• Ik heb dus een vraag. Wie is er ooit naar een concert geweest van TH (3 maart, 4 maart bijvoorbeeld) toen het een schooldag was. Ik zit met een probleem, 4 maart was ik op kamp, en 14 juni was het zaterdag :0 En ik ben bang dat de volgende concert dus op een schooldag valt. Mijn vraag luidt:

    Spijbelden jullie of niet? Zo niet, hoe gingen jullie dan? Kwamen jullie niet te laat als jullie na school gingen, hadden jullie toen wel goed zicht?

    Dikke kus.


    ok

    Totally gespijbeld ><
    Ff denken... waar viel 4 maart ook al weer op??
    Dinsdag zie ik bij andere staan x']
    Nouja.. toen ging ik maandag weg en heb de dinsdag gespijbeld en ik was té moe the day after en toen was ik er owk niet ^.^
    Mja.. ik was ziek gemeld [a]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    ik zou dus echt gaan spijbelen hoor


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Ik had 4 Maart 3 dagen gespijbelt :]]
    Maandag, Dinsdag, Woensdag. Ik uuhh.. stond vooraan ^^ dus zag het goed =] Ik spijbel dus voor concerten van th! Ik vind dat, dat voor gaat .. zovaak komt th nou ook weer niet in NL en áls ze er eenmaal zijn vind ik 't wel leuk om het überhaupt goed te zien, snappie? ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar ik heb ook wel leuke ouders die me überhaupt willen ziekmelden :']] Ze vinden het juist leuk voor me dat ik dan naar th kan^^ Het volgende concert van th in NL spijbel ik weer .. :']


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik wil ook spijbelen, maar ik loop een te groot risico. Er zijn weer van die mensjes die me lopen verraden enzo :] Maar ach, ik denk dat als het op een schooldag is, dat ik een zitplaats neem :'D


    ok

    K heb gespijbeld mogt van me ouders(A)

    Als die dag zegmaar op een schooldag valt heá, dan ga ik wel spijbelen. We gaan dan om 4uur weg^^ [a]:DIk hoop dat het mag van mijn moeder.[a]<3

    Weetje, ik hoop gewoon dat het niet op een schooldag valt :'D En als het zo is, tja. Ik dacht er eerst aan om niet te gaan, maar een vriendin van me heeft me overgehaald, en door hier ben ik ook een beetje overgehaald, want dan ga ik misschien zitplaatsen reserveren. :3


    ok

    mijn moeder had een absentie kaart
    voor me getekent:D
    met de reden 'naar het ziekenhuis':P


    You are so god damn Sexy <3

    4 maart was het 's avonds.. door de weeks is het meestal 's avonds dus geen zorgen ;)

    ik had lekkur 4 maart vrijgevraagd.

    ik ging 8 oktober naar 't concert.
    naa school gingen we gelyk weg, dat was om 2 uur.
    en toen naar amsterdam. om ongeveer kwart voor 4 waren we er.
    maar ik stond nog best wel vooraan eigelijk.


    do it better

    Ik hóóp dat het in Ahoy is, als het op een schooldag is. Want ik woon daar in de buurt enzo, en dat is dichterbij dan ergens in Amsterdam fzeu ¬¬'


    ok

    bwaah ik mocht niet spijbele en had les tot kwart na 4, dus bennik naar brussel geracet en kwam daar pas aan rond 6. dus we hadden niet egt een superzicht maar twas tog heerlijk xD

    ik zou dan gewoon spijbelen x']

    <'3


    I'll live every second like it is my last one <3