• Twee meisjes die ik ken.

    We zouden vandaag afspreken maar dat ging ineens niet door.
    Ok begrijpelijk.
    Ging ik maar in me uppie na de stad en wie o wie kom ik daar tegen.
    Ja hoor die meisjes.
    Nu is het dus zo dat 1 van die meisjes C aan het daten is geslagen met mijn broer.
    Alleen botert het niet meer tussen die twee en hebben ze dus ruzie.
    Mijn broer is vrijdagavond in zijn uppie uit geweest en zij denkt dat hij daar zich heeft uitgeleefd op alle aanwezige dames.
    Ik heb hem dus uitgevraagd en de vermoedens blijken waar.
    Dat ik dus tegen C gezegd en ze hebben met nigel gepraat over dat hele gebeuren. (C en dat andere meisje).
    Nigel is net boos thuis gekomen en die meisjes negeren me nu op ping en nemen hun tel niet meer op...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Basecca schreef:
    Slotje aub!


    O hell no!

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Basecca schreef:
    Slotje aub!


    Zo hee, jij hebt geen recht om een slotje te vragen op andermans topic. Serieus.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hale schreef:
    (...)

    O hell no!

    begrijpelijk dat ze jouw even niet wil zien


    -

    SmileLullaby schreef:
    begrijpelijk dat ze jou even niet wil zien


    -

    IfOnly schreef:
    (...)
    :|

    :|:O


    -

    Rapturous schreef:
    (...)

    Zo hee, jij hebt geen recht om een slotje te vragen op andermans topic. Serieus.


    ze heeft zojuist een briljante -kuchkuch- ingeving gekregen dat ze het goed gaat maken, dan is er toch geen topic meer nodig?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    ze heeft zojuist een briljante -kuchkuch- ingeving gekregen dat ze het goed gaat maken, dan is er toch geen topic meer nodig?


    Ik vraag zelf wel een slotje aan als ik dat nodig vind..

    Basecca schreef:
    (...)

    ze heeft zojuist een briljante -kuchkuch- ingeving gekregen dat ze het goed gaat maken, dan is er toch geen topic meer nodig?

    Niet elk topic wordt gesloten omdat het opgelost is. Ga niet zo bijdehand doen.


    -

    Basecca schreef:
    (...)

    ze heeft zojuist een briljante -kuchkuch- ingeving gekregen dat ze het goed gaat maken, dan is er toch geen topic meer nodig?

    Ik ben ook niet dol op de topics van Hale maar jij maakt er telkens een echt drama van. Jezus.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 20:54 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Basecca schreef:
    (...)

    ze heeft zojuist een briljante -kuchkuch- ingeving gekregen dat ze het goed gaat maken, dan is er toch geen topic meer nodig?


    Dus? Alsof elk topic wordt gesloten. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Basecca schreef:
    (...)

    ze heeft zojuist een briljante -kuchkuch- ingeving gekregen dat ze het goed gaat maken, dan is er toch geen topic meer nodig?


    Dus? Als ze zelf een slotje wilt vraagt ze er wel om.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hale schreef:
    (...)

    Wat dat hiij me niet meer wil?

    Hij is me broer hij heeft mijn naam op zijn arm dus wat hij wil me niet meer?.

    Het is nu gewoon dat hij zich verraden voeld...

    Trouw met je broer. Waarom wacht je nog? Zoek een ring uit en ga kindjes maken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Trouw met je broer. Waarom wacht je nog? Zoek een ring uit en ga kindjes maken.


    -out-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.