• Welkom bij Dudley's schrijfwedstrijd!


    Krullebol schreef op 11 sep 2011 - 17:52:

    Toestemming!

    Hallo Dudley, je mag beginnen met je schrijfwedstrijd!
    Hiervoor krijg je 1 week de tijd.
    Groetjes,


    Eindelijk, ik mag beginnen met mijn schrijfwedstrijd.

    De bedoeling
    Het is de bedoeling dat jullie elke twee weken een verhaal schrijven, aan de hand van de opdracht die ik jullie geef. Ik wil minimaal 15 deelnemers en maximaal 25 deelnemers.

    Hoe zit het met uitstel?
    Natuurlijk ben ik geen slecht persoon, en zal ik jullie heus wel uitstel geven als de deadline niet gehaald kan worden. Hiervoor wil ik wel een geldige reden hebben, zoals overlijden, (ernstige) ziektes en de drukte van school, maar ik wil geen slappe smoesjes hebben. Vraag op tijd uitstel aan, anders lig je uit de wedstrijd. De uitstel kan via een privé bericht worden aangevraagd.

    De duur van de rondes
    Er zijn vijf rondes, en elke ronde duurt twee weken, dus er is genoeg tijd om te schrijven. Na deze twee weken zullen mijn jury-leden en ik alles nakijken en professioneel beoordelen.

    De beoordeling
    Misschien hebben jullie het wel gemerkt, maar ik let ontzettend goed op spellings- en taalfouten! Hiervoor moet je je teksten dus goed nakijken zodat er geen onnodige fouten in zitten.
    Let hier dus goed op! Er staat trouwens een verbod op het insturen van je verhaal naar een beta-reader. Als je het wel doet, merk ik dat meteen!
    Interpunctie, spelling en originaliteit zijn dus ontzettend belangrijk.

    De prijzen!
    De winnaar krijgt:
    - Vijftien credits.
    - De eer, natuurlijk.
    - En een maand lang reclame op mijn profiel.

    De tweede plaats krijgt:
    - Tien credits.
    - Twee weken lang reclame op mijn profiel.

    De derde plaats krijgt:
    - Vijf credits.
    - Eén week lang reclame op mijn profiel.

    Jury
    Zonder jury ben ik helemaal niets, dus met trots stel ik jullie voor aan mijn lieftallige jury!
    - Dudley
    - Dursley
    - StoryBelle

    Deelnemers
    - Hel
    - Meddows
    - Eurydice
    - RoseCullen
    - SweetieBelle
    - Arlene
    - xKennedyx
    - Inu
    - BRAINWITCH
    - Sasja4u
    - Dalmatian
    - Feorge
    - Soarin
    - AppleJack
    - Joyable
    - Mayfly
    - Blueprint
    - Fidem
    - Superficial
    - Roodkapje
    - Padalecki

    De tweede opdracht

    Voor deze opdracht wil ik dat jullie je fantasie aanspreken. Jullie gaan namelijk een compleet nieuwe wereld maken! Dit verhaal schrijf uit het oogpunt van de hoofdpersoon, en zo beschrijf je de nieuwe wereld én het ras dat daar woont. Na veel klachten over de opdracht, mag het nieuwe ras een aantal kenmerken van een mens hebben!

    Minimaal 500 woorden, er zit geen woordenlimiet aan!


    Deadline: Zondag 9 oktober 23.00 uur!


    Veel succes en plezier toegewenst!

    Je levert bij mij in. Je maakt een aparte story en de link zet je in dit topic.


    Hier is de story waar alle inzendingen, opdrachten en uitslagen komen te staan. Neem hier een abonnement op!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 16:48 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij deze veronschuldig ik me voor teksten van mijn kans die misschien voor jullie beledigend over kunnen komen. Ik heb met plezier mee gedaan en vind het jammer dat ik niet meer mee mag doen. Ik wens verder iedereen heel veel succes met deze opdracht en die nog volgen. Maak er verder een mooie wedstrijd van.

    M.V.G Lykos.

    ik heb drama gemist o.o

    mijn computer is gemaakt en mijn vader is hem momenteel aan het ophalen.
    Verwacht mijn punten maar tegen.. zo snel mogenlijk XD Voor maandag toch. (Ligt er aan of mijn bestand er nog op staat... anders moet ik opnieuw beginnen jureren.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zo erg vind ik het wachten nog niet hoor, tenzij mijn commentaar heel slecht is want dan ga ik een beroerd verhaal schrijven:Y)

    Hmm, het jureren gaat toch niet zo vlot als ik dacht, en ik moet ook nog steeds een opdracht van geschiedenis maken. Dus ik ga denk ik maar even aan de slag met geschiedenis, anders haal ik morgen de deadline niet. ;(


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Hmm, het jureren gaat toch niet zo vlot als ik dacht, en ik moet ook nog steeds een opdracht van geschiedenis maken. Dus ik ga denk ik maar even aan de slag met geschiedenis, anders haal ik morgen de deadline niet. ;(


    We kunnen wachten :Y) We willen niet dat je een onvoldoende haalt. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik stop ermee.
    Voor volgende week heb ik 7 SO's, en aangezien ik overal het liefst minstens een zeven voor wil halen (+ ander huiswerk, m'n verhalen, sociaal leven :'P) wordt het me dan gewoon teveel.

    Ik wens de rest veel succes :Y)


    -

    Parsel schreef:
    Ik stop ermee.
    Voor volgende week heb ik 7 SO's, en aangezien ik overal het liefst minstens een zeven voor wil halen (+ ander huiswerk, m'n verhalen, sociaal leven :'P) wordt het me dan gewoon teveel.

    Ik wens de rest veel succes :Y)

    Wat jammer zeg! ;(
    Maar ik kan het natuurlijk helemaal begrijpen, dus heel veel succes! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil me nergens mee bemoeien.. maar werkt het voor jullie als juryleden niet fijner om, voordat de volgende opdracht en nieuwe deadline starten, eerst de voorgaande opdracht te beoordelen?


    ars moriendi

    Ik heb nu meer dan de helft beoordeeld. Wish me luck with the other ones. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zit op de helft (no_chears) But good luck annabeth


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Good luck, all of you (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Er hebben zich nu al 2 mensen uitgeschreven, en dat vind ik echt jammer. Eén daarvan zei dat de opdracht veel te moeilijk was, maar ik begrijp niet waarom het nu zo moeilijk is om een wezen te maken dat niet lijkt op een mens.
    Een haai lijkt toch ook niet op een mens? Of een koekoek? Ik vind het jammer dat de mensen zich zo laten beperken tot een mens en niet kijken hoe de kleine dingen in het leven tot leven kunnen komen in een totaal andere wereld.
    Laat dit een tip zijn voor de andere deelnemers.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Er hebben zich nu al 2 mensen uitgeschreven, en dat vind ik echt jammer. Eén daarvan zei dat de opdracht veel te moeilijk was, maar ik begrijp niet waarom het nu zo moeilijk is om een wezen te maken dat niet lijkt op een mens.
    Een haai lijkt toch ook niet op een mens? Of een koekoek? Ik vind het jammer dat de mensen zich zo laten beperken tot een mens en niet kijken hoe de kleine dingen in het leven tot leven kunnen komen in een totaal andere wereld.
    Laat dit een tip zijn voor de andere deelnemers.


    *gebruikt een haai en een koekoek in haar verhaal..*
    Nah, toch maar niet xD
    Ik ben trouwens al lekker over de helft met nakijken:Y)

    Hel schreef:
    (...)

    *gebruikt een haai en een koekoek in haar verhaal..*
    Nah, toch maar niet xD
    Ik ben trouwens al lekker over de helft met nakijken:Y)


    You know you scare me right? (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    You know you scare me right? (cat)


    Die van jou heb ik als tweede gedaan al xD
    EN mijn verhaal iets beter dan een haai en een koekoek (joehoe) Niets persoonlijks hoor Annabeth (wbw)