! En misschien een wit strak shirtje?


    As travars

    Moriarty schreef:
    Hij is juist leuk! En misschien een wit strak shirtje?


    Ik ben bang dat wit zo erg afsteekt, zeker met dit slechte weer. Zou dat niet te licht zijn?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glameow schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat wit zo erg afsteekt, zeker met dit slechte weer. Zou dat niet te licht zijn?

    Wat boeit het weer nou, draag gewoon de kleuren die jij wil :'D


    -

    Hij is wel een beetje kort maar echt niet hoerig. Ik vind hem wel mooi eigenlijk :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Zo kort is dat rokje nouw ook weer niet ik heb erger gezien.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik wil dat hoerige en sletterige rokje zo graag hebben :9~

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 22:35 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    nerveus schreef:
    Ik zou er een legging onder aan doen...

    Hoezo moet ze er een legging onder aan?

    Ik zou dat rokje ook willen hebben, en het staat absoluut niet hoerig.
    Maar misschien wel een ander shirt erop met een vest ofzo.
    Maar voor de rest weet ik niet waar je moeder het over heeft.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Die reactie van jouw moeder is raar. Sorry, maar zoiets zeg je überhaupt al niet, laat staan tegen je eigen kind. En bovendien is het ook nog eens niet waar. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je mama je dan al een hoer vindt dan mag ze blij zijn dat ze sommige vriendinnen van mij niet ziet. (krul)

    Applejack schreef:
    Ik wil dat hoerige en sletterige rokje zo graag hebben :9~


    Ah, dus zo zit dat met jou, eh? I knew it. (: Thehe, in Italië gekocht, dus ik denk dat je hem toch hier uit mijn kast zult moeten komen halen. Tenminste, ik neem aan dat dit dichterbij is dan het laarsland?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 22:39 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?