• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik uhh.. heb 14 juni het 2e couplet van Break away gezongen, omdat ik die gewend was.. * is nog steeds hysterich*
    Maar toen stootte men vriendin me aan en zei dat het Duits was:|
    Ik helemaal +_+


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Waahah.
    Dat herken ik.. Een beetje dan.
    Want ik zong het 2e couplet, terwijl we nog maar bij de 1e waren. :P
    Ben alleen het liedje vergeten..:S


    AAP

    Jij hebt toch ook altijd iets met óf wiskunde óf ongesteldheid xD


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik Zat In De Klas Van Aarderijkskunde
    En Ik Was Aan Het Wiegelen Met Men Stoel
    Zo Op Twee Poten xP
    iK Zet Me TRug Op 4 poten!!
    En Ik Voelde Dat één Van De Poten Scheef trok!!
    Ik Schreeuwde En Lag Op De Grond !!
    Ik Was Dus Van Men Stoel Gevallen!!
    Heel De Klas Me Uitgelachen Plus De Leerkracht Die Ik Net Niet Kon Uitstaan !!!
    Kvond Het Niet Leuk!!!


    A Shipwreck In The Sand

    Genant : wou een lief berichje sturen naar me vriend en ik kwam op school en ik vroeg hem of hij me berichtje had gekregen zei hij van niet en toen kwam m'n beste vriend vragen of ik meende wat in dat bericht stond. ik kon wel door de grond zakken van schaamte!

    ksnap et nei


    - -

    Jij hebt toch ook altijd iets met óf wiskunde óf ongesteldheid xD


    Tsja.. Brengt alle2 ongeluk. :P
    Waahah.
    Ik kan eigenlijk niks bedenken dat er niet mee te maken heeft,
    alleen het gevecht met die kerol en de vruchtensap dan. :P


    AAP

    Waahah.
    Dat herken ik.. Een beetje dan.
    Want ik zong het 2e couplet, terwijl we nog maar bij de 1e waren. :P
    Ben alleen het liedje vergeten..:S

    Dat doe ik ook vak xD
    maar addat is gelukkig nog nooit voorgevallen op een festival ofzo xd


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ooh zo heb ik er ook nog wel een paar =.=''
    Ik zat een paar maanden terug in de aula op school, en ik zat zo een beetje op mijn stoel te wippen. Ik was alleen vergeten dat deze ook een leuning had =.='' Knalde de leuning tegen mijn rug zodat de stoel onder me uit schoof =.='' kzat ineens plat op de grond met de stoel achter me terwijl iedereen me aankeek T_T Mijn vrienden hebben moeten beloven het NOOIT aan iemand te vertellen xD

    Toen ik kleiner was, liep ik naast mijn vader naar huis, en ik zag een auto. Ik zei 'Kijk da's een mooie' loop ik volop tegen een paal aan omdat ik opzijn keek .. ¬¬

    En verder typische dingen xD *meer paalverhalen en handjes van vreemden pakken ipv die van moeders xD*


    Mew <3

    Had ik niet voor maar een vriendin.
    Gelukig warne we bij haar thuis. xD
    We gingen een tent opzeten en luchtmatrassen opblazen, maar zei moest naar de wc xD
    EN ze kwam trug en wij begonen nogal zot te doen en wa te springen, en ineens zie ik dat haar rokje vanachter in haar onderbroerk stak xD
    Moest ik dat haar nog even zegge ook. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ooh zo heb ik er ook nog wel een paar =.=''
    Ik zat een paar maanden terug in de aula op school, en ik zat zo een beetje op mijn stoel te wippen. Ik was alleen vergeten dat deze ook een leuning had =.='' Knalde de leuning tegen mijn rug zodat de stoel onder me uit schoof =.='' kzat ineens plat op de grond met de stoel achter me terwijl iedereen me aankeek T_T Mijn vrienden hebben moeten beloven het NOOIT aan iemand te vertellen xD

    Toen ik kleiner was, liep ik naast mijn vader naar huis, en ik zag een auto. Ik zei 'Kijk da's een mooie' loop ik volop tegen een paal aan omdat ik opzijn keek .. ¬¬

    En verder typische dingen xD *meer paalverhalen en handjes van vreemden pakken ipv die van moeders xD*

    Ik loop ook altijd tegen dingens tegen xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik liep dus wat rond met een vriendin en een vriend rond in de pauze. Mijn vriend Stond wat MArginaal te doen. X) Ik wil hem een por geven met mijn voet. *stampen dus . X) Maar niet hard bedoelt* . Neemt hij wel mijn voet vast zeker. Ö Ik ben dus voor al die mensen op mijn gat gevallen .Ö Echt gênant.


    It even took me by surprise

    Ghehe op School roepe,, DE REDENEN VN SEX xD en iederen keek naar ons want ik begon doodleuk SEX MET BILL te roepe xD

    whahaaha XD melig XDD
    als ik dat zou doen zou ik vermoord wordenop school >_>
    maargoed, mij verhaal;
    ik was met me vriendin in de freerecord schop, en had voor me verjaardag iets gekregen van daar. ik zag het ineens en zeg; oh kijk daar is het ! ik loop/huppel/ren daar heene, zie ik niet dat er iets op de grond ligt, val ik achteruit op de grond -__- en er waren mensen binnen ook ! ik loop daar maar snel weg en ben er een dag niet geweest XD (jah dat is heel wat, ben daar altijd als ik in de stad ben XDD)

    Ghehe op School roepe,, DE REDENEN VN SEX xD en iederen keek naar ons want ik begon doodleuk SEX MET BILL te roepe xD

    XD
    bij mij op school zouden ze me vermoorden >_>
    maargoed .. ik ben ook eens slim geweest ;
    had me verjaardag gehad en kreeg toen wat van de free record shop. volgende dag ik met me vriendin daar hene rond kijken. ik zeg; oh kijk ! daar staat wat ik gekregen heb ! ik; loop/huppel/ren daar hene, kijk ik natuurlijk niet naar grond. liggen daar posters over elkaar, en val ik zo achter over. dus iedereen daar kijkt mij aan en ik loop met een rode kop weg XD

    ohkee, of ik plaats twee keer iets, of er komt niks te staan ? O_o