• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Het is niet zoow genant,
    maar ik kan niet meteen op iets anders komen. :D
    Het was toen ik 11 jaar was.
    Ik en m'n vriendin, gingen naar een school waar er een film werd opgenomen. En we moesten daar in meespelen, en njaa natuurlijk moest ik weer een aparte scene opnemen -.-'
    Maar ja, we waren na een jaar of zo verandert van school. En in onze nieuwe school gingen we een film kijken met heel de school.
    En dat was die film dus xD
    Iedereen heeft ons uitgelachen, maar ja het was wel belachelijk :D

    Ownee das wel erg:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb al zoveel zulke momenten gehad.
    Ik loop tegen deuren ik ga dagelijks op m'n bej nzoo...
    Laats ik had ene minirokje aan en er zaten hier ene dele gastn ik loop van de trap en ga op mijn bek kont omhoog... al die gasten stondenn met me ta lachen...:$(puh)xD

    Ik schrok van mezelf:P Ik liep zo in een winkel en ik had niet door dat der een spiegel stond en toen zag ik met zelf:P ik schrok me rot!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Of dat je in zon winkel denkt dat je langs daar naar buiten kan gaanxD maar eigenlijk staat er een groot raam>.<


    Get outta my head!

    omg, ik moest es het afwezigheidsboekje weg doen, en toen ik terugkwam, ging ik het verkeerde lokaal binnen. die lerares zo: hee, we hebben een bezoekster!
    ik met een kop als een tomaat weer naar buiten x'D

    Wow,, ik ga ook eens in het water vallen^^


    Ahahaaa XD

    Nu ik^^
    Ik was op een verjaardag van mijn neef en mijn moeder zat daar op de bank te kletsen met andere vrouwen, ik ging naar buiten en zag dat mijn moeder met iemand ging wisselen van stoel, en die vrouw had ook een bruine vest aan. Ik ga dus weer naar binnen, ik was alweer vergeten dat ze gewisselt waren, zeg ik tegen die vrouw: 'MAAM!' En toen zag ik dat het mijn moeder niet was, en mijn moeder lag helemaal in een deuk ¬¬:$


    a figment of your imagination

    Op school d8 ik da k me vriendin zag staan dus ik loop daar naartoe ik doe die verschiete en mé dak da doe zie k da ze da ni is >.<

    Omg
    ik denk net aan nog zo'n moment xD

    Op de kermis zo'n spiegelpaleis i zat daarin.
    En ik zag de uitgan!
    Ik loop super snel. Blijkt dara net nog glas te zitten! Kleng! Keihard er tegen met me kop iedereen die daar stond lag plat vant lachen...(puh)

    (...)
    Ik was op een verjaardag van mijn neef en mijn moeder zat daar op de bank te kletsen met andere vrouwen, ik ging naar buiten en zag dat mijn moeder met iemand ging wisselen van stoel, en die vrouw had ook een bruine vest aan. Ik ga dus weer naar binnen, ik was alweer vergeten dat ze gewisselt waren, zeg ik tegen die vrouw: 'MAAM!' En toen zag ik dat het mijn moeder niet was, en mijn moeder lag helemaal in een deuk ¬¬:$

    Ohneehj heb ik ook eens meegmaakt toen ik klein wasxD Maar ik roepte niet enkel 'Mam', ik pakte die mevrouw toen ineens vast:o >.<


    Get outta my head!

    (...)
    Ohneehj heb ik ook eens meegmaakt toen ik klein wasxD Maar ik roepte niet enkel 'Mam', ik pakte die mevrouw toen ineens vast:o >.<


    Heb ik ook een keer meegemaakt.
    Ff kijken ik ben van de trap geflikkerd voor de neus van de hele school, ik riep een keer Schat tegen een jongen die ik helemaal niet ken [maar die wel ontzettend op mijn vriend leek] en ik ben op 1 dag voor de ogen van mijn klasgenoten 4 keer tegen een prullebak aangeknald en nu hebben we een nieuwe hobby; namenlijk de prullenbakken omgooien :P


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    oké nu ik (weer) ik was op msn met een jongen aan 't pratenÖ maar in een ander gesprek was ik met iemand aan het praten over die jongenÖ en het ging erover dat we hem totaal niet moesten, en dat is dus ook zo geen idee waarom ik met hem praten op msn (misschien omdat hij sielig is) nou in ieder geval ik wou tegen m'n vriendin zeggen '**** is echt kloteirritant en is nog supper lelijk ookÖ' (ja de naam hoef je niet te weten x'D) bleek dat ik het tegen die jognen had gezegtÖ dat was echt balen joh!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Ohneehj heb ik ook eens meegmaakt toen ik klein wasxD Maar ik roepte niet enkel 'Mam', ik pakte die mevrouw toen ineens vast:o >.<


    Ik deed net het zelfde in een kleding winkel, ik was 6 jaar ofzo en da was een madam met de dezelfde jas als mijn ma xD
    ik knuffel die zo , even later blijkt mijn ma naast mij te staan xD

    Ik was in juni op een zwemfeest en iedereen begon te lachen met me. Bleek dat ze een condoom an m'n bikini hadden gegangen. Gelukkig waren het allemaal mensen die ik kende. :D

    het was op een opendeurdag int school en het waren strandstoelenen ik zit erop, klapt die niet dicht waar heel de school op staat te kijken das erg!!


    xX_tink_Xx

    oww!! :$

    Mijn genantste moment ga ik egt nooit vergeten!! :O ik wete het nog en het is al heel lang geleden !!:O

    Ik was denk ik 5-6 jaar zoiets!! en Ja ik moest op school naar de wc.Maar onze school is zo een oud gebouw dat omgetoverd is tot een school en de wc's waren vroeger etalages van winkels weet je wel dus je kon de wc' mooi op een rijtje zien (op elke wc was natuurlijk wel een deur he!!net als bij een gew zo genant :$

    :D gelukkig zie ik die mensen niet vaak meer anders lachen we er gewoon om :P

    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten