• Vandaag was het een gewone schooldag.. heel saai dus. En ik was kwart voor twee uit, dus ik sta spullen uit mijn kluisje te halen. Komt er zo'n wijf sorry voor mijn taalgebruik, naar me toegestapt dat ik 'mijn bek dicht moest houden over K.' Ondertussen stond iedereen mij vreemd aan te kijken, want ze begon echt te schreeuwen. En toen stond ik een beetje op m'n benen te shaken, want ze heeft me vaker geslagen. En toen liep ze weg, ik liep haar achterna, want toevallig moest ik ook in dat lokaal zijn. En toen stonden er leraren om haar heen, zegt ze tegen mij: 'Je moet je kkbek tegen K houden, ik pak jou nog wel.' Dus ik wachtte tot ze weg was, en ik kon echt wel gewoon janken.. en toen kwamen mijn vriendinnen binnen, en ik vroeg waar ze heen was, ze was dus naar huis gestapt. Ze zeiden dat ze me morgen wel ging pakken. En ik ben ergens echt bang voor haar, maar ik ben het zat om elke keer weer geslagen en bedreigd te worden door haar.. naar de directrice stappen heeft geen zin, want die doen toch niets.. sorry voor dit zeiktopic, ik ben echt ten einde raad nu..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Fog schreef:
    (...)

    Door te slaan? Dan verlaagt ze zichzelf tot het niveau van dat meisje en dat is volgens mij ook niet de bedoeling.

    Ik ben niet het type dat terug slaat. Ik heb nog nooit, echt nog nóóit iemand geslagen. Misschien wel is voor de grap, maar nooit echt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Fog schreef:
    Wat heb je dan gezegd over K? Je moet je trouwens niet laten doen, verweer jezelf met woorden en zeg dat als ze je met één vinger aanraakt je het door iemand laat filmen en naar de politie stapt.


    Ik vind dit wel een goed idee.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Fog schreef:
    (...)

    Door te slaan? Dan verlaagt ze zichzelf tot het niveau van dat meisje en dat is volgens mij ook niet de bedoeling.

    Whatthefuck dat je nu nog over 'niveaus' praat. Dat teringwijf moet gewoon met de poten van haar afblijven. I'd do exactly the same thing.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fog schreef:
    (...)

    Door te slaan? Dan verlaagt ze zichzelf tot het niveau van dat meisje en dat is volgens mij ook niet de bedoeling.

    als iemand mij slaat, sla ik terug hoor :W
    ik laat mezelf echt niet zomaar in elkaar slaan.
    ik kan heel goed begrijpen dat je echt bang bent voor dat mens (al zou zij gewoon bang voor jou moeten zijn), maar ik zou echt naar de directeur gaan aangezien ze jou al eerder heeft geslagen. dat is sowieso strafbaar


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fog schreef:
    (...)

    Door te slaan? Dan verlaagt ze zichzelf tot het niveau van dat meisje en dat is volgens mij ook niet de bedoeling.


    Ik denk niet dat je je zo hard kan verlagen. En ik weet niet of jij dat doet, maar ik ga niet niets doen als iemand me slaat. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Weet je zeker dat je niets hebt gezegd? Anders moet je haar duidelijk maken dat het een misverstand is, dan hoop ik voor je dat ze wil luisteren.
    Had ik ook ooit, de persoon met wie ik ruzie had, haalde haar vriendin er bij, die vriendin kende ik toevallig ook. Ruzie was enorm uit de hand gelopen, wegens een misverstand. Maar zij wilde niet luisteren, toen ging ze me ook allemaal bedreigen and shit. Dat ze me na de stage zou komen slaan en zo, dat ze wist waar ik woonde. :'D

    So yeah, ik zou iig maar niet gaan slaan. Politie vind ik nou ook weer overdreven, dat zullen veel mensen het vast niet met me eens zijn, maar zo veel mensen doen dit wel eens. Tieners onder elkaar.


    everything, in time

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat je je zo hard kan verlagen. En ik weet niet of jij dat doet, maar ik ga niet niets doen als iemand me slaat. :'D


    Maar jij zei sla haar zelf, dat moet ze toch niet doen? Als zij haar slaagt mag ze haar gerust terug een mep verkopen dat is zelfverdediging, maar ze moet toch zelf niet beginnen met slaan?


    All I have in life, is my imagniation.