• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    sheisse, krijg het niet weg -__-

    ohkee, of ik plaats twee keer iets, of er komt niks te staan ? O_o

    Whah je hebt het idd 2 keer geplaatst xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ohooh, ben ik egt de enige die er zenuwachtig voor is om het te vertelle? :$

    nja, ik was op volleykamp (kei leuk :D) en er was een verplicht vrij podium. Iedere groep moest iets doen. En er was een groep die een sketch van Hans teeuwenmoest nadoen. de leider van die groep ,de Gofflo (ik was er nogal brutaal tege geweest ;)), zei dat het poppenkast ging worden... (iedereen kent het wel zeker??)
    enja, ik werd natuurlijk gekozen, wat ik al verwacht had. Begon de Gofflo naar mijn kont te kijke en da handje ffe naar mn Borste :O
    nja, viel wel mee, maar toen vroeg het handje "krijg ik een kusje?" ik het een kusje gegeven... en in het midden van de kantine van dat kamp riep de gast met de micro "HOER!!!!
    ik heb, de rest van de avond en tijdes de afscheidsfuif, de heletijd te horen gekregen "seg, ben jij niet die hoer van daarstrax?"
    Maar daardoor heb ik wel 5 knuffels gehad van de Gofflo en die is HEET :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ohooh, ben ik egt de enige die er zenuwachtig voor is om het te vertelle? :$

    nja, ik was op volleykamp (kei leuk :D) en er was een verplicht vrij podium. Iedere groep moest iets doen. En er was een groep die een sketch van Hans teeuwenmoest nadoen. de leider van die groep ,de Gofflo (ik was er nogal brutaal tege geweest ;)), zei dat het poppenkast ging worden... (iedereen kent het wel zeker??)
    enja, ik werd natuurlijk gekozen, wat ik al verwacht had. Begon de Gofflo naar mijn kont te kijke en da handje ffe naar mn Borste :O
    nja, viel wel mee, maar toen vroeg het handje "krijg ik een kusje?" ik het een kusje gegeven... en in het midden van de kantine van dat kamp riep de gast met de micro "HOER!!!!
    ik heb, de rest van de avond en tijdes de afscheidsfuif, de heletijd te horen gekregen "seg, ben jij niet die hoer van daarstrax?"
    Maar daardoor heb ik wel 5 knuffels gehad van de Gofflo en die is HEET :D


    Glukzak:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Glukzak:o


    hoe bedoel je?? zo leuk was het in t begin ni xD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ging met een vriendin in een draai ding in Walibi,,, we waren daar met school...
    en wij hadden helemaal de slappe lach enzoo...
    stappen we uit dat draaiding kijken 6 leraren ons hartstikke blond haar..
    ik gille:|

    en toen keek iedereen naar ons:P:$


    hou je mond joh =')

    ik heb zoveel van die momenten;; x3

    maar de leukste is toch wel dat ik liep op de stoep en dat er in een tuin een hond blafte,, dus ik keek naar dat beest en toen liep ik tegen een paal op XD whahaha

    ik heb zoveel van die momenten;; x3

    maar de leukste is toch wel dat ik liep op de stoep en dat er in een tuin een hond blafte,, dus ik keek naar dat beest en toen liep ik tegen een paal op XD whahaha


    Oh my god,slim xD


    Lalalalalalalala.

    ik heb zoveel van die momenten;; x3

    maar de leukste is toch wel dat ik liep op de stoep en dat er in een tuin een hond blafte,, dus ik keek naar dat beest en toen liep ik tegen een paal op XD whahaha

    Zoiets zie ik mezelf ook nog doen xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik doe mee aan achmea kennisquiz:
    ik krijg een vraag
    ik leg em perfect uit (ronde 1)
    ik geef het foute antwoord

    op een gegeven moment tussenstand
    ik sta bovenaan
    ik begin gewoon half te flippen...
    is gefilmt
    in de reclame gebleven voor een tijd

    helemaal ana het begin werden die voorsteldingen opgenomen
    ik ben gewoon facking zenuwachtig...
    ik zit dus de hele tijd te lachen en zo
    en zeg dus heel dom: 'ik weet bij god niet wat ik moet zeggen' (niet beledigend bedoeld)

    genoeg genante momenten?

    ik doe mee aan achmea kennisquiz:
    ik krijg een vraag
    ik leg em perfect uit (ronde 1)
    ik geef het foute antwoord

    op een gegeven moment tussenstand
    ik sta bovenaan
    ik begin gewoon half te flippen...
    is gefilmt
    in de reclame gebleven voor een tijd

    helemaal ana het begin werden die voorsteldingen opgenomen
    ik ben gewoon facking zenuwachtig...
    ik zit dus de hele tijd te lachen en zo
    en zeg dus heel dom: 'ik weet bij god niet wat ik moet zeggen' (niet beledigend bedoeld)

    genoeg genante momenten?

    Nja onlangs was ik een ijsje aant eten, zo in een andere stad let wat vriendinnen, en ik die verslaafd ben aan chocolade ijs kiest natuurijk chocoijs^^
    Nja op de een of andere manier weet ik te smossen juist op mn broerk o.O
    heb ik dus nog me een bruine vlek op mn broek naar huis moetn gn xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    oké we waren dus overlaatst op de camping,,maar natuurlijk bij wie is er weer zo'n irritant trapje,,en bij wie in de traatding is er een mooie jongen,,,en wie flikkert van dat trapje terwijl die mooie jongen voorbij komt? Ik dus! echt zo genant en nu is die jongen wel 1 van mn beste vriendenxD

    of dit?

    Gisteren waren we naar de zee geweest of in ieder geval een soort van hea,,zaten daar allemaal chinezen van die schelpjes te zoekn, en ze spraken geen nederlands ofz heel de tijd,,,komt er een chinees voorbij in haar pyama,,ik kei hard roepen 'fock Gucci fock Prada, jij versiert een Chinees in je pyama!' Die om kijken,,ik stond recht dus ja je ziet 'm vast aaankomen,,en nou ja achter was water,,die op me afkomen,,me boos aankijken,,en op me afkomen,,ik naar achterstappen en in het water flikkeren x'D en mijn zus lag plat van 't lachen-_-'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is niet zoow genant,
    maar ik kan niet meteen op iets anders komen. :D
    Het was toen ik 11 jaar was.
    Ik en m'n vriendin, gingen naar een school waar er een film werd opgenomen. En we moesten daar in meespelen, en njaa natuurlijk moest ik weer een aparte scene opnemen -.-'
    Maar ja, we waren na een jaar of zo verandert van school. En in onze nieuwe school gingen we een film kijken met heel de school.
    En dat was die film dus xD
    Iedereen heeft ons uitgelachen, maar ja het was wel belachelijk :D

    Het is niet zoow genant,
    maar ik kan niet meteen op iets anders komen. :D
    Het was toen ik 11 jaar was.
    Ik en m'n vriendin, gingen naar een school waar er een film werd opgenomen. En we moesten daar in meespelen, en njaa natuurlijk moest ik weer een aparte scene opnemen -.-'
    Maar ja, we waren na een jaar of zo verandert van school. En in onze nieuwe school gingen we een film kijken met heel de school.
    En dat was die film dus xD
    Iedereen heeft ons uitgelachen, maar ja het was wel belachelijk :D