• Ik ben nu bezig met een trailer, ik heb alleen nog wat beeldmateriaal nodig van sommige moderne prinsessen, dus heb jij misschien van je personage wat beeldmateriaal of iets waardoor ik het kan opzoeken. Dan zou dat fijn zijn (:







    Ja wéér zo'n topic, maar ik heb nu een origineel idee (vind ik zelf dan)

    Wie dacht dat sprookjes alleen voor kinderen zijn, neemt zijn woorden nu gelijk in. Dit verhaal gaat over vijf compleet verschillende meisjes die je doen denken aan de populaire 'disney prinsessen', zo is er een vergelijkbare Mulan die nu een bokser is. De prinsen zijn in dit verhaal niemand minder dan Louis Tomlinson, Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik en Liam Payne, ze worden één voor één verliefd op hun eigen bloedmooie prinsessen.

    Het enige wat je moet doen is het lijstje hier onder invullen, en ik schrijf er wel een modern verhaal rond om je personage heen (:


    Degene die niet meer beschrikbaar zijn
    Zayn Malik
    Mulan -mikechang-
    Niall Horan
    Jasmine -Dumbledore-
    Harry Styles
    Ariel -Stewie-
    Liam Payne
    Aurora -Abernathy-
    Louis Tomlinson
    Snow white -Stewie-
    x

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:05 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag k vanavond invullen? (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'


    Voornaam : Haley
    Achternaam : Monture
    Volledige naam : Haley Cinderella Monture
    Leeftijd : 17, 14-07. Ze is net 17 geworden. Als ze eindelijk 18 word, kan ze uit huis en is ze verlost van haar gemene stiefmoeder en stiefzussen.
    Karakter : Het is een lief meisje, echt. Ze is zo dat ze altijd eerst aan andere denkt. Normaal durft ze niet zo veel te zeggen thuis, bang dat ze de aandacht van haar stiefzussen trekt, zodat die haar gaan pesten. Ze kan erg koppig zijn en niet snel toegeven. Haley is niet snel aan het huilen te maken met beledigen of pesten, daar is ze te sterk voor. Ze kan op echt niet stilzitten en moet altijd iets doen.
    Uiterlijk: Haley is een meisje dat een beetje aan de magere kant is. Het maakt het niet uit dat ze geen dure designerkleding krijgt van haar stiefmoeder. Ze is net zo gelukkig met de kleding die ze heeft. Haley is een echt meisjes-meisje. Ze heeft lange honingblonde haren en een lichte huid. Ze is ongeveer 1.67 meter lang. Haar kledingstijl varieërd nog wel eens. De ene dag trekt ze een jurk aan, de andere dag een spijkerbroek. Waar ze wel verslaafd aan is, is dat ze haar nagels heel vaak lakt. Ze verzorgt haar uiterlijk erg goed.
    Thuissituatie : Haar moeder was bij haar geboorte overleden, dus die heeft ze nooit gekent. Haar hele leven was het "Haley en haar vader Logan." Omdat haar vader een vrijgezel was en rijk (hij heeft een restaurantketen.), gingen de vrouwen met bosjes aan hem. Uit al die vrouwen koos hij er een uit: Clarisse. Na hun trouwen kwam zij samen met haar twee dochters Lauren en Riley. Het was voor Haley meteen duidelijk dat Clarisse op haar vaders geld uit was, maar haar vader wilde er niets van weten. Tot haar vader op een dag niet thuis kwam van zijn werk. Ze had Clarisse tegen iemand horen praten aan de telefoon, over een klus met veel geld. Haley is er helemaal van overtuigt dat Clarisse haar vaders moordenaar is. Tot op de dag van vandaag is er nog niets bewezen.
    Hobby's : Ze houd er van om naar het strand te gaan, omdat de daar vroeger altijd kwam met haar vader, tegenwoordig heeft ze daar geen tijd meer voor. Nu moet ze elke dag het huis helemaal schoonmaken terwijl Clarisse haar vaders restaurantketen runt en het geld opmaakt aan kleding. Ze werkt in het huis en in het restaurant om wat geld bij elkaar te krijgen voor als ze op haar achttiende het huis uit gaat. Verder houd ze van tekenen. Als ze 's avonds na er koken en schoonmaken tijd heeft pakt ze altijd haar schetsblok.
    Jou 'prins' : Harry Styles.
    Welke moderne versie ben jij : Assepoester (Cinderella.)
    Extra informatie : --

    Ik hoop dat je hem gebruikt! Wil je er melden als je begint?
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 15:57 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Shuester schreef:
    Mag k vanavond invullen? (:

    Sure, ik maak als ik nog meerdere aanmeldingen krijg de rollen bekend (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb net het karakter ook ingevuld, maar daar ben ik redelijk slecht in, dus, sooooorry (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Voornaam: Heather.
    Achternaam: Jones.
    Volledige naam: Heather Ariel Jones.
    Leeftijd: Ze is 15 jaar oud.
    Karakter: Heather is heel eigenwijs. Ze luistert niet graag naar wat andere mensen haar vertellen dat ze moet doen en ziet niet snel het gevaar ergens van in. Ze heeft één beste vriend, die graag met haar meegaat en haar probeert te bschermen tegen alles. Haar andere beste vriendin, probeert haar tegen te houden als ze weer eens wat doms probeert te doen maar ook naar haar luistert Heather niet.
    Heather vindt dat ze een saai leventje leidt, waardoor ze vaak op zoek gaat naar avonturen en af en toe ook in de problemen komt.
    Uiterlijk -met foto en beschrijving graag ;D- :


    Heather heeft bloedrood haar, tot haar billen. Ze heeft een blanke huidskleur, en haar ogen hebben een mooie blauwe kleur. Veel mensen vinder Heather mooi, mooier dan haar andere zes zussen die ze heeft.
    Thuissituatie: Ze leeft al haar hele leven met haar zes zussen en haar vader. Haar oudste zus is; Attina, van 21 jaar. Daarna komt; Alana, van 20. Adella, van 19, Aquata, van 18, Arista, van 17, Andrina, van 16 en dan komt Heather.
    Heather's vader is een rijk en machtig man, die genoeg geld heeft om al zijn dochters te voeden.
    Hobby's: Heather houdt van zwemmen. Het liefst zwemt ze de hele dag door op het strand, wat haar vader liever niet heeft.
    Heather zingt ook graag, maar zwemmen blijft haar nummer één hobby.
    Jou 'prins' : Niall Horan.
    Welke moderne versie ben jij: The Little Mermaid, Kleine Zeemeermin.
    Extra informatie : -

    Wil je t zeggen als je begint? (:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 8:13 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Mag je dr ook meerdere invullen? -a- Ik heb namelijk niets te doen, haha..


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Voornaam : Eliane
    Achternaam : Parker
    Volledige naam: Eliane Isabelleparker
    Leeftijd : net 17
    karakter : Eliane is een lief slim meisje met een gorte passie voor muziek. Ze speelt klassiek piano sinds haar 6e en heeft daarnaast een prachtige stem. Helaas is ze te verlegen om die echt te laten horen. Ze wilt muziek studeren en wilt daar dan ook ver mee komen alleen is haar doel dan nu om piano stukken te componeren. Ze is niet zo sportief, ze doet namelijk aan geen enkele sport het enige wat ze doen is af en toe in het weekend joggen maar dat is meer als ze een leuk jurkje gevonden heeft dat net een beetje te strak zit. Verder is ze heel vredelievend ze geloofd heilig in de goedheid van de mens en veroordeeld niemand.
    Uiterlijk:


    Eliane heeft lang bruin haar met grote bruine ogen. Ze heeft een lichte huid met van zichzelf roze lippen. Ze is 1.67 lang en groeit niet meer. Ze kleed zich erg vrouwlijk en is gek op assecoires.
    Thuissituatie : Haar ouders zijn gescheiden en ze heeft geen broers of zussen. Op dit moment woont ze bij haar vader.
    Hobby's : Eliane is gek op fotografie en piano spelen. Ze trekt er vaak op uit om mooie plaatjes te schieten.
    Jou 'prins' : LIAM of LOUIS.
    Welke moderne versie ben jij : Belle van belle en het beest.
    Extra informatie : geen.

    Shuester schreef:
    Mag je dr ook meerdere invullen? -a- Ik heb namelijk niets te doen, haha..


    yes of course (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wanneer ga je bekend maken? (;


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Carolinehale schreef:
    Wanneer ga je bekend maken? (;

    als er geen rollen meer komen vóór 9 uur dan maak ik wat rollen bekend, maar ik hoop dat er meer 'prinsessen'.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mag ik er nog ééntje maken?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    mikechang schreef:
    (...)
    als er geen rollen meer komen vóór 9 uur dan maak ik wat rollen bekend, maar ik hoop dat er meer 'prinsessen'.


    Oké, ik hoop trouwens dat je iets aan mijn rol hebt.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Voornaam: Cailey.
    Achternaam: Moore.
    Volledige naam (zorg ervoor dat er in je naam iets van de 'Prinses' voor komt): Cailey Alice Moore.
    Leeftijd: Ze is 17 jaar.
    Karakter: Cailey is een dromerig type. Ze houdt van haar wilde fantasieën, over werelden die niet bestaan met onwerkelijke mensen en dieren. Meestal, als ze dan weer dagdroomt, stelt ze zich voor hoe het leven daar zal zijn.
    De meeste mensen vinden Cailey raar, omdat ze nooit haar aandacht ergens bijhoudt en altijd in haar fantasiewereld is als iemand tegen haar praat.
    Uiterlijk -met foto en beschrijving graag ;D- :


    Cailey heeft lang, blond haar waar ze meestal een haarband in doet. Haar ogen hebben een aparte, maar toch mooie kleur groen. Haar wangen zijn van zichzelf al erg rood, waardoor mensen snel denken dat ze bloost.
    Cailey is erg klein voor haar leeftijd, ze is zo'n 1.63 maar het maakt haar niet uit wat mensen van haar denken of als ze haar 'kleine' noemen.
    Thuissituatie : Ze heeft twee zusters; Lorina en Edith. Haar ouders zijn ruike lui en hebben liever dat Cailey ook met een rijk iemand trouwt.
    Hobby's: Ze droomt altijd over Wonderland, 'haar fantasiewereld' en doet ook bijna niets anders dan dat.
    Jou 'prins' : Uh.. Bij wie je haar het beste vindt passen (:
    Welke moderne versie ben jij: Alice in Wonderland.
    Extra informatie: Ze draagt altijd korte jurkjes, met daaronder af en toe een legging.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:31 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    ik wil een rol omdat mijn achternaam bijna prinses is :']

    edit: bezig met rol

    edit: laat maar ;$

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:48 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    lieverds,
    ik wil graag even zeggen dat ik blij ben met jullie aanmeldingen. Maar ik ben op dit moment op zoek naar de échte disney prinsessen, hier een lijstje ;

    Snow White -From Snow White and the Seven Dwarfs-
    Cinderella -From Cinderella-
    Aurora -From Sleeping beauty-
    Ariel -From The little mermaid-
    Belle -From Beauty and the beast-
    Mulan -From Mulan-
    Jasmine -From Aladdin-
    Pocahontas -From Pocahontas-

    dit zijn de originele prinsessen, maar als het écht niet anders kan probeer ik wel een nieuw modern verhaal om één van de andere karakters te bedenken


    Listen to your heart and your dreams come true ~