• Fijn, mam, bedankt. Serieus, wanneer ik dat bovenstaande rokje aanheb, vindt mijn moeder me een hoer en kan ik mezelf zo op straat gaan verkopen. Tha fuq? I mean, zo kort is dat rokje toch helemaal niet? Maar ze meent het ook echt als ze dat zegt, en ergens doet het best pijn dat ze mij daar voor aanziet. Vooral omdat ik me totaal niet sletterig gedraag, ze denkt echt dat ik totaal geen zelfrespect heb.

    Dus, voel je vrij om hier je mening neer te knallen over mijn hoerige en sletterige rokje. Je mag best zeggen dat je dat vindt, ik heb het nu toch al over me heen gehad. (:
    Oh, en heeft iemand een idee wat ik hier op kan dragen? Het moet sowieso zwart zijn, lijkt me, maar dan voel ik me meteen zo gothic of 'begrafenisstemming-achtig', aangezien ik ook al donker haar help. Help?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind hem wél leuk en totaal niet hoerig. Dat soort rokjes draag ik ook vaak en in de zomer zonder een legging eronder (ja, dan let ik wel op dat ik geen inkijk naar mijn hol toe heb als ik buk).


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Ik vind hem wél leuk en totaal niet hoerig. Dat soort rokjes draag ik ook vaak en in de zomer zonder een legging eronder (ja, dan let ik wel op dat ik geen inkijk naar mijn hol toe heb als ik buk).


    Dat is bij deze gelukkig ook niet, lol. Dat had ik van tevoren gecheckt. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het is niet zo kort misschien, maar die riem doet de naam Hoerig ook nou niet echt verdwijnen.
    Verder wel leuk hoor!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 19:14 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik vind dat rokje eigelijk best mooi!
    en als ik het mag zeggen... ik vind dat een moeder idioot is als ze haar eigen dochter een hoer noemt!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Bathgate schreef:
    ik vind dat rokje eigelijk best mooi!
    en als ik het mag zeggen... ik vind dat een moeder idioot is als ze haar eigen dochter een hoer noemt!


    Tuurlijk mag je dat zeggen. Ik heb toch al geen goede band met haar, en ik ben het wel gewend, dus ik trek het me nauwelijks nog aan.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Waar heb je dat rokje gekocht ;$

    Hilton schreef:
    Waar heb je dat rokje gekocht ;$


    In laarsland, sorry girl. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het echt een mooi rokje.


    <3

    Dat is echt een awesome rokje! Maar als je moeder het te kort vindt kun je er misschien van die hele dunne panty dingen onder aan doen? Die heb je al voor 2 euro bij de zeeman.


    Are you lost?

    Nebraska schreef:
    Zo hoerig is dat toch niet? Ik vind hem best wel cute. Misschien kan je hem combineren met een zwart shirtje en een leuk sjaaltje of een ketting. Komt er wat meer kleur in :')


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.