• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OMG
    Een maandje geleden ofzoo, ik had een uur later op school...Dus mn moedr roept mij ni ofzoo om my wakker te maken
    Een uur later, ik merk da ik ng maar 20 minuten heb om mij aan te kleden, en op school te geraken en dan gaat de bel:O
    Ik in volle paniek naar beneden LOPEN...Maar mn Voet sliep...Wa gebeurt er
    ik Loop door het gangetje, ik Val superhard, Schaaf mn knie omda de grond zo vn da Tapijt soortig Ding is, ik Sta recht, zet n Stap, VAL WEER, En drna me mn klikke & klakke af dn Trap:D
    Tja da was pijnlijk:P


    Of dit

    We waren is nkeertje in de zoo
    Ik me mn oudrs, mn kleine broertje en mn oudre zus
    En we kwamen zo voorbij een bruggetje, en er waren geen leuningen aan...Ik vond het wel grappig om mn broertje is in het water te duwen, Ge moet weten da ik 10 was en hij 7, en ik weet ni zeker, ma hij kon ni echt zwemmen:P
    Ik had hem daar uds ingeduwd en ging helemaal Kapot vant lache(A)
    En mn moeder kei bezorgt en iedreen kei geschrokken, en ik maar volhouden da hij er inees inviel,whahah echt zo LOL Ik heb me toen kapotgelache, maa tws ook wel n beetje erg voor Mn broerjte:P

    Xx


    everybody needs a song.

    ik kan niet zo goed op hakken lopen. toen ik bij een vriendin sliep, had ik haar pumps aan gedaan. heel cool. dacht ik. ik ga er zo mee naar school. maar goed, ik moet eerst fietsen. er is dus zo'n stoplicht, en ik wil afstappen, maar op een of andere manier lukte me dat niet, en ging ik vol op me bek. en de jongen die voor ons stond, moest keihard lachen. omg, vet erg. en toen ook nog: we gingen met school naar katwijk voor een project. ik katwijk is strand. en daar aan het begin van het strand is een beetje soort modderachtig iets, nou ja waar je dus in weg zakt. die hak ging er helemaal in. zo dom. nu heb ik nooit meer hakken aan.


    You'd took my breath but I'll survive.

    xD kheb me weer even dood gelachn(A)


    Vroeger toen we op de camping stonden,,wou ik naar onze tent toe gaan, ik loop er zo de tent in. Kvond het wel een beetje raar want van binnen leek het helemaal neit op onze tent.
    Komt er zo opeens iemand binnen. Bleek dus dat ik mooi de verkeerde tent was in gelopen -_-'

    Nja, kwas klein hea(A)

    Xx. (K)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Nja een paar jaar gelede,,
    hadden ballet examen^^
    nja ik spring naar de verkeerde kant,, maar omdat ze hadde gezegd als je een fout maakt niet lmate merke xD dus ik rustig wilel verder doen xD
    nja was ik nogal dicht bij mn tweelingzus gespronge xD
    die nogal kwaad ofzo xD dus die duwt mij kei hard wrdr ik bna viel en bna stond te wene op mn balelt ecxaam :s
    da ws egt erg xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Genant moment, die heb ik heel veel ..

    De meeste domste van mezelf ..

    Ik moest vegen en er stond nog een jongen in de klas (Zoon Jongen die populair is) Dus ik was in een hystirische bui [xD Dit voorspeld niks goeds] En ik wou een super mega gestoord gezicht trekken naar m'n vriendin dus ik doe dat komt die jongen net langs lopen, dus ik meteen helemaal rood worden en snel doorvegen. Het klinkt gewoon normaal maar het was zo genant ..

    Next day

    Ik kom op school aan fietsen [Vroeg] Dus ik ging zo voor de deur staan en daar stond het groepje jongen [Met degene waar ik een gestoorde smile naar toe trok] Dus ik sta zenuwwachtig te wachten, kom er zoon jongen naar me toe en die werpt ook een gestoorde blik toe, dus ik *SHIT* Gelukkig ging deur open dus ik ren weg dan plur ik nog een voor de neus van de jongen van de trap af *AU* Nou ik loop daarna hystirisch naar boven waar ik nog een over een krukje pleur !! En dan loop ik later dicht bij het groepje jongen nog tegen de mozaik aan :l

    En toevalig .. WAS HET VRIJDAG DE DERTIENDE

    Jaja, wat een ongeluk, ik geloof er wel in tuurlijk durf ik me bed dan wel uit maar ik doe op vrijdag de dertiende toch wat voorzichtiger..

    Nou dat was me verhaal xD

    Nja een paar jaar gelede,,
    hadden ballet examen^^
    nja ik spring naar de verkeerde kant,, maar omdat ze hadde gezegd als je een fout maakt niet lmate merke xD dus ik rustig wilel verder doen xD
    nja was ik nogal dicht bij mn tweelingzus gespronge xD
    die nogal kwaad ofzo xD dus die duwt mij kei hard wrdr ik bna viel en bna stond te wene op mn balelt ecxaam :s
    da ws egt erg xD

    Ghjhihi dat vergeet ik nooit='D
    [= is tweelingsuzusxD^^


    Get outta my head!

    OMg,, i kwas ooit op vakantiexD in zwitserland,, en der was een rooster,, zodat de koeien niet uit de wei gingen wnt koeie lope er niet over ofzoietsxD
    en ik kei fier,, ik kan erovrxD mr het had geregendxD en ik was zoo overmoedig dat ik het nog eens wou probere,, jah wat gebeeurt er dan?!
    Ik wiel met mn been door dat roosterxD Ik zat gwn vast... En toen kwam er een auto aan.. Da was keei genatn, ,en mn broer heeft me toen de heele dag ligge uitlache='( en de rest eilek ookxD='(xD


    Get outta my head!

    Jezus , genante moment momenteel toenet gebeurd ..

    Ik in mijn kamer bij de comp ..

    Ik was al een beetje hystirisch ..

    Ik zit zoon flesje water zewat leeg te zuipen dus ik doe dat fles je zo onderste boven en ik zuip eraan dus ik doe perongeluk dat flesje wat hoger valt al dat water op m'n toetsenbord en inclusief mij ! ;l gelukig was er niemand bij ^^ Als het bij me vriendinnen was gebeurd lag ik nu op de grond van het lachen xD

    xxies Samantha !

    vanmiddag , wil ik over een drempel stappen dus doe ik mijn voet omhoog, flikker ik er nog over heen -.0

    Ik vond dit totaal niet genant, maar volgens Rosa schaamde ze zihc dood.

    Wij zo naar de Primera, stond daar de hitkrant, ik hem pakken, kijk ik er in,,staat dus een poster van TH in. Ik roep keihard: HADDEN ZE DAT NIET EVEN KUNNEN ZEGGEN?! door die winkel. En dan kijk ik zo wat er volgende week in zou komen, komt dus weer TH ik zo: HMGARH PIHA! *ik brabbelde dus wat*
    Dat vond Rosa genant,,ik snap dat dus niet hea..

    Kheb nog wel ergere dingen van Rosa,,maar zal eerst even vragen of ik da mag vertellen..

    *gaat weer stuk als ze aan de londen denkt xD*


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik fietste met mijn vriendin naar mijn huis, toen viel mijn linkerballerina uit. Ik stop fiets terug en doe hem aan(mijn hele voet was zwart van de trapper). Een paar meter later valt mijn andere ballerina uit, fiets ik terug andere voet zwart, doe ik mijn ballerina aan komt er een auto aangeracet ik trek een vage kop en ren half met de ballerina aan naar de stoep. Dat zag er zo dom uit xO

    Ik en mijn broertje doen altijd water gevecht met twee van die flessen en hij flikt het altijd om mij nat te maken. Dus ik doe hem na en al dat water glijdt langs mijn rug. Mijn broertje helemaal lachen

    Nja een paar jaar gelede,,
    hadden ballet examen^^
    nja ik spring naar de verkeerde kant,, maar omdat ze hadde gezegd als je een fout maakt niet lmate merke xD dus ik rustig wilel verder doen xD
    nja was ik nogal dicht bij mn tweelingzus gespronge xD
    die nogal kwaad ofzo xD dus die duwt mij kei hard wrdr ik bna viel en bna stond te wene op mn balelt ecxaam :s
    da ws egt erg xD

    Ghjhihi dat vergeet ik nooit='D
    [= is tweelingsuzusxD^^

    vergeet je nooit??
    twee maadn geleje wist ge het anders wel ni meer xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    vanmiddag , wil ik over een drempel stappen dus doe ik mijn voet omhoog, flikker ik er nog over heen -.0


    whaha die vin k leuk...zo droog en sooo grappigxD


    Why don't you break my heart

    Nja een paar jaar gelede,,
    hadden ballet examen^^
    nja ik spring naar de verkeerde kant,, maar omdat ze hadde gezegd als je een fout maakt niet lmate merke xD dus ik rustig wilel verder doen xD
    nja was ik nogal dicht bij mn tweelingzus gespronge xD
    die nogal kwaad ofzo xD dus die duwt mij kei hard wrdr ik bna viel en bna stond te wene op mn balelt ecxaam :s
    da ws egt erg xD

    Ghjhihi dat vergeet ik nooit='D
    [= is tweelingsuzusxD^^

    vergeet je nooit??
    twee maadn geleje wist ge het anders wel ni meer xD

    Ghiii,, had jeme da maar nie moete trug vertelle=PxD


    Get outta my head!

    Ik liep dus zo in het dorp na een leuke jongen tekijken :$ Toen keek hij mij zo aan en lachte naar me. Ik lachte terug, en liep toen zo tegen een lichtpaal aan. -_-'' Terwijl hij dus keek. Dat was echt zo stom !


    I do not hook up.