• Twee meisjes die ik ken.

    We zouden vandaag afspreken maar dat ging ineens niet door.
    Ok begrijpelijk.
    Ging ik maar in me uppie na de stad en wie o wie kom ik daar tegen.
    Ja hoor die meisjes.
    Nu is het dus zo dat 1 van die meisjes C aan het daten is geslagen met mijn broer.
    Alleen botert het niet meer tussen die twee en hebben ze dus ruzie.
    Mijn broer is vrijdagavond in zijn uppie uit geweest en zij denkt dat hij daar zich heeft uitgeleefd op alle aanwezige dames.
    Ik heb hem dus uitgevraagd en de vermoedens blijken waar.
    Dat ik dus tegen C gezegd en ze hebben met nigel gepraat over dat hele gebeuren. (C en dat andere meisje).
    Nigel is net boos thuis gekomen en die meisjes negeren me nu op ping en nemen hun tel niet meer op...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Basecca schreef:
    Maar eerlijk gezegd zegt hij daarmee dat hij je niet meer wil, Hale. En om heel eerlijk te zijn snap ik hem wel, je lult niet zomaar door dat je broer vreemdgaat. Daarmee zou ik naar hém toegaan en het hem duidelijk zeggen dat hij dat aan zijn vriendin moet zeggen.


    Wat dat hiij me niet meer wil?

    Hij is me broer hij heeft mijn naam op zijn arm dus wat hij wil me niet meer?.

    Het is nu gewoon dat hij zich verraden voeld...

    Hale schreef:
    (...)

    Wat dat hiij me niet meer wil?

    Hij is me broer hij heeft mijn naam op zijn arm dus wat hij wil me niet meer?.

    Het is nu gewoon dat hij zich verraden voeld...


    Je broer is dom geweest door een tattoo te nemen van een meisjesnaam en daarbij vind ik het een beetje tactloos om nou aan zíjn vriendin te vertellen wat EDIT: híj heeft gedaan. Daar moet hij zelf van leren.
    Btw, misschien moet je niet van iedere scheet een topic maken. Ik heb echt niks tegen jou, maar op een gegeven moment irriteer je mij en anderen een beetje... sorry Hale, maar dat is hoe ik erover denk.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 20:06 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Je broer is dom geweest door een tattoo te nemen van een meisjesnaam en daarbij vind ik het een beetje tactloos om nou aan zíjn vriendin te vertellen wat EDIT: híj heeft gedaan. Daar moet hij zelf van leren.
    Btw, misschien moet je niet van iedere scheet een topic maken. Ik heb echt niks tegen jou, maar op een gegeven moment irriteer je mij en anderen een beetje... sorry Hale, maar dat is hoe ik erover denk.


    This.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Basecca schreef:
    (...)

    Je broer is dom geweest door een tattoo te nemen van een meisjesnaam en daarbij vind ik het een beetje tactloos om nou aan zíjn vriendin te vertellen wat EDIT: híj heeft gedaan. Daar moet hij zelf van leren.
    Btw, misschien moet je niet van iedere scheet een topic maken. Ik heb echt niks tegen jou, maar op een gegeven moment irriteer je mij en anderen een beetje... sorry Hale, maar dat is hoe ik erover denk.

    Hij houd gewoon van me en nu ga ik het goed maken.

    Hale schreef:
    (...)
    Hij houd gewoon van me en nu ga ik het goed maken.


    En daarom moest je een topic maken? Please, get a life! :W

    Hale schreef:
    (...)
    Hij houd gewoon van me en nu ga ik het goed maken.


    Niet boos worden als hij het niet goed wil maken voorlopig. Je hebt best wel wat ergs geflikt bij hem.


    SLOAN.

    Myles schreef:
    (...)

    En daarom moest je een topic maken? Please, get a life! :W

    Heb ik maar ik moest het gewoon kwijt.

    Hale schreef:
    (...)
    Hij houd gewoon van me en nu ga ik het goed maken.

    Mooi. Dan komt alles goed en blijkt het allemaal niets te zijn. :Y)


    I can't even think straight.

    P.S. Als je zoveel kwijt moet, begin eens een dagboek. Just a thought. (:

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 20:26 ]


    I can't even think straight.

    Koop een dagboek --'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Basecca schreef:
    (...)

    Je broer is dom geweest door een tattoo te nemen van een meisjesnaam en daarbij vind ik het een beetje tactloos om nou aan zíjn vriendin te vertellen wat EDIT: híj heeft gedaan. Daar moet hij zelf van leren.
    Btw, misschien moet je niet van iedere scheet een topic maken. Ik heb echt niks tegen jou, maar op een gegeven moment irriteer je mij en anderen een beetje... sorry Hale, maar dat is hoe ik erover denk.
    this^


    Shoganai i ne~

    Myles schreef:
    (...)

    En daarom moest je een topic maken? Please, get a life! :W



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    1. Jij moet je buiten die discussie houden
    2. Die vriendinnen moeten niet samen met hem gaan praten
    3. Jouw vriendinnen reageren kinderachtig.

    That's it. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    StoryBelle schreef:
    (...)





    lmfao


    Stop trying to control everything and just let go.

    Slotje aub!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!