• Vandaag was het een gewone schooldag.. heel saai dus. En ik was kwart voor twee uit, dus ik sta spullen uit mijn kluisje te halen. Komt er zo'n wijf sorry voor mijn taalgebruik, naar me toegestapt dat ik 'mijn bek dicht moest houden over K.' Ondertussen stond iedereen mij vreemd aan te kijken, want ze begon echt te schreeuwen. En toen stond ik een beetje op m'n benen te shaken, want ze heeft me vaker geslagen. En toen liep ze weg, ik liep haar achterna, want toevallig moest ik ook in dat lokaal zijn. En toen stonden er leraren om haar heen, zegt ze tegen mij: 'Je moet je kkbek tegen K houden, ik pak jou nog wel.' Dus ik wachtte tot ze weg was, en ik kon echt wel gewoon janken.. en toen kwamen mijn vriendinnen binnen, en ik vroeg waar ze heen was, ze was dus naar huis gestapt. Ze zeiden dat ze me morgen wel ging pakken. En ik ben ergens echt bang voor haar, maar ik ben het zat om elke keer weer geslagen en bedreigd te worden door haar.. naar de directrice stappen heeft geen zin, want die doen toch niets.. sorry voor dit zeiktopic, ik ben echt ten einde raad nu..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat heb je dan gezegd over K? Je moet je trouwens niet laten doen, verweer jezelf met woorden en zeg dat als ze je met één vinger aanraakt je het door iemand laat filmen en naar de politie stapt.


    All I have in life, is my imagniation.

    Wat een bitch. Kun je niet naar een lerares of leraar stappen? Of haar zelf slaan?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sla d'r gewoon terug. En je hebt ook nog je vriendinnen als backup toch?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Agree @ Fog
    en licht de leraren in


    Life is hard and then we die

    Uneventful schreef:
    Wat een bitch. Kun je niet naar een lerares of leraar stappen? Of haar zelf slaan?


    Slaan is echt niet de oplossing, dat moet ze niet doen.


    All I have in life, is my imagniation.

    Wat bedoelt ze dan met K? Ga morgen naar school en probeer een rustig gesprek met haar te voeren. En niet terwijl ze in gesprek is, maar bijvoorbeeld als ze ergens gewoon staat, dat je naar haar toeloopt en dat je dan vraagt of ze even - privé - met je wilt gaan praten. Misschien helpt dat. Dit is heel herkenbaar, maar zo heb ik het ook opgelost en het bleek dat het gewoon roddels waren.


    We accept the love we think we deserve.

    Fog schreef:
    Wat heb je dan gezegd over K? Je moet je trouwens niet laten doen, verweer jezelf met woorden en zeg dat als ze je met één vinger aanraakt je het door iemand laat filmen en naar de politie stapt.

    Da's het probleem, ik heb níks gezegd. Je kunt aan al mijn vriendinnen vragen die naast me stonden hele dag lang, ik heb níks gezegd. Echt niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Misschien moet je naar de politie gaan.
    Alleen dreigen is al wettelijk verboden.

    En als zij jou al eens geslagen heeft, is het nog een extra reden om dit serieus te overwegen.

    Daarbij is het misschien zo dat als jij voor jezelf hebt besloten dat je bijv naar de politie gaat of iets anders, iig dat je het niet pikt als zij dit doet en dat je weet wat je gaat doen als zij haar dreigement werkelijk uitvoerd, dan kan het zijn dat ze dit aan jou ziet en het dus niet doet.
    In hoe je morgen overkomt op haar.

    Er was bij mij een meisje op school en die deed heel stiekem gemeen tegen mij. Toen ik eindelijk bedacht had wat ik terug zou doen als zij dat nog één keer zou doen, deed ze het nooit meer ;o Volgens mij zag ze het aan me.

    Kan je het niet eens met een van je ouders bespreken ofzo?

    Louisholic schreef:
    Wat bedoelt ze dan met K? Ga morgen naar school en probeer een rustig gesprek met haar te voeren. En niet terwijl ze in gesprek is, maar bijvoorbeeld als ze ergens gewoon staat, dat je naar haar toeloopt en dat je dan vraagt of ze even - privé - met je wilt gaan praten. Misschien helpt dat. Dit is heel herkenbaar, maar zo heb ik het ook opgelost en het bleek dat het gewoon roddels waren.

    Nee, want we zijn echt aartsvijanden, praten is echt niet mogelijk. Komt er een woord uit, dan is het wel een scheldwoord. Dus praten lost niks op.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Krullebol schreef:
    Misschien moet je naar de politie gaan.
    Alleen dreigen is al wettelijk verboden.

    En als zij jou al eens geslagen heeft, is het nog een extra reden om dit serieus te overwegen.

    Daarbij is het misschien zo dat als jij voor jezelf hebt besloten dat je bijv naar de politie gaat of iets anders, iig dat je het niet pikt als zij dit doet en dat je weet wat je gaat doen als zij haar dreigement werkelijk uitvoerd, dan kan het zijn dat ze dit aan jou ziet en het dus niet doet.
    In hoe je morgen overkomt op haar.

    Er was bij mij een meisje op school en die deed heel stiekem gemeen tegen mij. Toen ik eindelijk bedacht had wat ik terug zou doen als zij dat nog één keer zou doen, deed ze het nooit meer ;o Volgens mij zag ze het aan me.

    Kan je het niet eens met een van je ouders bespreken ofzo?

    Mijn moeder gaat morgen naar school bellen, want mijn moeder is er klaar mee nu. Mijn moeder moet elke keer maar weer zeggen: Ja alles komt goed, maar het komt niet goed. Ik word elke keer weer als stront door da meisje behandeld, ik ben er echt klaar mee nu..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MALFOYHEAD schreef:
    (...)
    Da's het probleem, ik heb níks gezegd. Je kunt aan al mijn vriendinnen vragen die naast me stonden hele dag lang, ik heb níks gezegd. Echt niet.


    Dan zou ik voorstellen dat je naar je favoriete leerkracht gaat en het allemaal uitlegd waarna je leerkracht het meisje samen apart neemt om het uit te praten zodat je niet alleen naar haar toe moet voor het geval ze toch zo zielig is om je te slaan. Succes!


    All I have in life, is my imagniation.

    Fog schreef:
    (...)

    Slaan is echt niet de oplossing, dat moet ze niet doen.


    Ja maar ze moet zichzelf toch wel verdedigen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zeg je, bewijs verzamelen. Jij wéét dat je onschuldig bent, zorg ervoor dat heel veel mensen dit ook weten. Morgen op school, zorg ervoor dat je nooit alleen bent en het liefst altijd in de buurt van een leraar. Mocht er toch wat gebeuren, zorg ervoor dat je de aandacht trekt van alle mensen om je heen. Zorg ervoor dat heel veel mensen het zien, dat iemand het filmt etc.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zeg je, bewijs verzamelen. Jij wéét dat je onschuldig bent, zorg ervoor dat heel veel mensen dit ook weten. Morgen op school, zorg ervoor dat je nooit alleen bent en het liefst altijd in de buurt van een leraar. Mocht er toch wat gebeuren, zorg ervoor dat je de aandacht trekt van alle mensen om je heen. Zorg ervoor dat heel veel mensen het zien, dat iemand het filmt etc.

    Niet alleen naar school en naar huis fietsen als het kan, ook.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ja maar ze moet zichzelf toch wel verdedigen?


    Door te slaan? Dan verlaagt ze zichzelf tot het niveau van dat meisje en dat is volgens mij ook niet de bedoeling.


    All I have in life, is my imagniation.