• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    vorig jaar met de herdenking, was in de stad!
    ik sta zo aan een stoeprand en daaraanvast zit een rivier!

    dus ik stond daar zo ongeduldig te wachten, ode ik ff een stapje achteruit en *plons*
    iedereen zat zo naar me te kijken!
    alleen niemand haalde me deruit omdat ze nog stil moesten zijn!!! *grrrrr*
    dus ik dreef daar de hele tijd, lopen ze weg alsof ze me niet gezien hebben!!!!!
    ik zo gillen: jaa hallo??? ik ben er ook nog hoowr!!!
    jullie zouden het ook niet leuk vinden als ik jullie achterlaat in het water!!! :@

    nou hehe, komt iemand mij uiteindelijk helpen!!
    is het een fucking lekkerding!!
    hij zo: wtf? doe jij daar?
    ik: ik kan niet stilstaan dus moest ik zo nodig in het water flikkeren! *zei ik wel vet droog*

    sinsdien is hij mijn BM!!!(beste maatje)

    Boontje komt op zijn loontje!!^^ (ofzoiets)


    Wow,, ik ga ook eens in het water vallenxD^^


    Whahah^^

    ik had ook een keer, was met playback show!
    k liep zo, gooit mijn vriendin een teddybeer, flikker ik daarover en flikker ik van het podium af!!! whahah ^^

    Nou euhh.. ik kwam thuis van school en ik hoorde nog niks want meestal hoor ik me moeder altijd als ik thuis kom. Nou ik hang me jas op en loop naar de woonkamer toe, maar zie niemand. Ik hoor iemand van de trap af lopen, en ik zeg zo: Hee pap! waar is.. maar ik draaide me al om, en daar stond een loodgieter, ofzo iets met water in ieder geval. Ik schaamde me kapot!

    En ik was in de kerk, met kerst, nja 3 jaar terug maar toch. Iedereen was stil, laat ik een keiharde scheet.

    we waren in een restaurant en me broertje had sinas op, en daar kwam me toch een harde boer uit, iedereen keek ons boos aan..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En ik was in de kerk, met kerst, nja 3 jaar terug maar toch. Iedereen was stil, laat ik een keiharde scheet.

    whahahahaa xD
    had mijn neefje ook!! xD (lijkt meer op mijn 2ling broer)
    hij zo scheet laten en ik had een vette schaterlach die door de hele kerk heen galmde xD

    nja xD vndaag ws erg xD
    we ware bezeg vr een coctailbar xD
    zegt mn tweelingazus ineens kak omda ze iets verkeerd ahd gdaan ofzo xD

    zei k ineens nja ik wil zo wel een kaktailbar xD
    da was egt kei perongeluk:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    omg xD

    ik zit jullie allemaal dus keihard uit te lachen xD srry, maar et is TE grappig


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    omg xD

    ik zit jullie allemaal dus keihard uit te lachen xD srry, maar et is TE grappig



    *lacht met je mee*

    euhmm elke keer dat ik tegen een deur/boom/paal oploop of fietsxD whaha euhmm de leukste was tog wel dat ik arm in arm gehaakt met n vriendin aan t kletsen was en se nam heel kort de bocht en trok mij zo de boom in en tegen de stam van de boom aan!!!! da was tog wel de leukste en de pijnlijkste


    Why don't you break my heart

    ik kan niet lopen op hakken, en dat heb ik wel gedaan. ik ging keihard op mn bek joh.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik kan niet lopen op hakken, en dat heb ik wel gedaan. ik ging keihard op mn bek joh.


    ja dat heb je nu al 100000000000000000000x verteld als we daar weer voorbij rijden

    ik in het boerhaave museum met school
    lagen allemaal medicijnen die dr heeeel vies uitzagen dus iedereen: 'Blegh.'
    lopen we een vitrine verder waarin allerlei pakjes met ronde 'schijfjes' erin met verschillende smaakjes lagen
    dus ik keihard: ''rawrrr die zien dr wel lekker uit''

    waren t smaakjescondoomsXD



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfoutx])

    omg xD

    ik zit jullie allemaal dus keihard uit te lachen xD srry, maar et is TE grappig



    *lacht met je mee*

    whha das tog goe^^
    nja,, kn je ook is lache,, en drbij,, nu kan ik er ook allemaall mee lache xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik in het boerhaave museum met school
    lagen allemaal medicijnen die dr heeeel vies uitzagen dus iedereen: 'Blegh.'
    lopen we een vitrine verder waarin allerlei pakjes met ronde 'schijfjes' erin met verschillende smaakjes lagen
    dus ik keihard: ''rawrrr die zien dr wel lekker uit''

    waren t smaakjescondoomsXD



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfoutx])

    owkeej xD die is wel erg xD
    da heb ik jusit ng nooit voorgehad xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nja,, kweet wel dak twee keer in een meer bn gvalle xD
    zonder rede eigelijk :o
    kzat gwn lkangs de kant en ineens lag ik erin xD da was allebei in zwitserland xD de laatste keer ahd i kgluk dak ni zo nat ws gworde en da we bij het hotel ware xD
    de andere ni xD
    kwas 5 ofzo xD
    nja in het mere gevalle xD nja mn moeder ahd glukkig nog een tshirt vn haar ofzo bij of een trui of vestje ofzo xD moest i kdat aandoen xD
    nja ik als 5 jarege me iets vn een volwassene xD da ws veel te groot xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik had pas met dodenherdenking keihard muziek op staan, komt me zus stil binnen tikt ze op der aam omdat we stil moesten zijn ik zo het is nog geen tijd hoor keihard omdat me muziek aan stond( want we zouden wat gaan kijken op tv) du zij schiet in de lach zeg ze neeeee we moeten 2 min stilte of weet ik veel hoe lang zijn maar het is waarschijnlijk nu al om, dus ik kijken op het net, was het nog maar 15 sec.. stil XD..


    Nvt