• Ik heb dus een vraag. Wie is er ooit naar een concert geweest van TH (3 maart, 4 maart bijvoorbeeld) toen het een schooldag was. Ik zit met een probleem, 4 maart was ik op kamp, en 14 juni was het zaterdag :0 En ik ben bang dat de volgende concert dus op een schooldag valt. Mijn vraag luidt:

    Spijbelden jullie of niet? Zo niet, hoe gingen jullie dan? Kwamen jullie niet te laat als jullie na school gingen, hadden jullie toen wel goed zicht?

    Dikke kus.


    ok

    8 oktober ging ik later maar ik ging bij vriendin staan vooraan. mogt toen niet. ging ik achteraan en had super goed uitzicht. over heel het podium:D. en 4 maart had ik stitplaats genomen. staan lukt mij niet bij een concert. ik krijg het snel benauwd enzo. dus ik neem altijd zitplaats en kan ik gaan wanneer ik wil.

    Een zitplaats, zit die vooraan/achteraan ?


    ok

    Wij MOGEN spijbelen voor een concert;)

    Serieus, school rockt xD.!


    I want my bloody cheese now!^^

    Wij MOGEN spijbelen voor een concert;)

    Serieus, school rockt xD.!

    Ja fijn, wij dus niet ¬¬


    ok

    4 maart was ik naar school gegaan, want we hadden zitplaatsen. En 5 maart hoefde ik niet naar school. Ik was ook rond 3 uur thuis. x) Maar als het volgende concert op een schooldag is, ga ik vragen of ik vrij mag, en anders spijbel ik gewoon hoor.

    4 maart was ik naar school gegaan, want we hadden zitplaatsen. En 5 maart hoefde ik niet naar school. Ik was ook rond 3 uur thuis. x) Maar als het volgende concert op een schooldag is, ga ik vragen of ik vrij mag, en anders spijbel ik gewoon hoor.

    Maar waar zitten de zitplaatsen precies, vooraan of achteraan :')

    Dude

    NIE naar et sgool gaan^^

    spijbelen dus xD u oudrs briefje laten sgrijven da ge ziek zijt zo heb ik da voor 3maart gddan


    Gilles (ll)

    Maar ik kan nou net niet spijbelen ¬¬' Ookal schrijft me moeder een brief. De school weet dat ik een TH fan ben, en op de een of andere manier komen ze er wel achter dat ik ziek ben op de dag van het concert.


    ok

    ik heb gespijbeld me meoder had me de dag ervoor ook ziek gemeld... zodat het niet zou lijken dat ok er in een keer neit was... maarjah iok spijbel heel veel.. en dat allemaal met toestemming van me meoder..


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Maar ik kan nou net niet spijbelen ¬¬' Ookal schrijft me moeder een brief. De school weet dat ik een TH fan ben, en op de een of andere manier komen ze er wel achter dat ik ziek ben op de dag van het concert.

    jah mijn mentor was er ook achter gekomen... omdat een vriendin van mij ook ging en wel op school was.. maar veder niks gebeurd


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik ben 4 maart geweest en 5 November ga ik ook weer op een schooldag naar een concert. Ik mág het niet eens in mijn hóófd halen om te spijbelen xD Dus nee ik spijbel niet, ik vertrek gewoon na school. Dan zie je het wel goed, maar niet zo dat je ze aan kunt raken ofzo, maar als je in die drukte staat dan zie je het meestal toch niet geweldig hoor.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    ik heb gespijbeld me meoder had me de dag ervoor ook ziek gemeld... zodat het niet zou lijken dat ok er in een keer neit was... maarjah iok spijbel heel veel.. en dat allemaal met toestemming van me meoder..

    Woh, vet gaaf :'D


    ok

    Ik mag niet spijbelen van mijn vader.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had op 3 maart school.
    En ik mocht niet spijbelen x')
    Dus ik ben braaf tot 16u naar school gegaan.
    En om half 6 was ik in Brussel x')
    Én ik had eigenlijk nog vet goede plaatsten ;D

    ik was 4maart gewoon naar school gegaan en pas rond half 6 naar ahoy gegaan en kon het heel goed zien omdat ik een vaste zit plek had helemaal vooraan

    ik mocht toen niet:(
    ik had toen examens die week:@
    maar anders was ik na schooltijd gegaan ik mocht niet spijbelen:S


    Love is the world. And that's make my smile.