• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:15 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zo'n 8 jaar geleden wat ik Canada en gingen we in de CN-Tower, ik had toen nog geen hoogtevrees maar toen we eruitkwamen wel. Je hebt namelijk een glazen vloer waardoor je naar benden kon kijken en op kon lopen. Dat vond ik vreselijk.

    En nu blijken ze ook glazenplaten in de lift te hebben. Dus als je omhoog geschoten word zie je dat. Gosh, lijkt me echt eng. En toch wil ik nog een keer in de CN-tower.



    <3

    Parfaite schreef:
    Zo'n 8 jaar geleden wat ik Canada en gingen we in de CN-Tower, ik had toen nog geen hoogtevrees maar toen we eruitkwamen wel. Je hebt namelijk een glazen vloer waardoor je naar benden kon kijken en op kon lopen. Dat vond ik vreselijk.

    En nu blijken ze ook glazenplaten in de lift te hebben. Dus als je omhoog geschoten word zie je dat. Gosh, lijkt me echt eng. En toch wil ik nog een keer in de CN-tower.




    *rilt*
    Das wel heel hoog :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ieee... dat is inderdaad hoog... JIJ MAAKT ME BANG,


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ardency schreef:
    Ik vind van die klim-dingen juist geweldig :3 Hoe hoger, hoe beter.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ja, eergisteren lag er een slak voor de voordeur en ik was alleen thuis (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John