• Ik ben nu bezig met een trailer, ik heb alleen nog wat beeldmateriaal nodig van sommige moderne prinsessen, dus heb jij misschien van je personage wat beeldmateriaal of iets waardoor ik het kan opzoeken. Dan zou dat fijn zijn (:







    Ja wéér zo'n topic, maar ik heb nu een origineel idee (vind ik zelf dan)

    Wie dacht dat sprookjes alleen voor kinderen zijn, neemt zijn woorden nu gelijk in. Dit verhaal gaat over vijf compleet verschillende meisjes die je doen denken aan de populaire 'disney prinsessen', zo is er een vergelijkbare Mulan die nu een bokser is. De prinsen zijn in dit verhaal niemand minder dan Louis Tomlinson, Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik en Liam Payne, ze worden één voor één verliefd op hun eigen bloedmooie prinsessen.

    Het enige wat je moet doen is het lijstje hier onder invullen, en ik schrijf er wel een modern verhaal rond om je personage heen (:


    Degene die niet meer beschrikbaar zijn
    Zayn Malik
    Mulan -mikechang-
    Niall Horan
    Jasmine -Dumbledore-
    Harry Styles
    Ariel -Stewie-
    Liam Payne
    Aurora -Abernathy-
    Louis Tomlinson
    Snow white -Stewie-
    x

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:05 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ga invullen, leuk idee! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ga invullen, leuk idee! (krul)

    hah thankyou, ik zag net jou topic i like the jersey shore idea (:
    Ik kán nu hem nog gaan invullen maar dan ben ik zo lang bezig ö


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)
    hah thankyou, ik zag net jou topic i like the jersey shore idea (:
    Ik kán nu hem nog gaan invullen maar dan ben ik zo lang bezig ö


    Nee, vul hem in! Ik heb de tijd haha. (: Ik wil graag Jasine, van Alladin. Maar is dat een sprookje? D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nee, vul hem in! Ik heb de tijd haha. (: Ik wil graag Jasine, van Alladin. Maar is dat een sprookje? D:


    ja het hoort in ieder geval bij de 'disney gang' ;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag ik Louis Tomlinson/Rapunzel invullen? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Voornaam: Mada
    Achternaam: Delgado
    Volledige naam: Mada Yasmina Delgado.
    Leeftijd: Mada is achtien jaar oud. Ze is geboren op 11 April.
    Karakter: Mada is een vrij normaal meisje. Hoewel ze graag van aandacht houdt, is ze een rustig iemand en doet ze niet de onnodige dingen die nergens op slaan. Ze is namelijk verstandig aangelegd en doet het liefste wat haar zo ver mogelijk op de achtergrond houdt, gewoon om niets fout te doen. Ze heeft er namelijk een hekel aan om iets fouts te doen, wat dus negatieve aandacht trekt. Ze wil zichzelf namelijk van haar beste kanten laten zien en zorgt er voor haar reputatie, die op het moment op zijn beste is. Jules is een zeer intelligent meisje en laat ook altijd weten dat ze veel gezond verstand heeft. Ze verbetert mensen en wijst hen altijd op hun fouten, meestal niet op de meest vriendelijke manier. Ze wil namelijk altijd beter zijn en zal er ook voor zorgen dat er niemand beter is. Ze kan goed om gaan met een beetje competitie en vindt het ook heerlijk om een beetje moeite te doen en om vervolgens dan eerste te worden. Toch heeft Mada iets wat mensen aantrekt om wel met haar bevriend te horen. Waarschijnlijk is het haar sarcastische humor en haar vaak droge opmerkingen, die zowel kwetsend als lachwekkend kunnen zijn. Mada is een sociaal meisje en weet mensen gemakkelijk om haar vingers te winden. Ze is vaak opgewekt en je zult haar vaak met een glimlach zien rondlopen, net zoals ze altijd 'hoi' tegen iedereen zegt en vrij bekend is op school. Ze is zorgzaam en zorgt er dan ook voor dat haar vrienden het beste van het beste krijgen. Daarnaast is ze een ontzettende uitsloofster en doet ze er alles aan om erbij te horen. Ze praat gauw haar mond voorbij, is baziger dan ze denkt dat ze is en is niet bang voor wat uitdagingen. Ze weet haar grenzen goed en zal dus nooit dingen doen die ze niet aan kan, behalve als ze zichzelf echt wil bewijzen. Zo zit ze namelijk vol met veel doorzettingsvermogen en zal ze door gaan tot het einde.
    Uiterlijk:


    Mada heeft een typerend uiterlijk voor een Spaanse schone. Ze heeft gitzwarte haren, waar altijd een verzorgde glans overheen straalt. Haar lange haren vallen tot ongeveer vijftien centimeter over haar schouders en krullen vaak een beetje aan de onderkant. Haar getinte huid sluit hier goed op aan, vaak maakt ze zichzelf op met blush om er een beetje frissigheid in te krijgen. Haar donkerbruine, bijna zwarte irissen, kunnen dan ook niet ontbreken. Ze zijn omringd door lange, donkere wimpers die ze opvallender maakt met een likje zwarte mascara. Mada heeft een slank lichaam, met een paar lange benen. Ze draagt uitdagende kleding en dan vooral in koude kleuren, wat eigenlijk totaal niet staat voor de schoonheid van het Spaanse volk.
    Naya Rivera.
    Thuissituatie: Mada's vader is de Spaanse Juan. Hij is erg zuinig op zijn kinderen en sluit hiervoor veel kansen uit voor Mada. Hij wilt liever niet dat ze teveel met jongens omgaat en keurt hen ook vaak ook. Hij is al jaren gelukkig getrouwd met Sofia. Ze is ook zuinig op haar kinderen, maar een stuk minder dan Juan. Ze is een relaxte moeder, zoals ze genoemd wordt en heeft het beste voor met haar kinderen. De oudste van de kinderen is de negentienjarige Gino. Na hem komt Mada zelf en na haar komt de zestienjarige Mia, met wie Mada een hele slechte relatie heeft. Een laatkomer is Miko, wie pas 11 jaar oud is.
    Hobby's: Mada is een zangeres, met een rauwe en vurige stem. Ze is vaak aan het zingen, maar loopt er niet vaak mee te koop. Hiernaast is ze graag weg en doet ze zoveel mogelijk om haar zeurende vader te ontlopen. Mada heeft een cat, genaamd Drizzle, wie de tijgers van Yasmine moet voorstellen.
    Jou 'prins': Niall Horan.
    Welke moderne versie ben jij: Yasmine van Alladin.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 16:48 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zouis schreef:
    Mag ik Louis Tomlinson/Rapunzel invullen? (:


    of course ;D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik begrijp alleen dit niet:
    Volledige naam (zorg ervoor dat er in je naam iets van de 'Prinses' voor komt :


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    @Dumbledore

    nouja, het is eigelijk bedoeld van ; bij wie je woont, en of je broers of zussen hebt of je groot woont. Vertel wat over je ouders enz (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:14 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag ik Niall Horan/Doornroosje invullen

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 21:16 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik maak hem morgen af. (: Ik hoop dat je wat kan met Yasmine, want anders kan ik je morgen wel een uitleg geven van hoe ik haar zie in de moderne versie? Ik wil namelijk heel heel heeeeeeel krijg de rol. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zouis schreef:
    Ik begrijp alleen dit niet:
    Volledige naam (zorg ervoor dat er in je naam iets van de 'Prinses' voor komt :


    bijv. net zoals Dumbledore heeft, ze heeft Yasmine en in haar tweede naam komt er naam dat er op lijkt voor.
    als je Rapunzel neemt kun je er in haar tweede naam of voornaam wat in verwerken zoals.
    oke ik leg dus vaag uit, maar hopelijk snap je het een beetje ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dumbledore schreef:
    Ik maak hem morgen af. (: Ik hoop dat je wat kan met Yasmine, want anders kan ik je morgen wel een uitleg geven van hoe ik haar zie in de moderne versie? Ik wil namelijk heel heel heeeeeeel krijg de rol. _O_


    oke is goed ! ik ben nu bezig met voor jou rol en ik kan er zeker iets mee, en als ik in de knoop zit met de moderne versie wil ik graag jou idee weten. Zodat ik ze wat kan mengen met die van mij ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)

    oke is goed ! ik ben nu bezig met voor jou rol en ik kan er zeker iets mee, en als ik in de knoop zit met de moderne versie wil ik graag jou idee weten. Zodat ik ze wat kan mengen met die van mij ?


    Okidokie! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Ze heeft nooit haar echte naam geweten omdat ze nooit haar ouders heeft ontmoet.
    Achternaam: The same als hierboven.
    Volledige naam: Ze werd door haar gemene tante in haar kasteel opgesloten en zij noemde haar altijd Rapunzel. Hoewel ze ooit een brief geadresseerd vond aan 'Prinses Catherine Elizabeth Navero'
    Leeftijd: 17
    Karakter: Rapunzel is een heel levendig persoon en heeft dringend haar vrijheid nodig. Jammer genoeg wordt die vrijheid verhinderd door de muren van het kasteel. Rapunzel is heel levendig en praat de oren van je hoofd. Haar tante werd gek van haar en gaf haar daarom maar een katje cadeau. Het katje was van straat afgeplukt en graatmager. Rapunzel stal daarom dan ook eten uit de keukens om het katje, dat later de naar Diesel kreeg te kunnen voederen. Diesel is nu haar beste vriend en ze neemt hem overal mee naartoe. Niet dat ze ver weg kan maar ze gaat iedere dag vaak met hem buiten wandelen. Rapunzel is zeer avontuurlijk en wil het liefst van al zo snel mogelijk uit het kasteel ontsnappen en met Diesel een nieuw leven beginnen.
    Uiterlijk:

    Lyndsy Fonseca
    Thuissituatie: Ze heeft voor zolang ze zich kan herinneren vast gezeten in het kasteel van haar tante. Ze mocht niet naar buiten alleen om de tuin te doen, onkruid uit te doen en bloemen te plukken. Ze heeft haar ouders nooit gekend. Maar uiteindelijk komt ze erachter dat het Koning Fernando Avero en Koningin Malena Avero zijn.
    Hobby's: Dansen. Ze kan toch niets anders doen in het gigantische kasteel dus haar twee hobby's zijn tegenwoordig dansen en een zoektocht maken naar een verborgen gang naar buiten het kasteel.
    Jou 'prins': Louis Tomlinson
    Welke moderne versie ben jij: Rapunzel

    Wil je me waarschuwen als je begonnen bent?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 19:16 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.