• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:15 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Toen ik bijna verdronk, of daar na eigenlijk.
    Op het moment zelf was ik heel rustig en kalm. En probeerde de andere ook rustig te krijgen(wat nog niet mee viel) maar toen we los waren sloeg het bij mij pas toe en toen storten ik een beetje in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Toen ik klein was en verdwald in het spiegelhuis moest ik heel hard huilen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    O jakkes, ik heb precies hetzelfde! Ik was in Rome in de Sint Pieter, en het laatste stukje naar boven was heel smal en toen liepen de muren ook nog schuin. Ik vond het doodeng maar het was toen ik eenmaal boven was wel echt de moeite waard!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik was doodsbang toen mijn paard met mij erop op hol sloeg door vuurwerk, over het 1.5 m hoge hek heen sprong, de weg op galopeerde en bijna werd aangereden door een vrachtwagen D:
    Ik kon niet eens huilen, ik kon helemaal niets meer. Ik was lijkbleek en zat alleen maar te shaken, net als mijn paard, het arme dier.


    i put the fun in funeral

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:15 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja vorige week, op kamp moesten we survival ding doen. En dat háát ik echt gewoon. En ik heb een klein beetje hoogtevrees, dus je moest op houten planken staan, zonder je vast te houden, en je zat echt heel ver boven de grond. En die dingen wiebelden zo erg. Ik ging dood, serieus. Toen ben ik gaan huilen, maar me vriendinnen gingen me gelukkig helpen.. haha (:

    Basecca schreef:
    (...)


    Ik ben nooit echt bang voor de paarden waar ik op rij, al heb ik gisteren behoorlijk hard gereden (snel, ftr. Dat paard is echt ENORM sterk en bleef maar doorgalopperen -.-')... Was wel leuk, maar daarna moest ik van mijn instructeur nog een heel eind galopperen om hem moe te krijgen. Pijn aan mijn heupen telde even niet mee xD


    Haha, tja, mijn lieverd heeft een paar rare trekjes. Hij is nog al een macho, dus als er een nieuwe ruin meerijdt moet hij die steeds uitdagen x'D. Dan legt 'ie zijn oren in zijn nek, staat even stil en gaat dan in een keer keihard en met gigantische sprongen op die ruin af. Niet te stoppen gewoon --'.


    i put the fun in funeral

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:16 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nah, ik rijd op verschillende paarden: Jan, Zander, Wim en Luc. Luc's tanden zijn verkeerd gegroeid waardoor hij vroeger altijd is geslagen (hij was niet mooi genoeg, ze hielden hem een stuk appel voor en gaven het dan snel aan een ander paard) en nu een beetje schuw/vals is. Geweldig all-round paard, maar ze geven me de kans niet (en bovendien is hij gewoon niet mooi, maar dat boeit mij niet zo). Wim is een paard die zo denkt zoals ik denk: zo snel mogelijk, dan ben je ervan af. Zander... die is speels en heel sterk, en Jan... daar heb ik gisteren op gereden. Zit midden in zijn puberteit, die wil héél graag springen en macho zijn, jww. Verder is dat paard heel jaloers, ik ging gisteren HEEL EVEN WEG om het paard van een vriendin van mij te poetsen, gaat hij helemaal schoppen en raar doen omdat hij geen aandacht kreeg --'


    Ik rijd bijna altijd op Tom, 'mijn' lieve zwarte hengst. Een van de grootste paarden van stal, wat waarschijnlijk ook zijn grote ego verklaard :'). Als hij je niet kent, is het geen leuk paard. De eerste keer dat ik 'm ging opzadelen gaf hij me een geweldige trap tegen mijn been. Maar nu heb ik een hechte band met hem en doet hij (bijna) alles voor me. Hij kan super goed springen en carousellen.
    Als ik niet op hem rijd, rijd ik wel op Madelief, een super mooi arabiertje. Dat paard dribbelt echt de hele bak door, echt hilarisch :3.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Ik rijd bijna altijd op Tom, 'mijn' lieve zwarte hengst. Een van de grootste paarden van stal, wat waarschijnlijk ook zijn grote ego verklaard :'). Als hij je niet kent, is het geen leuk paard. De eerste keer dat ik 'm ging opzadelen gaf hij me een geweldige trap tegen mijn been. Maar nu heb ik een hechte band met hem en doet hij (bijna) alles voor me. Hij kan super goed springen en carousellen.
    Als ik niet op hem rijd, rijd ik wel op Madelief, een super mooi arabiertje. Dat paard dribbelt echt de hele bak door, echt hilarisch :3.


    Heheh, wij hebben niet echt van die hippe namen. Erwin, Tony en Barend is het beste wat we hebben.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Heheh, wij hebben niet echt van die hippe namen. Erwin, Tony en Barend is het beste wat we hebben.


    Wij hebben awesome namen: Ferro, Zeno, Nirvana, Harvey, Rodi, Amor... x'D


    i put the fun in funeral

    Ja, toen ik een klimmuur op moest. Ik heb net zoals jij hoogtevrees dus ik snapte niet waarom ik in vredesnaam die klimmuur op moest. Ik bedoel, als ik op de eerste verdieping sta van een warenhuis en/of flat krijg ik slappe knieeën en vraag ik me af of ik het wel overleef als ik naar beneden val. Laat staan als ik aan een touw op een klimmuur moet klimmen

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 21:57 ]


    Physics is awesome

    oooh daar ben ik ook geweest, ik vond het vooral vermoeiend hahaha. Maar ik vind het toch goed van je dat je het wel hebt gedaan!
    En ja, met Pukkelpop dit jaar eigenlijk, maar verder niet echt, of niet dat ik weet.


    As travars

    ben trots op je dat je het hebt gedaan.


    <3

    Ja, op Pukkelpop.