• Ik ben nu bezig met een trailer, ik heb alleen nog wat beeldmateriaal nodig van sommige moderne prinsessen, dus heb jij misschien van je personage wat beeldmateriaal of iets waardoor ik het kan opzoeken. Dan zou dat fijn zijn (:







    Ja wéér zo'n topic, maar ik heb nu een origineel idee (vind ik zelf dan)

    Wie dacht dat sprookjes alleen voor kinderen zijn, neemt zijn woorden nu gelijk in. Dit verhaal gaat over vijf compleet verschillende meisjes die je doen denken aan de populaire 'disney prinsessen', zo is er een vergelijkbare Mulan die nu een bokser is. De prinsen zijn in dit verhaal niemand minder dan Louis Tomlinson, Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik en Liam Payne, ze worden één voor één verliefd op hun eigen bloedmooie prinsessen.

    Het enige wat je moet doen is het lijstje hier onder invullen, en ik schrijf er wel een modern verhaal rond om je personage heen (:


    Degene die niet meer beschrikbaar zijn
    Zayn Malik
    Mulan -mikechang-
    Niall Horan
    Jasmine -Dumbledore-
    Harry Styles
    Ariel -Stewie-
    Liam Payne
    Aurora -Abernathy-
    Louis Tomlinson
    Snow white -Stewie-
    x

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 20:05 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb toch Belle gedaan die klopt toch? (:

    Weetje wat ik niet echt begrijp, je vraagt ons om moderne prinsessen in te vullen, maar als we dat dan doen is het niet goed genoeg en moeten we een andere kiezen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik denk eigenlijk dat ze bedoeld dat je het beste er eentje van die kan kiezen, dus van de Disneyfilms. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rapunzel is van Disney (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Zouis schreef:
    Weetje wat ik niet echt begrijp, je vraagt ons om moderne prinsessen in te vullen, maar als we dat dan doen is het niet goed genoeg en moeten we een andere kiezen?

    nee ik bedoel van de originele disney prinsessen cast (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ahja, Rapunzel is buiten Mulan de enigste leuke prinses xp


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Voornaam : Selena
    Achternaam : Dévone
    Volledige naam : Selena Aurora Dévone
    Leeftijd : 17
    Karakter : Selena is een vrolijke en rustige meid met een gezond verstand.
    Ze gaat graag op avontuur uit en leest graag, Selena lijkt veel op haar moeder.
    Selena is een bezorgd persoon en wilt dan ook snel te veel hooi op haar vork nemen.
    Ze is erg oplettend en is erg breekbaar.
    Uiterlijk :


    Selena heeft een lichte huid en lange blonde haren ze heeft groote groene ogen en is 1.60 lang, ze heeft lange blonde haren en heeft het liefst jurkjes aan.
    Ze heeft een lichte huid door haar Welshe bloed, ze heeft een zachte stem en heeft altijd lichte mascara en lipgloss op.
    Ze heeft veel schoonhield wedstrijden gewonnen door haar knappe uiterlijk.
    Thuissituatie : Haar vader en moeder zijn nog bij elkaar, ze heeft geen zusje's of broertjes ze is er verwend haar vader en moeder zijn allebei drukke zakenmensen ze is op gegroeid bij de schoonmakers, kok's en Nanny's thuis in hun groote huis en heeft ook een goede band met hun allemaal, de bediende wonen allemaal bij hun in huis en hun kinderen ook waar Selena vaak mee omgaat.
    Hobby's : Ze heeft maar 2 hobby's : Slapen en Lezen.
    Jou 'prins' : Liam Payne
    Welke moderne versie ben jij : Sleeping beauty

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 15:58 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Zouis schreef:
    Ahja, Rapunzel is buiten Mulan de enigste leuke prinses xp


    oh hah nou dan zou het wel kunnen als je de andere echt niet leuk vindt. Maar dan moet ik even brainstormen voor een modern stukje (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    dubbelpost ;o

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 17:52 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Voornaam: Aileen.
    Achternaam: Jackson.
    Volledige naam: Aileen Sidney Snow Jackson.
    Leeftijd: Ze is 17 jaar.
    Karakter: Aileen is een lief en spontaan meisje. Ze is altijd heel erg vrolijk en ze vertrouwd ook bijna iedereen meteen voor een volle honderd procent. Wel is ze op het begin bang voor de mensen die ze pas ontmoet, maar naar mate ze hun beter leert kennen en zeker weet dat ze hartstikke vriendelijk zijn, zal ze heel veel gaan praten.
    Uiterlijk:


    Aileen's derde naam is Snow, omdat toen ze geboren was ze een sneeuwwitte huidskleur had. Haar lippen waren bloedrood en haar haar was ravenzwart, dat maakte dat iedereen haar mooi vond. Aileen heeft hazelkleurige ogen.
    Thuissituatie: Omdat Aileen's moeder altijd de mooiste was, maar nadat Aileen geboren werd, weer minder mooier werd en daarom Aileen uit de weg wou ruimen, moest Aileen vluchten. Ze kwam terecht in een huis met zeven nerds en woont nu samen met hen in een appartement.
    Hobby's: Ze heeft niet echt hobby's, omdat ze bijna nooit naar de buiten wereld gaat. Meestal zit ze binnen en doet ze dingen die ze van de 'Dorks' moet doen. Maar als ze dan buiten is, vindt ze het heerlijk om in de natuur te zijn.
    Jou 'prins': Eh.. maakt niet uit.
    Welke moderne versie ben jij: Snow White.
    Extra informatie: Ze is allergisch voor appels.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 15:37 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Was mijn rol voor Assepoester niet goed?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Wanneer worden de rollen bekend gemaakt?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik heb mijn rol een beetje aangepast. Hoop dat hij nu goed is n


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Zou ik er nog eentje mogen doen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wat ik moet weten :
    Voornaam : Bella
    Achternaam : Salvatore
    Volledige naam: Isabella Julia Salvatore
    Leeftijd :17
    Karakter : Bella is nogal verlegen en vertrouwt mensen niet zo snel. Vooral geen mannen. Dat komt omdat ze in haar jeugd sexueel misbruikt is. Maar als je haar beter leert kennen is ze een heel lief meisje, dat niet vaak ruzie maakt of problemen zoekt. Ze praat niet vaak slecht over mensen, en probeert altijd het beste in mensen te zien. (Waardoor ze in haar jeugd ook zo’n makkelijke prooi was voor die mannen.)
    Bella was toen ze klein was erg romantisch en geloofden dat ze ooit haar ‘prince charming’ tegen zou komen, maar na wat er allemaal met haar gebeurd is, is die droom compleet verwoest. Ze heeft zich voorgenomen nooit snel iemand te vertrouwen als die zegt dat hij van haar houdt.
    Daarom zal het voor haar ‘prins’ ook wel moeilijk worden haar voor zich te winnen.
    Uiterlijk:


    Ik weet dat ze hier niet zo heel goed op te zien is, maar omdat ze uit venetië komt en niet echt haar ware "gezicht' laat zien, vond ik dit masker wel toepasselijk. Als je wilt kan ik nog wel een andere foto zoeken waar haar gezicht better op te zien is. (ze heeft groene ogen)
    (misschien een beetje als Leighton Meesters?)
    Thuissituatie : Ze heeft haar hele leven in Italië, Venetië gewoond. Maar een jaar geleden waren haar ouders gescheiden en is ze nu met haar moeder naar Engeland, Londen verhuist, waar haar moeder vandaan komt. Eigenlijk wou ze niet gaan, maar ze wou haar moeder ook niet alleen laten nadat haar vader haar moeder had verlaten voor een jongere vrouw. (weer een reden voor Bella om niet in True Love te geloven)
    Hobby's : Gitaar spelen en zingen. En heel veel muziek luisteren. Ook houd ze van lange wandelingen maken langs het strand of in het bos als ze ergens over moet nadenken.
    Jou 'prins' : Liam Payne
    Welke moderne versie ben jij : Belle (Beauty and the Beast)

    leuk idee voor een story trouwens(K)
    ps zou je het me kunnen laten weten of je het wel of niet goed vind?:$

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:43 ]


    Everything that drowns me, makes me want to fly.