• Fijn, mam, bedankt. Serieus, wanneer ik dat bovenstaande rokje aanheb, vindt mijn moeder me een hoer en kan ik mezelf zo op straat gaan verkopen. Tha fuq? I mean, zo kort is dat rokje toch helemaal niet? Maar ze meent het ook echt als ze dat zegt, en ergens doet het best pijn dat ze mij daar voor aanziet. Vooral omdat ik me totaal niet sletterig gedraag, ze denkt echt dat ik totaal geen zelfrespect heb.

    Dus, voel je vrij om hier je mening neer te knallen over mijn hoerige en sletterige rokje. Je mag best zeggen dat je dat vindt, ik heb het nu toch al over me heen gehad. (:
    Oh, en heeft iemand een idee wat ik hier op kan dragen? Het moet sowieso zwart zijn, lijkt me, maar dan voel ik me meteen zo gothic of 'begrafenisstemming-achtig', aangezien ik ook al donker haar help. Help?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    -te lui om alle suggesties door te lezen-

    Maar ik vind het rokje leuk ;D en dat zeg ik die zo beetje alleen maar broeken draagt..

    Maar ik denk dan donkere kleuren.. zoals groen of paars of donkerblauw maar dan net was lichter dan et rokje of donkerrood.. maar dan moet ik denken aan kerst


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat rokje is zo leuk ! En absoluut niet hoerig of sletterig.
    Je zou de meisjes bij mij op school eens moeten zien. Hun rokjes/kleedjes komen tot net onder hun achterste en dan dragen ze torenhoge hakken.

    Dan moet je moeder mij zeker niet zien rond lopen.
    Niet dat ik hoerig rond loop maar het is wel iets pittiger dan het jouwe.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het een mooi rokje (: ouders zijn af en toe gewoon niet echt met de tijd meegegaan, en houden daar hun eigen overtuigingen aan over. Laat ze lekker, niets van aantrekken^^


    You cannot even begin to comprehend the bounds of my forthcoming genius.

    Hastings schreef:
    (...)
    Hoezo moet ze er een legging onder aan?
    Nouja, het is toch wel vrij koud :P Of een panty ofzo.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nouja, het is toch wel vrij koud :P Of een panty ofzo.


    Ha, op die foto heb ik dus ook een panty aan. Ik zie mijn moeder al losgaan wanneer ik dat niet doe.. En daarbij zou ik me dan sowieso doodschamen. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hm, is je moeder zwaar gelovig ofzo?
    Ik ken een aantal moeders van vriendinnen die gelovig zijn, maar die mogen nooit een rokje aan of hakken.
    Dit rokje is echt fabulous en ik vind 'm echt te schattig! O, en wees maar niet bang, ik daag wel iets kortere jurkjes, dus vertrouw maar op Dudley als ik zeg dat dit absoluut niet kort is. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Hm, is je moeder zwaar gelovig ofzo?
    Ik ken een aantal moeders van vriendinnen die gelovig zijn, maar die mogen nooit een rokje aan of hakken.
    Dit rokje is echt fabulous en ik vind 'm echt te schattig! O, en wees maar niet bang, ik daag wel iets kortere jurkjes, dus vertrouw maar op Dudley als ik zeg dat dit absoluut niet kort is. :Y)


    Nope, helemaal niet. Ze probeert volgens mij beschermend over te komen, maar het lukt niet echt want ik weet dat ze geen fuck om me geeft. Waarschijnlijk schaamt ze zich voor me, ofzo. Thanks, yeah I trust you. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Waar heb je die vandaan? :9~ I WANT IT TOO.
    Er bestaat trouwens niets als "te zwart", vind ik. Het komt op mij pas gothic-achtig over, wanneer het kledingstuk zelf ook... angstaanjagend is (bepaald soort leren jackjes/broeken enz.), ik draag zelf namelijk ook best vaak zwart, maar toch zou niemand me voor gothic/begravinismens aanzien.

    En mijn moeder vond het ook sletterig toen ik een panterprint-shirtje had gekocht, aangezien zij gewoon iets tegen panterprint heeft. Misschien heeft jouw moeder iets tegen panty's/rokjes?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SweetieBelle schreef:
    Waar heb je die vandaan? :9~ I WANT IT TOO.
    Er bestaat trouwens niets als "te zwart", vind ik. Het komt op mij pas gothic-achtig over, wanneer het kledingstuk zelf ook... angstaanjagend is (bepaald soort leren jackjes/broeken enz.), ik draag zelf namelijk ook best vaak zwart, maar toch zou niemand me voor gothic/begravinismens aanzien.

    En mijn moeder vond het ook sletterig toen ik een panterprint-shirtje had gekocht, aangezien zij gewoon iets tegen panterprint heeft. Misschien heeft jouw moeder iets tegen panty's/rokjes?


    Sorry, meis, die komt uit Italië, dus tenzij je een reis hebt gepland, zul je hem gewoon uit mijn kast moeten halen. Ze heeft iets tegen panty's, dat weer ik gewoon, ook al beweert ze dat het de combi is. >< En ze heeft iets tegen rokken onder de knie volgens mij. Maarjaa, ze haat panterprint ook..

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:28 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Op mijn school dragen ze nog kortere rokjes, wat normaal niet mag maar ze doen het wel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb bijna zo'n zelfde rokje, dus nee ik vind hem absoluut niet sletter, maar juist hartstikke leuk (:

    Uhmm combi's.... Ik denk dat een simpel zwart shirtje met een mooie ketting/sjaal het mooiste is.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Glameow schreef:
    (...)

    Sorry, meis, die komt uit Italië, dus tenzij je een reis hebt gepland, zul je hem gewoon uit mijn kast moeten halen. Ze heeft iets tegen panty's, dat weer ik gewoon, ook al beweert ze dat het de combi is. >< En ze heeft iets tegen rokken onder de knie volgens mij. Maarjaa, ze haas panterprint ook..

    *jat rokje uit kast* No problemo. (cat)
    ... zo zegt mijn moeder ook dat het niet het shirtje is, maar "de combinatie van het afschuwelijke shirt, de afzichtelijke riem en de veel te strakke skinnyjeans". Moeders...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hij is leuk ;3 maar zelf zou ik het nooit dragen.:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het helemaal niet hoerig, :) ik vind het echt een leuk rokje!!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.