• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    kzal de stilte verbrkn meis!

    ik moest smn met men vriendin zoekn naar een retro projector voor de les en ja we gingen zoekn in de gang en men vriendin zei dat er wel 1 in het aardrijkskunde lokaal zou staan. en ik zag geen licht dus ik liep gwn binnen en nam de retro projector al vast men vriendin: euh saébel...:$ ik draai me om en zie een klas ik:$ euh mogen we miss de retro projector gebruikn:$ leerkracht nog altijd raar kijkend:jaja ik:$ok en ik mkn da ik weg was!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Lol

    nja in Bulgarije wou ik mn rokje eens te goei leggen xD
    maar er was zon avondshow bezeg xD
    nja ik sta gwn op om mn rokje fatsoenlijk te legge keek iedereen ineens nr mij:o
    ikke mij al afvrage wrrm ze nr me keke:o
    stond ik gwn op mn stoel xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    whaha lol

    ik heb is as ik en toets van engels trg kreeg=6 gwn stil shit gezegd maar de leekracht zat voor men neus!zij: seg saébel..ik: srry:$


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Eumh.. ik vergete die momenten uit expresxD^^

    *gaat diep nadenken*xD

    OMg,, i kwwas mooi kinderachtig aant doen in praag (me school) en i kwas 'Lallaa Honger' aantzingexD bleek dat die leerkrachte da allemaal gehoord hadde wnt die stonde bij de liftexD
    MOesten we i nde lift me de leerkrachtenxD en ik had een Tshirt aan,, en direct één vn die leerkrachten 'je hebt tog wel een jas bij fzo'xD En da gwn omda ik in de gietende rege me eentschirt had gelopen die hele dagxD Ik was mn pull in het hotel vergete >.<


    Get outta my head!

    Gister (toen was ik nog op vakantie ben vandaag teruggekomen) was ik gaan zwemmen met een meisje dat ik daar had ontmoet maar zij heeft een broer en die is even oud als mij en we gingen hem stalken in het zwembad (je ziet hem al aankomen) hij springt het zwembad in ik dus ook maar ik neem een aanloop en dacht dat het zwembad iets verder was dus viel ik zo in het water toen schaamde ik me echt

    Tijdens een herdenking. Op school moest iedereen 1minuut stilte houden, laat ik een boer XD
    Dat was best gênant

    die je goed een boer laten met een herdenking x']
    Nu ik(6) ik had een keer een kt ochtend:O:O(A)
    ik sat zo op...loop naar de deur *BAF*..tegen de deur gelopen-_-'...Doe zo de deur open en loop naar de badkamer ik doe zo tandpasta op me tandeborstel...Valt het er af-_-'..En zo nog 3x x']
    nou ik was me face..krijg ik van die reinigings troep in me ogen -_-' wrm ook niet XD
    loop naar me kamer en kleed me aan en doe me make up...Doe zo me mascara op..Wie schiet uit OVER HAAR HELE GEZICHT...Ik-__-'...xD
    ik loop naar beneden..wie doet stoer en PROBEERT de laatste 4 trede va nde trap te springen...ik-__-'..Ging dat goed?XD..Nee x']..k ging gwn hard op me bek XD
    Nou bla bla ik errt en ik ga naar school....ik ben nog niet de straat it of ik ga al onderuit xD...


    don't Worry...Be gay.

    die je goed een boer laten met een herdenking x']
    Nu ik(6) ik had een keer een kt ochtend:O:O(A)
    ik sat zo op...loop naar de deur *BAF*..tegen de deur gelopen-_-'...Doe zo de deur open en loop naar de badkamer ik doe zo tandpasta op me tandeborstel...Valt het er af-_-'..En zo nog 3x x']
    nou ik was me face..krijg ik van die reinigings troep in me ogen -_-' wrm ook niet XD
    loop naar me kamer en kleed me aan en doe me make up...Doe zo me mascara op..Wie schiet uit OVER HAAR HELE GEZICHT...Ik-__-'...xD
    ik loop naar beneden..wie doet stoer en PROBEERT de laatste 4 trede va nde trap te springen...ik-__-'..Ging dat goed?XD..Nee x']..k ging gwn hard op me bek XD
    Nou bla bla ik errt en ik ga naar school....ik ben nog niet de straat it of ik ga al onderuit xD...


    XD
    Ik ben ook een keer tegen een spiegel opgelopen ¬¬"

    Gister (toen was ik nog op vakantie ben vandaag teruggekomen) was ik gaan zwemmen met een meisje dat ik daar had ontmoet maar zij heeft een broer en die is even oud als mij en we gingen hem stalken in het zwembad (je ziet hem al aankomen) hij springt het zwembad in ik dus ook maar ik neem een aanloop en dacht dat het zwembad iets verder was dus viel ik zo in het water toen schaamde ik me echt




    Heey iCh ben o0wk vandaag terug gekomen van vakantie XD waar waS jy ?


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    nja,, kweet ng kwas zo is opschool ofzo xD en ineens waaide mn rok nr bove:o
    kei genant eigleijk xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gister (toen was ik nog op vakantie ben vandaag teruggekomen) was ik gaan zwemmen met een meisje dat ik daar had ontmoet maar zij heeft een broer en die is even oud als mij en we gingen hem stalken in het zwembad (je ziet hem al aankomen) hij springt het zwembad in ik dus ook maar ik neem een aanloop en dacht dat het zwembad iets verder was dus viel ik zo in het water toen schaamde ik me echt




    Heey iCh ben o0wk vandaag terug gekomen van vakantie XD waar waS jy ?

    veluwe

    Tijdens een herdenking. Op school moest iedereen 1minuut stilte houden, laat ik een boer XD
    Dat was best gênant

    wij waren toen in het zwembad aan het gillen komt er een man jullie moeten wel stil zijn!


    wij waren toen in het zwembad aan het gillen komt er een man jullie moeten wel stil zijn!


    Ik had dat toen we op schoolreis waren in nederlandxD we ginge naar een museum,, en ineens kwam de security zegge dak stil moest zijnxD


    Get outta my head!

    vorig jaar met de herdenking, was in de stad!
    ik sta zo aan een stoeprand en daaraanvast zit een rivier!

    dus ik stond daar zo ongeduldig te wachten, ode ik ff een stapje achteruit en *plons*
    iedereen zat zo naar me te kijken!
    alleen niemand haalde me deruit omdat ze nog stil moesten zijn!!! *grrrrr*
    dus ik dreef daar de hele tijd, lopen ze weg alsof ze me niet gezien hebben!!!!!
    ik zo gillen: jaa hallo??? ik ben er ook nog hoowr!!!
    jullie zouden het ook niet leuk vinden als ik jullie achterlaat in het water!!! :@

    nou hehe, komt iemand mij uiteindelijk helpen!!
    is het een fucking lekkerding!!
    hij zo: wtf? doe jij daar?
    ik: ik kan niet stilstaan dus moest ik zo nodig in het water flikkeren! *zei ik wel vet droog*

    sinsdien is hij mijn BM!!!(beste maatje)

    Boontje komt op zijn loontje!!^^ (ofzoiets)

    vorig jaar met de herdenking, was in de stad!
    ik sta zo aan een stoeprand en daaraanvast zit een rivier!

    dus ik stond daar zo ongeduldig te wachten, ode ik ff een stapje achteruit en *plons*
    iedereen zat zo naar me te kijken!
    alleen niemand haalde me deruit omdat ze nog stil moesten zijn!!! *grrrrr*
    dus ik dreef daar de hele tijd, lopen ze weg alsof ze me niet gezien hebben!!!!!
    ik zo gillen: jaa hallo??? ik ben er ook nog hoowr!!!
    jullie zouden het ook niet leuk vinden als ik jullie achterlaat in het water!!! :@

    nou hehe, komt iemand mij uiteindelijk helpen!!
    is het een fucking lekkerding!!
    hij zo: wtf? doe jij daar?
    ik: ik kan niet stilstaan dus moest ik zo nodig in het water flikkeren! *zei ik wel vet droog*

    sinsdien is hij mijn BM!!!(beste maatje)

    Boontje komt op zijn loontje!!^^ (ofzoiets)


    Wow,, ik ga ook eens in het water vallenxD^^


    Get outta my head!