• Fijn, mam, bedankt. Serieus, wanneer ik dat bovenstaande rokje aanheb, vindt mijn moeder me een hoer en kan ik mezelf zo op straat gaan verkopen. Tha fuq? I mean, zo kort is dat rokje toch helemaal niet? Maar ze meent het ook echt als ze dat zegt, en ergens doet het best pijn dat ze mij daar voor aanziet. Vooral omdat ik me totaal niet sletterig gedraag, ze denkt echt dat ik totaal geen zelfrespect heb.

    Dus, voel je vrij om hier je mening neer te knallen over mijn hoerige en sletterige rokje. Je mag best zeggen dat je dat vindt, ik heb het nu toch al over me heen gehad. (:
    Oh, en heeft iemand een idee wat ik hier op kan dragen? Het moet sowieso zwart zijn, lijkt me, maar dan voel ik me meteen zo gothic of 'begrafenisstemming-achtig', aangezien ik ook al donker haar help. Help?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    laulotjee schreef:
    het is echt niet kort hoor
    misschien dat je moeder het beter vind met nylons of hoe dat dat dan ook noemt


    Firm believer of all that is magic

    Ahh, nee bah. Dat kan echt niet hoor. Je ben halfnaakt zo'n beetje pff.. Ik geef je moeder helemaal gelijk, je hebt echt geen respect naar je zelf toe.
    Nee ff serieus, het is een hartstikke leuk rokje, en niet hoerig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als mijn moeder dat tegen mij zou zeggen zou ik het kortste rokje uit mijn kast pakken, een netpanty aandoen en een topje waarin je net mijn tieten niet ziet en zeggen: ‘‘Mam, ben weg, als ik thuiskom als maagd mag ik dan een feestje geven?’’


    She will be loved.

    Limerance schreef:
    Als mijn moeder dat tegen mij zou zeggen zou ik het kortste rokje uit mijn kast pakken, een netpanty aandoen en een topje waarin je net mijn tieten niet ziet en zeggen: ‘‘Mam, ben weg, als ik thuiskom als maagd mag ik dan een feestje geven?’’

    Genious(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Pusheen schreef:
    Ik vind het zelfs mooi, absoluut niet hoerig. :l


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Amyntas schreef:
    Ik vind'm leuk. :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    als je moeder dat hoerig vind, dan ben ik al jaren een hoer met mijn korte spijkerrokjes. het slaat serieus nergens op o.O


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    NUTS schreef:
    doe dr anders een legging onder ipv een panty? dat geeft toch altijd een minder slutty-effect.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gracias schreef:
    Zo hoerig is dat toch niet? Ik vind hem best wel cute. Misschien kan je hem combineren met een zwart shirtje en een leuk sjaaltje of een ketting. Komt er wat meer kleur in :')


    I love you Tim

    Pusheen schreef:
    Ik vind het zelfs mooi, absoluut niet hoerig. :l


    Me and my pony are one (:

    Glameow schreef:
    (...)

    Ah, dus zo zit dat met jou, eh? I knew it. (: Thehe, in Italië gekocht, dus ik denk dat je hem toch hier uit mijn kast zult moeten komen halen. Tenminste, ik neem aan dat dit dichterbij is dan het laarsland?


    Haha, waar woon je? Dan kan ik mijn ninja-kunsten uitvoeren. Of voodoo stuff, with your brain :Y)
    Maarja, je kunt ehet gewoon met zwart dragen, een wit shirt met print kan ook. Eigenlijk kun je er alles wel bij dragen, zolang het niet vloekt met het blauw :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het rokje vindt ik helemaal niet kort hoor !
    Ik draag veel rokjes en die zijn allemaal van ongeveer zo'n lengte.
    Maar hij is wel mooi hoor !
    En ik snap wat ej bedoelt over je moeder. dat heb ik ook wel eens dan zegt mijn moeder dat iets niet leuk mooi of leijk is en dan hoef ik het gelijk niet meer !

    EEmm.... zelf ben ik dogal gek op zwart (ben geen gothic maar ik hou van zwart ) dus als ik jouw was zou ik er een zwart basic shirte of bloesje op doen met bijvoorbeeld een leuke ketting. en dan een zwarte legging of panty eronder. (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik vind het een afschuwelijk rokje, maar niet hoerig of zo.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    NUTS schreef:
    doe dr anders een legging onder ipv een panty? dat geeft toch altijd een minder slutty-effect. TROUWENS, super leuk rokje!


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een prachtig rokje Misschien heeft je moeder dikke, kleine benen en is ze jaloers op jouw lange, slanke benen.
    Het is grijs hé? Paars, rood, groen, blauw, wit staat er ook op hoor (:


    Owl you need is love.