• Oké dit gaat leuk worden , ik zoeke nieuwe boeken , maar ik wil ff weten waar het over gaat , als je zo'n boek leest.
    Dus heb je een boek ? - Titel , schrijver en iniminisamenvattinkje

    Ja , ik weet dat hier al een topic over is , maar dit is gewoon makkelijker :P


    Danmarks Dynamite.

    De Millenium-serie van Stieg Larsson is heel goed (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat voor genre?

    Fantasyboeken:

    Mortal Instrument serie - Cassandra Clare
    The House of Night - P.C. en Kristen Cast
    Vampire Academy - Richelle Mead
    Hush, Hush - Becca Fitzpatrick
    The Sevenwaters series - Julier Marrillier.

    Google maar. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hel schreef:
    Wat voor genre?


    maakt niet zoveel uit ;p
    maar 't liefst weinig fantasie.


    Danmarks Dynamite.

    The hunger games van Suzanne Collins
    Nederlandse titel; De honger spelen

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 18:21 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    The hunger games van Suzanne Collins
    Nederlandse titel; De honger spelen

    Wings, sorry ik lees amper andere boeken dan fantasy


    Cool, neat, swell -Cry

    Carry Slee - Joël

    Luna, Eva, Nathalie en Fleur zijn vriendinnen en wonen in hetzelfde studentenhuis. Op een dag gebeurt er een afschuwelijk drama: Luna valt uit het raam van haar kamer en is op slag dood. De drie vriendinnen blijven ontredderd achter. Luna’s dood heeft grote gevolgen voor hun vriendschap. Nathalie stort zich in een onmogelijke liefde, Fleur wil het liefst zo ver mogelijk weg van de plek des onheils en Eva begint steeds meer te twijfelen over Luna's dood. Was het wel een ongeluk? Waarom liegt Remco, Luna’s ex, over het tijdstip van zijn laatste contact met Luna en gedraagt hij zich vreemd?

    Dan krijgt Eva een stapeltje anonieme brieven in handen die gericht zijn aan Luna. De brievenschrijver vertelt over een schokkende jeugdervaring. Hebben de brieven soms iets met Luna’s dood te maken? Is ze iets op het spoor? Of verliest ze, overmand door verdriet, de realiteit uit het oog?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 18:26 ]

    Sassette schreef:
    Carry Slee - Joël
    (...)


    deze ga ik zeker lezen.
    & @ Obliviatum
    is niet erg hoor ;p


    Danmarks Dynamite.

    Ik heb dan een Engels boek

    Life's that way van Jim Beaver.

    In de tijd dat zijn vrouw ziek was heeft hij allemaal brieven geschreven naar familie, waar zijn gevoelens en alles instaan. En die brieven staan in dat boek. Ik vind het echt mooi :'3


    Trust me. I'm the doctor

    De rode handschoen

    Anke de Vries (of zo iets)
    Het speelt af in de 2e wereld oorlog. aleen ik weet er niet zo veel van omdat het op school ligt :'D. in ieder geval ik dacht dat het boek suckte, maar het is heel mooi geschreven en het is een mooi verhaal


    Shoganai i ne~

    Ik lees veel thrillers van Nicci French en Karin Slaughter


    Don't dream your life, but live your dream!

    Shiver -> Huiver (NL)
    Maggie Stiefvater
    Een meisje wordt aangevallen door wolven als ze jong is en wordt gered door 1 wolf.
    Die wolf blijft haar opzoeken. En dan gaat een jongen uit het dorp dood, vermoord door de wolven. Ze willen de wolven gaan vermoorden. En zij komt erachter dat de wolven geen wolven zijn, maar weerwolven die veranderen als het koud is


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik moest vorige jaar de kleine blonde dood lezen van Boudewijn Buch.
    dat vond ik wel een heel mooi boek. [vooral de film]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''