• Fijn, mam, bedankt. Serieus, wanneer ik dat bovenstaande rokje aanheb, vindt mijn moeder me een hoer en kan ik mezelf zo op straat gaan verkopen. Tha fuq? I mean, zo kort is dat rokje toch helemaal niet? Maar ze meent het ook echt als ze dat zegt, en ergens doet het best pijn dat ze mij daar voor aanziet. Vooral omdat ik me totaal niet sletterig gedraag, ze denkt echt dat ik totaal geen zelfrespect heb.

    Dus, voel je vrij om hier je mening neer te knallen over mijn hoerige en sletterige rokje. Je mag best zeggen dat je dat vindt, ik heb het nu toch al over me heen gehad. (:
    Oh, en heeft iemand een idee wat ik hier op kan dragen? Het moet sowieso zwart zijn, lijkt me, maar dan voel ik me meteen zo gothic of 'begrafenisstemming-achtig', aangezien ik ook al donker haar help. Help?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Schat, hij is prachtig. :9~


    To love is to destroy.

    Ik vind hem absoluut niet sletterig, hij is juist heel leuk. :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Hij is misschien een beetje kort jaa, maar ik zou 'm zelf ook dragen, is kei mooi. :') En ik zou er gewoon lekker iets zwarts op aandoen hoor. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Thimble schreef:
    Schat, hij is prachtig. :9~


    Stop trying to control everything and just let go.

    Sestican schreef:
    Ik zou er gewoon een zwart basic t-shirt op aan doen. En ik vind het rokje echt super leuk :3


    Food.

    Ik vind hem heel leuk en niet sletterig alleen de riem vind ik minder :'x

    Sorry ... Ik meen dit niet, maar ik heb hier echt even zin in:

    HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR! RRRrrAAaaaaAAaaaaWWWWWWWrrrrRR!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Stonem schreef:
    Ik vind het totááááál geen sletterig rokje, eerder heel netjes en mooi.


    Alis volat propriis.

    Als dit al hoerig moet zijn.
    Hoe heten de echte kleren dan?
    Is dat dan naakt? x3.
    Echt. Ik vind het gemeen van je moeder x:

    BadSheep schreef:
    Als dit al hoerig moet zijn.
    Hoe heten de echte kleren dan?
    Is dat dan naakt? x3.
    Echt. Ik vind het gemeen van je moeder x:


    Ach, mijn moeder is vaak gemeen, maar dat kan me nu eigenlijk nog weinig schelen. Aangezien ik haar liefde nooit gehad heb, zal ik het ook niet missen. Maar ik wilde wel weten of het echt heel hoerig was, because I don´t like being a whore.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind het juist niet hoerig, zonder panty zou het wel hoerig zijn. Ik draag ook zulke rokjes dus tja. En echt een leuk rokje


    I love you Irem

    Dat vind ik absoluut niet sletterig, het is heel mooi!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    I love it. <3
    Echt niet sletterig.


    Never give up on the things that make you smile.

    ik vind hem leuk,
    draag er anders een legging onder.


    totally obsessed with one direction.

    Pusheen schreef:
    Ik vind het zelfs mooi, absoluut niet hoerig. :l


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.