• Ik heb dus een vraag. Wie is er ooit naar een concert geweest van TH (3 maart, 4 maart bijvoorbeeld) toen het een schooldag was. Ik zit met een probleem, 4 maart was ik op kamp, en 14 juni was het zaterdag :0 En ik ben bang dat de volgende concert dus op een schooldag valt. Mijn vraag luidt:

    Spijbelden jullie of niet? Zo niet, hoe gingen jullie dan? Kwamen jullie niet te laat als jullie na school gingen, hadden jullie toen wel goed zicht?

    Dikke kus.


    ok

    4 maart heb ik mijn laatste uur gespijbeld ;d.
    Maar ja, als het volgende concert op een schooldag valt ben ik dus duidelijk niet op school aanwezig :d


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Maar waar zitten de zitplaatsen precies, vooraan of achteraan :')


    Wij zaten aan de zijkant vooraan. Maar helemaal achterin waren ook zitplaatsen. En wij zaten best wel dichtbij. Ongeveer 10/15 meter.

    Ik ben 4 maart wel naar school geweest alleen heeft mijn moeder mij + mijn vriendin opgehaalt met de auto en toen zijn we meteen door gereden naar rotterdam... heeft mijn moeder ons daar afgezet.. binnen kort ga ik naar Bullet for my valentine op 18 nov. das een dinsdag alleen die dag ga ik zeker spijbelen want we hebben er af gesproken met mensen

    ik had me 3 maart ziek gemeld omdta het anders op zou vallen als ik 4 maart er niet was want mensen wisten dat ik naar een concert zou gaan.


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    Ik heb gespijbeld (A)


    Stop wishing, Start doing..

    wij zijn gewoon na school gegaan en we ware nog vrij ver vanvoor vondik...

    ik heb 4 maart de laatste 3 uur gespijbeld (A) :P


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Je moet je gwn ziekmelden ofzo!

    x

    Ik ben op 4 maart gewoon de hele dag naar school gegaan en was pas anderhalf uur van tevoren bij Ahoy. Eenmaal binnen kon ik het nog steeds hartstikke goed zien hoor, dus niet al te druk om maken ;)

    i'm solly maar ik spijbel niet voor een concert hooa. I mean, ik zit nu m'n eerste jaar in het middelbaar en wil graag alles van Latijn enzoo bijouden en zeker van Wiskunde want daar ben ik al niet zo goed in. Ik zou nóóit spijbelen voor gewoon een concert, zelfs niet voor Zornik ^^
    Dus gewoon naar school gan en daarna meteen vetrekken, heb ikook gedan ^^

    *Is Jaloers op de mensen hier*


    You are the one <33

    ik ga gewoon niet naar een concert(HEE DAS SLIM)!

    IK op 4 maart,Dat was dinsdag,ten had ik de laatste 3 uur vrij :') alleen ik (A) ik ga echt niet achteraan staan omdat ik naar school moet :W


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb gespijbelt bij 4 maart en bij 14 juni(13juni heb ik gespijbelt vanwege het overnachtenxD)
    Ze zijn er niet achtergekomen:P
    Pap en Mam vonden het goed dus ik ga ervoor en als ze het neit goed vonden was ik gewoon gaan spijbelen zonder af te melden

    :D

    De vorige keer dat ik heb gespijbeld, 3 maart, heb ik een vierkant rooster gekregen, maar dat was omdat ik nooit zo braaf was. Maar als je echt alles er voor over wilt hebben/ hebt, spijbelen dus.
    (A)