• Soms denk ik wel eens: Niemand vindt me leuk.
    Maar dan ben ik bij mijn vrienden en dan is dat gevoel weg.

    Als ik voor de spiegel sta kan ik wel janken, niemand wil me.
    Mijn vrienden wel. Echte vrienden nemen je zoals je bent!

    Ik voel me lelijk, maar mijn ouders zeggen dat ik niet lelijk ben. Maar dat zeggen je ouders altijd. Al heb je een beugel en een bril(niet lullig bedoeld, dat kan heel leuk staan), je ouders vinden je altijd mooi, omdat je hun kind bent natuurlijk.

    Natuurlijk, is niemand lelijk. Maar je kunt je nog wel zo voelen! :(


    Hoe voelen jullie je... Voelen jullie je ook wel eens zo, of hebben jullie hier helemaal geen last van...?


    Dit ben ik:



    Willen jullie ook een foto van jullie zelf plaatsen? Gewoon voor het idee hoe jullie eruit zien?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Negligible schreef:
    (...)
    @Assassin
    Dan heb je echt wel geluk (:
    Mijn vriend kan best wel bot terug doen als ik zo doe. En dan gaat hij inderdaad gewoon weg nadat hij iets korts heeft gezegd. En dat doet verschrikkelijk veel pijn.. Maar ik besef wel dat het mijn eigen fout is


    Dát lijkt me nou echt heel pijnlijk ja. Ik begrijp zijn reactie ook wel, als mijn vriend zo doet wil ik ook zo reageren en ik heb wel geluk dat hij dat bij mij nooit flikt. Heb je dat al eens tegen hem gezegt? Het is echt belangrijk om erover te praten en je angsten uit te spreken, als hij echt van je houd zal hij er ook rekening mee houden, hoop ik.


    Your make-up is terrible

    een paar jaar geleden ben ik aan die gedachten kapot gegaan.
    ONderhand heb ik geleerd dat als je niet tevreden met jezelf bent, wie moet dan wel tevreden met je zijn?
    Niet iedereen hoeft je mooi, knap of aardig te vinden.
    daar heb je dan je vrienden voor.
    Zolang je in jezelf geloofd, doen andere dat ook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja, zo voel ik me best vaak..


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Reseda schreef:
    Pretty much, yeah. Maar ik denk dat bijna iedereen daar wel last van heeft.


    Food.

    Umm. Nou het ene moment vind ik mezelf gewoon echt heel lelijk. Het andere moment vind ik mijzelf helemaal niet zo heel lelijk.. Haha, ligt een beetje aan mijn stemming.
    Oja, en mijn display picture ben ik ;p


    Never give up on the things that make you smile.

    This is me


    ik ben niet echt tevreden met mezelf
    En dat terwijl ik wel graag model zou willen worde
    Over tegenstrijdige gedachtes gesproken

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:30 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Volgens mij heeft iedereen daar wel last van. Ik loop nu bij een psycholoog en die helpt me met zulk soort gevoelens.

    Iedereen heeft iets moois. Ik vind zelf bijvoorbeeld dat ik hele mooie ogen heb, en dat zeggen anderen ook.



    Ik heb als enige van de familie grijsachtige ogen, en daar ben ik trots op :3 de foto is misschien niet echt helemaal duidelijk, maar dat komt door de computer >< op mijn mobieltje was hij wel goed.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:35 ]


    Destroy what destroys you.

    <--
    Ik ben trots op mijn haar en mijn ogen. Ik ben niet zo blij, met mijn onderkaak, want die staat scheef naar voren...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Nikki lieverd, je kunt ook met mij babbelen als je iets dwars zit :) <3


    Life is hard and then we die

    Ik voel me vaak genoeg lelijk en dik. Mja alleen ik ben de persoon die mijn eigen zelfbeeld kan veranderen, waar ik ook wel aan werk.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 17:49 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nee, ik ben tevreden met mezelf (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    PUKKELxDING schreef:
    Nikki lieverd, je kunt ook met mij babbelen als je iets dwars zit :) <3



    Dankjewel lieverd. <3


    Your make-up is terrible

    Ik voel me dagelijks zo (:

    even een foto:


    all I want is the taste that your lips allow

    Assassin schreef:
    (...)

    Dát lijkt me nou echt heel pijnlijk ja. Ik begrijp zijn reactie ook wel, als mijn vriend zo doet wil ik ook zo reageren en ik heb wel geluk dat hij dat bij mij nooit flikt. Heb je dat al eens tegen hem gezegt? Het is echt belangrijk om erover te praten en je angsten uit te spreken, als hij echt van je houd zal hij er ook rekening mee houden, hoop ik.

    Ja, ik heb er al met hem over gesproken. In het begin helpt dat dan wel, maar ik snap ook wel dat als ik het daarna weer blijf doen, hij het weer een beetje beu wordt. Nou ja, het doet wel goed dat hij zegt dat hij altijd voor me klaar staat en me nooit zal opgeven. Zeker niet daarvoor. Maar ja, dan twijfel ik daar ook weer aan.. Relaties worden soms zó ingewikkeld door onze gevoelens en we kunnen er dan nog eens niets aan doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    SmileLullaby schreef:
    vroeger voelde ik me zo. nu kan het me niks schelen. als ik maar kan lachen.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 18:28 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you