• Ik ben nu bezig met een trailer, ik heb alleen nog wat beeldmateriaal nodig van sommige moderne prinsessen, dus heb jij misschien van je personage wat beeldmateriaal of iets waardoor ik het kan opzoeken. Dan zou dat fijn zijn (:







    Ja wéér zo'n topic, maar ik heb nu een origineel idee (vind ik zelf dan)

    Wie dacht dat sprookjes alleen voor kinderen zijn, neemt zijn woorden nu gelijk in. Dit verhaal gaat over vijf compleet verschillende meisjes die je doen denken aan de populaire 'disney prinsessen', zo is er een vergelijkbare Mulan die nu een bokser is. De prinsen zijn in dit verhaal niemand minder dan Louis Tomlinson, Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik en Liam Payne, ze worden één voor één verliefd op hun eigen bloedmooie prinsessen.

    Het enige wat je moet doen is het lijstje hier onder invullen, en ik schrijf er wel een modern verhaal rond om je personage heen (:


    Degene die niet meer beschrikbaar zijn
    Zayn Malik
    Mulan -mikechang-
    Niall Horan
    Jasmine -Dumbledore-
    Harry Styles
    Ariel -Stewie-
    Liam Payne
    Aurora -Abernathy-
    Louis Tomlinson
    Snow white -Stewie-
    x

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:05 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ooh, mag Liam Payne (de 'prins')/ cinderella? ^^


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    Voornaam : Joanna
    Achternaam : Henderson
    Volledige naam (zorg ervoor dat er in je naam iets van de 'Prinses' voor komt : Joanna Cinderella Henderson
    Leeftijd : 18 jaar
    Karakter : Joanna helpt graag mensen. Ze is graag in bijzijn van haar vriendinnen en vrienden. Ze werkt ook graag met dieren. Ze zingt ook heel graag. Als er iemand droevig is, gaat zij de persoon altijd opbeuren.
    Uiterlijk -met foto en beschrijving graag ;D- :

    Joanna heeft lang blond haar. Ze heeft bruine ogen en een bleke huid. Ze draagt altijd kleedjes of rokjes. Het gebeurd zelden dat ze een broek draagt.
    Thuissituatie : Haar moeder is gestorven toen ze nog maar 4 jaar was. Ze was ongeneeselijk ziek. Haar vader is 3 jaar nadien hertrouwd met een andere dame. Zij was in het begin heel lief tegen haar maar het werd erger met de jaren heen. Haar stiefmoeder kreeg een hekel aan haar. Sindsdien leeft ze bij haar tante.
    Hobby's : bezig zijn met muziek, tekenen, bij haar vrienden zijn
    Jou 'prins' : Liam Payne
    Welke moderne versie ben jij : Cinderella
    Extra informatie : Cinderella was de favoriete film van Joanna's moeder. Zij vond de naam zo mooi en besloot als ze ooit een dochter kreeg, zij de naam Cinderella zou krijgen. Haar man had hier rekening bij gehouden bij de geboorte van Joanna. Zo komt zij aan haar tweede naam Cinderella.


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.