• Fijn, mam, bedankt. Serieus, wanneer ik dat bovenstaande rokje aanheb, vindt mijn moeder me een hoer en kan ik mezelf zo op straat gaan verkopen. Tha fuq? I mean, zo kort is dat rokje toch helemaal niet? Maar ze meent het ook echt als ze dat zegt, en ergens doet het best pijn dat ze mij daar voor aanziet. Vooral omdat ik me totaal niet sletterig gedraag, ze denkt echt dat ik totaal geen zelfrespect heb.

    Dus, voel je vrij om hier je mening neer te knallen over mijn hoerige en sletterige rokje. Je mag best zeggen dat je dat vindt, ik heb het nu toch al over me heen gehad. (:
    Oh, en heeft iemand een idee wat ik hier op kan dragen? Het moet sowieso zwart zijn, lijkt me, maar dan voel ik me meteen zo gothic of 'begrafenisstemming-achtig', aangezien ik ook al donker haar help. Help?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dat rokje is love! Je kan er echt van alles bij verzinnen om te dragen, denk ik. Zwart coltruitje of gewoon een proper, zwart truitje met een diepe V hals met eronder een wit bloesje of een wit topje waar je het rokje overdoet en dan een cardigan. Zo van die dingen lijken me wel een leuk idee.
    Mijn moeder vindt mijn stijl ook fel over de schreef gaan terwijl het er normaal mee door kan. Ach ja, ik negeer het gewoon want ik weet dat ik helemaal geen slet of hoer ben. Zolang jij weet dat je dat ook niet bent, moet je die mooie, schattige rokjes blijven dragen want hoerish zijn ze niet. (Srsl, ik wil die ook hebben. Van waar komt 'ie?)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 15:09 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Gracias schreef:
    Zo hoerig is dat toch niet? Ik vind hem best wel cute. Misschien kan je hem combineren met een zwart shirtje en een leuk sjaaltje of een ketting. Komt er wat meer kleur in :')


    None but ourselves can free our minds.

    Pusheen schreef:
    Ik vind het zelfs mooi, absoluut niet hoerig. :l

    +Ik draag ook altijd dat soort rokjes :3


    Let it come and let it be

    God, als je moeder hoerige rokjes wil zien moet ze eens bij ons op school komen kijken. Iedere pauze voor de spiegel in de toiletten te vinden, vijf euro entré en 7 euro om te voederen, wees gewaarschuwd deze meisjes eten alleen dieetvoedsel. Gelieve niet onder de rokjes te kijken. naar de onderbroeken te kijken. --'

    Ik vind het rokje super, waar heb je hem gehaald? (wbw)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Stonem schreef:
    Ik vind het totááááál geen sletterig rokje, eerder heel netjes en mooi.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik draag ook zulke rokjes, dus dan zou ik ook een hoer zijn :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind 'tkort maar niet hoerig, toch zou ik er wel altijd een panty onder aan doen, dat staat toch iets netter.
    Ik vind het wel een leuk rokje, trouwens! Je zou er ook een shirtje in een kleur op kunnen dragen misschien? + een leuke ketting of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hij is inderdaad best kort, maar niet hoerig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    NUTS schreef:
    doe dr anders een legging onder ipv een panty? dat geeft toch altijd een minder slutty-effect. TROUWENS, super leuk rokje!

    YOU GO GIRL, IK HOU VAN DAT ROKJE! *O*


    We accept the love we think we deserve.

    i like it; niet naar je moeder luisteren ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Applejack schreef:
    (...)

    Haha, waar woon je? Dan kan ik mijn ninja-kunsten uitvoeren. Of voodoo stuff, with your brain :Y)
    Maarja, je kunt ehet gewoon met zwart dragen, een wit shirt met print kan ook. Eigenlijk kun je er alles wel bij dragen, zolang het niet vloekt met het blauw :Y)


    Zuid-Nederland, grens met België, onder Breda en Tilburg. ^^ Doe dan toch maar ninja, dan kan ik me tenminste verdedigen, && ik vind voodoo eng. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    wtf.
    als dat hoerig is, wat ben ik dan wel niet haha.

    het is een leuk rokje, en niks eraan is hoerig.

    ik loop daar ook soms in rond, ik vind hem juist hartstikke leuk (:


    My biggest fear is oblivion.

    Sestican schreef:
    Ik zou er gewoon een zwart basic t-shirt op aan doen. En ik vind het rokje echt super leuk :3


    Hope goes lost but never dies.