• Soms denk ik wel eens: Niemand vindt me leuk.
    Maar dan ben ik bij mijn vrienden en dan is dat gevoel weg.

    Als ik voor de spiegel sta kan ik wel janken, niemand wil me.
    Mijn vrienden wel. Echte vrienden nemen je zoals je bent!

    Ik voel me lelijk, maar mijn ouders zeggen dat ik niet lelijk ben. Maar dat zeggen je ouders altijd. Al heb je een beugel en een bril(niet lullig bedoeld, dat kan heel leuk staan), je ouders vinden je altijd mooi, omdat je hun kind bent natuurlijk.

    Natuurlijk, is niemand lelijk. Maar je kunt je nog wel zo voelen! :(


    Hoe voelen jullie je... Voelen jullie je ook wel eens zo, of hebben jullie hier helemaal geen last van...?


    Dit ben ik:



    Willen jullie ook een foto van jullie zelf plaatsen? Gewoon voor het idee hoe jullie eruit zien?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook met mijn vriend. Ik ben gewoon jaloers op de kleinste dingen. Zelfs als hij een leuk gesprek heeft op fb (of dergelijke) met een mooi en tof meisje. En dat heeft consequenties voor onze relatie, helaas. Ik doe dan altijd bot tegen hem.
    Ik snap je wel



    Ja precies...
    Ik baal er soms echt heel erg van maar het lukt me niet om het te veranderen.


    Your make-up is terrible

    best wel vaak.. maar dat heeft volgens mij iedereen wel..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Assassin schreef:
    (...)


    Ja precies...
    Ik baal er soms echt heel erg van maar het lukt me niet om het te veranderen.

    Mij lukt het ook nog steeds niet. Ik zit de hele tijd tegen mijn vriend te zeggen dat ik mezelf echt wil veranderen op dat vlak en dat ik ook mijn best ga doen om het te proberen. En dat lukt dan zo voor een momentje, maar meteen daarna niet meer. Dan reageer ik gewoon weer hetzelfde als altijd en voel ik me ook weer heel erg kut als ik zoiets zie..
    We maken het beiden lastig. Het is moeilijk en deprimerend voor ons, maar ook onze vriend ziet daar vanaf. Hij kan het zien alsof we hem niet echt vertrouwen. Bij mij is het toch zo

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 11:23 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Mij lukt het ook nog steeds niet. Ik zit de hele tijd tegen mijn vriend te zeggen dat ik mezelf echt wil veranderen op dat vlak en dat ik ook mijn best ga doen om het te proberen. En dat lukt dan zo voor een momentje, maar meteen daarna niet meer. Dan reageer ik gewoon weer hetzelfde als altijd en voel ik me ook weer heel erg kut als ik zoiets zie..
    We maken het beiden lastig. Het is moeilijk en deprimerend voor ons, maar ook onze vriend ziet daar vanaf. Hij kan het zien alsof we hem niet echt vertrouwen. Bij mij is het toch zo


    Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik wilde dat ik het gewoon voor me kan houden zonder mijn vriend lastig te vallen maar dat lukt me ook niet. We blijven altijd bot doen. D: Soms ben ik bang dat hij me daardoor achter laat, heb jij dat ook?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik wilde dat ik het gewoon voor me kan houden zonder mijn vriend lastig te vallen maar dat lukt me ook niet. We blijven altijd bot doen. D: Soms ben ik bang dat hij me daardoor achter laat, heb jij dat ook?

    Soms, heel soms heb ik wel zin om echt bot tegen je te zijn en gewoon te zeggen laat maar en offline te gaan. Jou dan achter te laten met al de pijn en je problemen. Maar ik zal het niet doen, nooit. Ik loop niet weg, ik laat je niet achter. Mijn hart zou me vermoorden als ik dat zou flikken. Ik praat net zolang met je totdat alles goed is. Ik weet dat ik alleen met jou gelukkig kan en wil zijn. Ik zou je niet kunnen laten gaan, want dan verlies ik een groot deel van mezelf. Jij hebt mijn hart lieverd en niemand anders zal het ooit krijgen.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 11:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik weet niet... ik vind mezel niet perfect(er zijn zat dingen die ik wil veranderen) maar ik vind mezelf niet lelijk


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik wilde dat ik het gewoon voor me kan houden zonder mijn vriend lastig te vallen maar dat lukt me ook niet. We blijven altijd bot doen. D: Soms ben ik bang dat hij me daardoor achter laat, heb jij dat ook?

    Ja, ik probeer dat ook. En toch zeg ik het hem nog steeds. Ik kan het echt niet voor mezelf houden :/
    Ja, daar ben ik ook heel erg bang voor. Dat hij iemand anders vindt die niet zo jaloers is, veel zelfvertrouwen heeft en hem gewoon op vlak van andere meisjes goed behandelt. Die kan tonen dat ze hem volledig vertrouwt.
    Ik heb mijn vriend dat ook al gezegd en hij zegt dat hij me nooit voor die reden gaat verlaten. Maar toch denk ik daar anders over..
    Heb jij er al met hem over gepraat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Soms, heel soms heb ik wel zin om echt bot tegen je te zijn en gewoon te zeggen laat maar en offline te gaan. Jou dan achter te laten met al de pijn en je problemen. Maar ik zal het niet doen, nooit. Ik loop niet weg, ik laat je niet achter. Mijn hart zou me vermoorden als ik dat zou flikken. Ik praat net zolang met je totdat alles goed is. Ik weet dat ik alleen met jou gelukkig kan en wil zijn. Ik zou je niet kunnen laten gaan, want dan verlies ik een groot deel van mezelf. Jij hebt mijn hart lieverd en niemand anders zal het ooit krijgen.

    @Assassin
    Dan heb je echt wel geluk (:
    Mijn vriend kan best wel bot terug doen als ik zo doe. En dan gaat hij inderdaad gewoon weg nadat hij iets korts heeft gezegd. En dat doet verschrikkelijk veel pijn.. Maar ik besef wel dat het mijn eigen fout is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik voel mezelf absollut niet lelijk,
    ik ben zoals ik ben en dat heb ik maar te accepteren.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sorenos schreef:
    (...)

    zeker doen, goed bezig (dance)

    haha dnakjewel! :$

    Ja ik vroger ook heel vaak.
    Ook als ik naar foto's terug kijk !
    Maar nu heb ik het niet meer. Ja heel soms.
    Maar je bent echt niet lelijk !
    Echt niet ! (A)


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Zo vaak, continu.
    wat ook niet zo vreemd is als nooit iemand tegen je heeft gezegd dat je mooi/knap bent. En al zo lang je je kan herinneren gepest bent omdat je anders en lelijk bent

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 16:03 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sorenos schreef:
    (...)

    hehe best wel goed bedacht, maar wie heeft dan grote fouten gemaakt en probeert t goed te maken? o.0

    Degene die de mens heeft gemaakt en "de macht" heeft over alles in het hele universum, ik geloof namelijk niet dat alleen de aarde de plek is met denkende wezens ^.^ En zo heb ik ook een nogal "vreemde" opvatting over de dood: Als je dood gaat, kun je de keuze maken om je nakomelingen nog door het verdriet van jouw dood heen te leiden. Daarna heb je de keuze om naar een andere plek te gaan of nog een leven op de aarde te hebben. Je vergeet sowieso alles van je vorige levens =3 Maar als je bijvoorbeeld mensen hebt vermoord, zoals Adolf Hitler, dan heb je geen keuze en bepaalt die "heerser" voor je.

    Okay, vaag.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mwah, ik ben eigenlijk redelijk tevreden (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Komt door de puberteit -gayhandje-
    Kom je vanzelf overheen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.