• Ik heb dus een vraag. Wie is er ooit naar een concert geweest van TH (3 maart, 4 maart bijvoorbeeld) toen het een schooldag was. Ik zit met een probleem, 4 maart was ik op kamp, en 14 juni was het zaterdag :0 En ik ben bang dat de volgende concert dus op een schooldag valt. Mijn vraag luidt:

    Spijbelden jullie of niet? Zo niet, hoe gingen jullie dan? Kwamen jullie niet te laat als jullie na school gingen, hadden jullie toen wel goed zicht?

    Dikke kus.


    ok

    Ik MOCHT nii omda 3 maart op een maandag was en het de volgende dag school was :8


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik werd opeens ziek [/spijbelen]

    x

    Ik spijbelde 4 Maart niet. vinden me ouders ook nooit goed.


    Sweet dreams will come true.

    als een TH concert op sgooldagen valt meld ik em meestal gewoon ziek :P

    Ik heb dus een vraag. Wie is er ooit naar een concert geweest van TH (3 maart, 4 maart bijvoorbeeld) toen het een schooldag was. Ik zit met een probleem, 4 maart was ik op kamp, en 14 juni was het zaterdag :0 En ik ben bang dat de volgende concert dus op een schooldag valt. Mijn vraag luidt:
    Spijbelden jullie of niet? Zo niet, hoe gingen jullie dan? Kwamen jullie niet te laat als jullie na school gingen, hadden jullie toen wel goed zicht?

    Dikke kus.

    Op 3 maart heb ik ook gespijbelt, met zo'n vaag excuus van mn moeder dat ik me niet goed voelde, terwijl ik eigenlijk in de rij stond ^^

    (...)
    Op 3 maart heb ik ook gespijbelt, met zo'n vaag excuus van mn moeder dat ik me niet goed voelde, terwijl ik eigenlijk in de rij stond ^^

    Dus je moeder wist niet dat je op het concert was? xD


    ok

    Als het volgende concert in belgie op een schooldag is dan spijbel ik^^

    Ik zit toch maar ik kantoor veel mis ik niet.^^


    We'll never be as young as we are tonight