• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik liep dus zo in het dorp na een leuke jongen tekijken :$ Toen keek hij mij zo aan en lachte naar me. Ik lachte terug, en liep toen zo tegen een lichtpaal aan. -_-'' Terwijl hij dus keek. Dat was echt zo stom !


    oeeh dat ken ikxD

    alleen lach ik zelf altijd het hardstxD


    Why don't you break my heart

    Ik liep dus zo in het dorp na een leuke jongen tekijken :$ Toen keek hij mij zo aan en lachte naar me. Ik lachte terug, en liep toen zo tegen een lichtpaal aan. -_-'' Terwijl hij dus keek. Dat was echt zo stom !


    oeeh dat ken ikxD

    alleen lach ik zelf altijd het hardstxD

    Whah da ken ik ook xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    vanmiddag , wil ik over een drempel stappen dus doe ik mijn voet omhoog, flikker ik er nog over heen -.0


    whaha die vin k leuk...zo droog en sooo grappigxD


    whahah :P

    gisteren.ze zaten op de speelplaats watergevecht te doen en ik had dus een witte broek aangedaan.Komt er iemand zoals je het raad water op mijn gat doen.Iedereen zag mijn onderbroek!!egt genant!!

    hmm kweet wel n leuke maar is mij niet overkomen (gelukkig)

    ik was met n vriendin in t winkelcentrum en voor ons liepen 2 jongens. één daarvan had z'n broek zo halverwege z'n reet hangen...ik zo tegen mijn vriendin: moet je eigenlijk die broek naar beneden trekken. nog geen seconde later zakte die broek af. hij ophijsen en m weer net zo laag hangenxD zakt ie nog een keer afxD

    wij kwamen niet meer bij


    Why don't you break my heart

    Omg die is grappig :D


    I do not hook up.

    mijn tip koop n riemxD


    Why don't you break my heart

    okeej ik was zo haarlak aan het spuiten...spuit ik in mijn oog -.0

    okeej ik was zo haarlak aan het spuiten...spuit ik in mijn oog -.0


    Probleem ken ik -_-'' Ookal eens met deo gehad?
    Zo niet wees blij :P

    Ik had losse veters. Iemand zo tegen mij: ' Renee strik je veters anders val je er nog over!' Ik: 'Nee ik val toch niet.' Ik heel snel op staan en stond dus op mijn veter en viel voor over. 'Renee strik je veters nou !' Ik: 'Neen' ik weer verder lopen pleur ik nog een keer In een waterplas -_-'' Mijn vriendin lachen joh ! En toen ging ik mijn veters maar strikken flikkerde ik over mijn eigen voeten -_-'' Mijn vriendin nog meer lachen. Ik: 'Ach ik had dus net zo goed mijn veters los kunnen laten -_-'' '

    xxxRenee(H)


    I do not hook up.

    whahaxD OMG Renee egt te grappigxD

    kweeet niks meer...ovr mij dn.......euhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm als k dr 1 weet meld k wel:P


    Why don't you break my heart

    :P Achteraf kon ik ook wel lachen hoor xD

    Oo ik heb nog een coole :P WAAR GEBEURT !

    Hier hebben ik & Rwayda ons dood om gelachen !
    We hadden het erover dat we onze posters altijd aflebberde. En toen stond ik mijne op de deur af telebberen aan de buitenkant en mijn zusje was in mijn kamer. Gooit ze de deur open. Ik deur midden in mijn gezicht. Rwayda vond dit dus zo geestig dat ze van hara bureau stoel viel van het lachen. :P


    I do not hook up.

    whahaxD tjhaaa gevaren vn posters aflebberen...de kleine susjesxD
    haha khb mn ouders en me broer geleerd te kloppen voorda se binne komenxD


    Why don't you break my heart

    okeej ik was zo haarlak aan het spuiten...spuit ik in mijn oog -.0


    Probleem ken ik -_-'' Ookal eens met deo gehad?
    Zo niet wees blij :P

    Ik had losse veters. Iemand zo tegen mij: ' Renee strik je veters anders val je er nog over!' Ik: 'Nee ik val toch niet.' Ik heel snel op staan en stond dus op mijn veter en viel voor over. 'Renee strik je veters nou !' Ik: 'Neen' ik weer verder lopen pleur ik nog een keer In een waterplas -_-'' Mijn vriendin lachen joh ! En toen ging ik mijn veters maar strikken flikkerde ik over mijn eigen voeten -_-'' Mijn vriendin nog meer lachen. Ik: 'Ach ik had dus net zo goed mijn veters los kunnen laten -_-'' '

    xxxRenee(H)


    oh god ik heb het ook met Deo gehad jaa en ik spuitte het ook nog eens in mijn mond ahahah XD

    okeej ik was zo haarlak aan het spuiten...spuit ik in mijn oog -.0


    Probleem ken ik -_-'' Ookal eens met deo gehad?
    Zo niet wees blij :P

    Ik had losse veters. Iemand zo tegen mij: ' Renee strik je veters anders val je er nog over!' Ik: 'Nee ik val toch niet.' Ik heel snel op staan en stond dus op mijn veter en viel voor over. 'Renee strik je veters nou !' Ik: 'Neen' ik weer verder lopen pleur ik nog een keer In een waterplas -_-'' Mijn vriendin lachen joh ! En toen ging ik mijn veters maar strikken flikkerde ik over mijn eigen voeten -_-'' Mijn vriendin nog meer lachen. Ik: 'Ach ik had dus net zo goed mijn veters los kunnen laten -_-'' '

    xxxRenee(H)


    oh god ik heb het ook met Deo gehad jaa en ik spuitte het ook nog eens in mijn mond ahahah XD


    Oo ja ik ook :P Dat was zo smerig :D


    I do not hook up.

    =O

    Ik heb er nog 1
    [


    I do not hook up.