• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    owneej :o
    nja,, zoiets heb ik glukkig ng ni voorgehad^^
    nja hd vndaag weer een nogal genant moment xD mr kwee n imeer wa:o
    nja meestal wil ik die zo vlug mogelij kvergete^^xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    toen ik pas een nieuwe bed had van een laag bed nar een hoog bed, en ik slaapwandelen soms, ben ik heel vaak uit m ebed gepleurtXD.

    en die dag daarna was 1 en al ongelul, me fiets lag in de bosjes, me poster was gescheurt me pc ging flippen, me pa was sagerijnig, en dna dnek je ik spring even snel over het hek heen maar neeee wie knalt er keihard met der knie tegen het hek en pleur er daarna nog is keihard op me kleine steendtjes T_T IKK!! en niemand zeggen gaat het of helpen op te staan nee allemaal even achter om kijken en weglopen:S.. dus ik op staan kon me knie amper buigen, tranen in em ogen van de pijn:S.. bel me moeder waar blijf je, dan zeg je ook natuurlijk ja heb even expres me knie gestoten maar alles gaat verder primaaaaaaaaaaa:S..


    Nvt

    toen ik pas een nieuwe bed had van een laag bed nar een hoog bed, en ik slaapwandelen soms, ben ik heel vaak uit m ebed gepleurtXD.

    en die dag daarna was 1 en al ongelul, me fiets lag in de bosjes, me poster was gescheurt me pc ging flippen, me pa was sagerijnig, en dna dnek je ik spring even snel over het hek heen maar neeee wie knalt er keihard met der knie tegen het hek en pleur er daarna nog is keihard op me kleine steendtjes T_T IKK!! en niemand zeggen gaat het of helpen op te staan nee allemaal even achter om kijken en weglopen:S.. dus ik op staan kon me knie amper buigen, tranen in em ogen van de pijn:S.. bel me moeder waar blijf je, dan zeg je ook natuurlijk ja heb even expres me knie gestoten maar alles gaat verder primaaaaaaaaaaa:S..



    en dan ook nog is vol spelfouten:S..


    Nvt

    Omg, dit is echt te dom en het is me vriendin haar schuld!
    Vroeger gingen ik en een vriendin een keer bootje varen want hun hadden zo'n roei boot en toen gingen we bij hun sloot bootje varen. Maar zei ahd het al veel vaker gedaan dus zei gaat staan en schommelt een beetje zodat het bootje heen en weer gaat. Drinkt ze aan dat ik het ook moet doen, dus ik ga staan en schommel een beetje mee en opeens lig ik in het water,, xD
    Kom ik het water uit zit er nog allemaal eendekroos aan me vast geplakt..!

    Ik ben net mijn "fitness" (moet je niet rare dingen bij halen ofzo) op de boom aan het doen flikker ik eropeens uit met een salto (ik ben onderhand 2 keer uit de zelfde boom geflikkerd)

    En ik heb nog veel meer meegemaakt, maar dat vertel ik maar niet..:P

    Nog 1 dan,, xD
    Dat is me slechtste herinnering uit de kleuters en Mirjam aat me nu keihard uitlachen als ze dit leest!

    We zitten zo in de kring, laat ik opeens een keiharde scheet. De juffrouw hoort dat en de hele klas ook. Dus zei zo: Wie deed dat? Ikl niks zeggen. Gaat ze zo met haar gezicht langs e kinderen om te zien of ze rood worden. Ik kon toen gelukkig heel goed liegen(A),..


    ghehe,,dank jullie wel voor weer een lading lachstuipen(A)

    Vooral die van die condooms xD ik kwam niet meer bij xD


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    omg Rooos sorry xD

    Maar van die boot vond ik heel goed van mezelf xD

    ik kijk zo om,,Rosa weg,,ik helemaal hysterisch xD
    Die boom was trouwens wel hoog,,

    Nu mijn ding: ooh shit, ik weet em niet meer,,zal em zo zeggen


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    omg dit is best wel dom,,

    Ik wordt hier door iedereen aangesproken over iets dat in me naam staat,,een jongens naam met een hartje,,maar hij bestaat niet eens!
    Nu denkt me neef dat het me vriendje is:S En als ik dan weer eens bij familie ben,,gaan ze daar cker weten over beginnen,,en dan kan ik uitleggen dat ie niet bestaat:S


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    omg dit is best wel dom,,

    Ik wordt hier door iedereen aangesproken over iets dat in me naam staat,,een jongens naam met een hartje,,maar hij bestaat niet eens!
    Nu denkt me neef dat het me vriendje is:S En als ik dan weer eens bij familie ben,,gaan ze daar cker weten over beginnen,,en dan kan ik uitleggen dat ie niet bestaat:S


    nii lkkr geinig doen..laat ze maar lekker denken:P grappig toch...sorry kan ik je denk niet mee helpen ik ben zo'n persoontje die daar de lol van inziet:P


    Why don't you break my heart

    achja,,Ik zal wel zeggen dat ze het niet aangaat,,Kan er dan nog wel een tijd opmerkuingen over krijgen maar dat heb ik er dan wel voor over(A)

    Maar jullie moeten weer even domme dingen doen, zodat ik weer kan lachen(A)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    wij hebben op scholl v-ueren.. iets met cultuur ofzo [geen idee wat het echt inhoud] en dus ik heb circus gekozen. Zat ik in een röhnrad [weet iemand wat dat is??] over de kop. Hangt de leraar me opeens stil, terwijl ik dus op de kop hing >.< Ik gillen dus kijkt iedereen naar mij :$ Ong. 50 kinderen >.<


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik in het boerhaave museum met school
    lagen allemaal medicijnen die dr heeeel vies uitzagen dus iedereen: 'Blegh.'
    lopen we een vitrine verder waarin allerlei pakjes met ronde 'schijfjes' erin met verschillende smaakjes lagen
    dus ik keihard: ''rawrrr die zien dr wel lekker uit''

    waren t smaakjescondoomsXD


    whahahah!!! xD

    ik had een keer een banaan op de grond gegooit, flikker ik er zelf overheen!! xD

    ik liep zo een keer in de stad, zag ik een leuke jongen, knal ik zo keihard tegen een paal aan:P
    alle ogen op mij gericht! egt zoown lol!!

    is er een hardloop westrijd, wil ik net rennen fliker ik al direct op mijn bek!
    en toen moesten we overnieuw en dan moet je wel eens over van die soort hekken springen!
    stook er een spijker uit en bleef ik aan hangen... flikker ik keihard op mijn bek -.- leuke ronde was dat... was ik los ging ik de anderen inhalen, was ik vlak voor de finish lijn geflikkerd... was ik dus laatste... fucking kut xD

    Oke eigenlijk schaam ik me er dood voor maar als ik er zo over nadenk is het best wel grappig!:P

    Dus zoals elke dag ga ik naar school toe, zit er buiten in de zon een lekkere 'jongen'Nou ja misschien 20 dacht ik dan he, mijn vriendin stoot me aan en we zitten daar wat te giechelen je weet wel. Dus zegt mijn vriendin tegen me wedden voor 10 euro dat j niet op hem af durft te stappen, naja je moet me niet uitdagen dus loop ik op hem af. Zit ik daar met hem te praten. Ga ik met hem flirten( En dat was een domme zet). Einde die dag hebben we gym en wie is onze nieuwe leraar. Ja jullue raden hem al. Die lekkere'jongen'. God man wat heb ik me toen geschaamt en mijn vriendin maar lachen :$


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    een jaar geleden ik ik met me vader/broer/zus
    in een spiegelpaleis we waren me broer kwijt ik draaide me om en zal hem zwaaien dus ik rende op hem al *bonk* tegen een spiegel me gezicht was helemaal rood.

    vorig jaar was ik met een jongen aan het vechten toen wou ik hem een flying-kik geven was ik keihard op me rug gepleurd iemand had koffie geknoeid maar niet schoongemaakt -_- en de hele klas ging plat

    (als ik al me genante momenten moet vertellen ben ik morgen nog niet klaar:P)


    You are so god damn Sexy <3

    nja,, ws vndaag weer goe bezeg xD
    nja,, hadde studie uitstap nr brussel en ik doodnormaal (?) meewandele enzo xD
    nja wandele we op het mide vn een plein struikel ik ineesn kei hard xD k kon me glukkig ng recht houde^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay