• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    pas geleden in de bioscoop:

    mijn vriendin en ik die gingen dus naar een film.
    nou, toen moesten we lachen omdat er een deuntje was in die film die we allebei kenden. het was verder in de zaal heel stil,
    toen zei de hoofdpersoon opeens "ssssssst"
    en wij lagen dubbel
    en de ander (een na belangrijkste persoon) zei van: "wat hoor ik toch"
    toen hield ik het niet meer en de vrouw die naast me zat raar kijken. mijn vriendin kon bijna geen adem meer krijgen,
    ze trok namelijk een gek gezicht, maar dat wist ze zelf niet (ik bedoel nu die vrouw)


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Tijdens een slaapfeestje, er ware zo keiveel luchtmatrasse, &'nd ik en een vrindin lagn daarop, begonnen we zo wat raar te doen, flikker ik er opeens af, terwijl die luchtmatras op my vliegt, omdat myn vrindin er langs de andere kant was afgevallen. Wy kei hard strijk gaan, waardoor een andere vrindin, die al kei lang sliep wakkr word &'nd ons kei hard begint uit te lachn xD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xD

    WAsn goeiie
    Dus in de lagere school had ik een nieuw vriendje
    en op een dag dachten we aan n Kussen we hadden in de grote speeltijd afgesproken in de wc!
    TOen gingen we naar de gehandicaptentoilet ,,--LEkkr groot en toen kustE we,,,Opeens hoorden we iemand maar we trokken er ons niks van aan en toen dee die de deur open!Het was de strengste Juf op school!!Mochten we daar buite tege de muur gaan staan


    Genant!!

    xD

    WAsn goeiie
    Dus in de lagere school had ik een nieuw vriendje
    en op een dag dachten we aan n Kussen we hadden in de grote speeltijd afgesproken in de wc!
    TOen gingen we naar de gehandicaptentoilet ,,--LEkkr groot en toen kustE we,,,Opeens hoorden we iemand maar we trokken er ons niks van aan en toen dee die de deur open!Het was de strengste Juf op school!!Mochten we daar buite tege de muur gaan staan


    Genant!!

    OMg strijkgaan xD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oké dan komt nu het mijne :

    Bij ons op school heb je een hele grote hal, waar iedereen instaat als het regent nzo. En daar staan ook de wafel-en drankautomaten. Volk genoeg dus. Enfin, ik kom daar dus die hal binnen, en omdat het er zo druk was, lette ik niet op waar ik liep (ik was de rest door de massa aan het volgen), en toen schoof ik uit op een bananenschil. :$ Bye bye reputatie xD


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Nog eentje van my xD
    ik was eens op een feestje &'nd we zouden een film gaan kijken .. Iets met Pizza xD
    &'nd hij was .. soort van spannend &'nd ik zat HELEMAAL in die film, opeens begint de hond van het meisje waar we waren te blaffen. Ik gillen en het tafeltje, waar mijn voeten tegen stonden, vrschoof xD
    Iedereen strijkgaan natuurlijk ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    En dan kan ik me weer gaan schamen.. :$
    (A)
    En met Astrid heb je altijd wat te beleven ;3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb zown VET lkkrding..
    En ik liep dus door de gang je weet wel gwn met je vriendinnen...
    Maar ik was aan het praten (jeraadhetal)
    Ik knal echt gwn Keihard tegen hem aan...:$
    me vriendinnen ofcourse keihard lache want die weten da ik hem leuk vindt...
    En ook een keer.
    Wij hebben zown winkeltje in school waar je eten ken kopen youknow...
    En ik kreeg van me vriendin een broodje sta ik op haar te wachten..
    En ik voel dat er iemand naast me komt staan.
    Dus ik kijk om ik met HELE grote ogen die jonge aan kijken (hijheettrouwnsMathé)
    Dus ik echt heel droog omkijken..
    Kijk ik weer terug met grote ogen. Gaat ie lache... -.-


    i can't pretend you're nothing special

    tijdes een of ander ding in de aula moesten we stil zij wat onze rector ging wat zeggen...iedereen was stil hoor je opeens door de hele aula ; ik ben een kabouter ik zit in je binnenzak...HOUD JE BEK KUT KABAUTER !!
    iedereen keek naar me toen kon ik wel door de grond zakken !

    Wow dit topic leeft nog van me o.O
    Da's echt al een heel oud x'D

    Nja heb er gelukkig niet meer zo'n erge, of die vergeet ik dan toch^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik was dus zo in de Efteling
    ik ging met me vrienden in dat carnaval ding weetje wel met die clowns met dat liedje dat in je hoofd blijft zittenn..
    nja opeengeve moment .. zeiden ze: storing..
    en de karretjes stonden still..
    ik legde dus mijn benen over de rand heen alleen ik had ballerina's aan.. dat was geen goed idee..

    ME SCHOEN VLOOG UIT :$!!!!

    ik probeer hem te pakken
    GAAN DE KARRETJES RIJDEN :|

    gelukkig ha ik hem net beet...
    al mijn vriendinnen lachen.. maarja.. ik had mijn schoen teminste terug :$

    Erg he :$


    Beautiful people, are people who smile.

    IK HEB DR TWEE (:

    Ik zat in Duitsland in een heel erg chique restaurant en normaal kan ik niet boeren! Maar juist als de bazin van het restaurant kwam vragen of het lekker was liet ik een boer. Best gênant want het was egt zo'n bekakt wijf ö

    En de tweede;

    Ik belde mn vrienden en er nam iemand op ik zei; "Hallo met Lisa is Eline thuis?" "Eh, het is Eline x'D"
    Dat was ook n blooper x'D

    OOOOOOH IK WEET DR NOG EENTJE >L

    Ik zat in de kerk met heel de school en naast mij zat een vieze stinkerd! Nouja, ik had straf dus moestk naast de leerkracht gaan zitten en juist al alles stil moest zijn liet die stinkerd een dikke vette scheet. Iedereen dagt dat ik het was! Zo facking gênant! x'D

    Nouja, heb je nog lang lol van als je draan denkt x'D

    Kusje, x


    Let's do this poo

    ik was dus zo in de Efteling
    ik ging met me vrienden in dat carnaval ding weetje wel met die clowns met dat liedje dat in je hoofd blijft zittenn..
    nja opeengeve moment .. zeiden ze: storing..
    en de karretjes stonden still..
    ik legde dus mijn benen over de rand heen alleen ik had ballerina's aan.. dat was geen goed idee..

    ME SCHOEN VLOOG UIT :$!!!!

    ik probeer hem te pakken
    GAAN DE KARRETJES RIJDEN :|

    gelukkig ha ik hem net beet...
    al mijn vriendinnen lachen.. maarja.. ik had mijn schoen teminste terug :$

    Erg he :$

    WhahaxD.. okee .. dat is dus wel nogal Genant xD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zei zo van; Het is blauw en het is niet zwaar? Lichtblauw..
    En toen moest niemand lachen :(


    Life is hard and then we die

    (...)
    WhahaxD.. okee .. dat is dus wel nogal Genant xD


    Nogal ja xD


    Beautiful people, are people who smile.