• Ik ben lekker blond geworden kijk maar in me album !:$

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Horrorshit schreef:
    ik ben geen sletje ik ben geen hoertje . ik heb gewoon een vriend ben daarmee bijna 2 jaar


    Waarom zet ja dan zon foto van jezelf op quizlet gaat je vriendje dat soms leuk vinden?? Dat iedereen je kan zien(cat)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Horrorshit schreef:
    (...)

    nee



    En dat noem je normaal?
    Lekkere vriendin ben je dan o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    beter aandach trekker dan een hoer te zijn (Y)

    Horrorshit schreef:
    (...)

    nee
    =.= he wacht ik zit nog op de account van me zus haha :"D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eyes schreef:
    Mensen , jullie zeggen dat Horrorshit aandacht zoekt, toch?! Als jullie daarin gelijk hebben, waarom geven jullie haar dan al die aandacht?!


    ik verveel me HEEL erg (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patronum schreef:


    Happy Birthday my Potter!

    Mensen, graag even ter verduidelijking:

    Een slet heeft gratis sex met jongens voor wat voor reden dan ook. zij kiest die mannen zelf uit
    Een hoer heeft sex met vreemde mannen voor geld, maar kiest niet uit met wie ze sex heeft.

    There's a difference :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Horrorshit schreef:
    beter aandach trekker dan een hoer te zijn (Y)


    erhm..
    nee.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Eyes schreef:
    Mensen , jullie zeggen dat Horrorshit aandacht zoekt, toch?! Als jullie daarin gelijk hebben, waarom geven jullie haar dan al die aandacht?!
    We gaan echt niet naar je luisteren, als je dat soms dacht.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    > Slotje


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eyes schreef:
    Mensen , jullie zeggen dat Horrorshit aandacht zoekt, toch?! Als jullie daarin gelijk hebben, waarom geven jullie haar dan al die aandacht?!


    ik verveel me zowat dood (pirate)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Horrorshit schreef:
    ik ben geen sletje ik ben geen hoertje . ik heb gewoon een vriend ben daarmee bijna 2 jaar

    Wat maakt het uit of je een vriend heb, je heb seks voor de camera en voor plezier van andere, dat is een hoer, slet, prostitué, ga maar door.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Goh ja bij ons noemen ze zo iemand toch een hoer. Kan zijn dat ik op een andere planeet woon en dat het bij jou anders is.


    Tears are words the heart can't say.

    Horrorshit schreef:
    beter aandach trekker dan een hoer te zijn (Y)


    Beter dood dan een aandacht trekker. Wanna try?


    i put the fun in funeral

    Horrorshit schreef:
    (...)

    nee


    Oohhh, verklaart een hoop. Het is namelijk niet echt goed voor je relatie als ie daar achter komt <_<


    quidquid excusatio prandium pro