• Ik verveel me echt heel erg en ik had net een succesvolle droomanalyse uitgevoerd, toen bedacht ik; laat ik het gewoon voor iedereen doen. Dus iedereen die wilt weten wat zijn of haar droom betekent, dump hem hier of in een pb en ik zal mijn best doen om de betekenis eruit te vissen. Graag alleen serieuze dingen.
    -stiekem klinkt het best dom-


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Ik weet er niet veel meer van, maar ik kan me herinneren dat ik met de broer van een vriend van me in een schuurtje was, of zo. Het voelde niet benauwend - het had gewoon een houtkleurige achtergrond :'D Erin stond iets als een auto, en ik en Ties (zo heet die jongen) zaten op de motorkap. Opeens moest Ties iets doen, een race winnen? Het had ook iets met dieren te maken... ik heb geen idee :'D
    Maar toen hij terugkwam, wees hij op mijn oksel, en zei: 'Ongezond.' Ik was meteen geïrriteerd en snauwde dat het door mijn deodorant kwam, maar het rare is dat de lichte uitslag die ik van mijn deo had niet zichtbaar was. Toch was hij superduidelijk, en angstverwekkend serieus. O.o

    Maar irl heb ik niets met die gast. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik over hem droom, maar ik voel niets voor hem. Toch blijft hij opdoemen. -.-


    Misschien speelt hij onbewust toch een grotere rol in je leven dan je denkt. Hij wijst je op iets waar je toch een heftige reactie op geeft, reageer je in het echte leven soms ook te heftig op sommige dingen? Soms moet je ermee oppassen omdat ze het toch echt goed bedoelen.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Ik had vannacht gedroomd dat ik opeens een hele dikke buik had, en je zag er serieus iets in kronkelen. Heel duidelijk, alsof mijn buik een heel dun lapje stof was. Ik wist dat ik 21 weken zwanger was, maar besefte me nu pas dat ik zwánger was. Ik kreeg een kind, en dat wilde ik niet. Hoewel ik normaal een grote kinderwens voor later heb, had ik dat in mijn droom helemaal niet - althans, ik wilde daar pas een kind als ik veel ouder was.
    Toen keek ik opeens vanuit de ogen van iemand die naast 'mij' stond, en besefte me dat Hermelien zwanger was. Van Draco Malfidus. Zij was toen 16, en Draco een onschuldig jochie van 15. Hermelien had plots de erge drang naar Draco te gaan, en opeens wilde ze het kind weer wel? Misschien omdat ze besefte dat het te laat was voor abortus en ze haar eigen baby niet wilde vermoorden. En toen werd ik wakker met het opgeluchte gevoel dat er geen klein monstertje in mijn buik zat :3


    Teveel HP? :'D Deze droom is toch vanuit een ander standpunt dan je eigen, ik denk dat je, je er niet zoveel van moet aantrekken.


    Your make-up is terrible

    Bronte schreef:
    Deze droom heb ik al een paar keer gehad en deze word meestal opgevolgd door een gelijkaardige droom als eronder staat.

    In de eerste droom ben ik aan het lopen, gewoon aan het lopen, maar dan over de boomtoppen. Ik word niet moe, krijg geen spierpijn,...De bomen voor me zijn oneindig.

    Vervolgdroom:
    Ik ga ergens naar toe, met school, (na de droom kan ik me nooit herinneren naar waar). Ik probeer ergens te raken, op te staan, weg te lopen, maar dat gaat niet. Het is alsof ik naar de grond word getrokken door een of andere magnetische kracht en ik niet meer recht raak.


    Heb je het gevoel dat je op de een of andere manier niet vooruit komt met iets, iets persoonlijks, met school, iets anders?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heb je het gevoel dat je op de een of andere manier niet vooruit komt met iets, iets persoonlijks, met school, iets anders?

    Nee, niet direct. In het eerste heb ik meer een gevoel van vrijheid.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 19:09 ]


    Ex astris, sciencia

    Hoe zit het met dromen dat je vermoord wordt? Ik droomde namelijk dat ik vermoord werd door iemand uit mijn klas, en ik weet niet waarom xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dit moet je even van tevoren weten, ik ben een grote fan van Tuomas Holopainen en ik ben als de dood voor boten, serieus mij krijg je niet vrijwillig op alles dat kleiner is dan een vrachtschip.

    Mijn droom:
    Ik was op vakantie in Finland en we gingen met een speed bood een meer op. Ik zat op de motorkap. We vaarde langs een eiland waar Holopainen op stond en we zwaaide na elkaar. Een tijdje later vloog ik om een of andere reden van de motorkap af, een paar meter de lucht in en lande in het water. Ik kon niet zwemmen omdat er iets met mijn knieën was(die zaten aan elkaar ofzo, heel wazig). Dus dook Holopainen en redde me uit het water. Op de kant lag ik, bewusteloos, in zijn arme. Toen ik bij kwam werd ik wakker.
    Verdomme, waarom word ik altijd op het leukste moment wakker?!

    Waarschijnlijk betekent het niks, maar ik ben toch wel benieuwt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Dit moet je even van tevoren weten, ik ben een grote fan van Tuomas Holopainen en ik ben als de dood voor boten, serieus mij krijg je niet vrijwillig op alles dat kleiner is dan een vrachtschip.

    Mijn droom:
    Ik was op vakantie in Finland en we gingen met een speed bood een meer op. Ik zat op de motorkap. We vaarde langs een eiland waar Holopainen op stond en we zwaaide na elkaar. Een tijdje later vloog ik om een of andere reden van de motorkap af, een paar meter de lucht in en lande in het water. Ik kon niet zwemmen omdat er iets met mijn knieën was(die zaten aan elkaar ofzo, heel wazig). Dus dook Holopainen en redde me uit het water. Op de kant lag ik, bewusteloos, in zijn arme. Toen ik bij kwam werd ik wakker.
    Verdomme, waarom word ik altijd op het leukste moment wakker?!

    Waarschijnlijk betekent het niks, maar ik ben toch wel benieuwt.


    Hehe, een typische droom hoor, je wilt gewoon gered worden door hem.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe, een typische droom hoor, je wilt gewoon gered worden door hem.

    Daarvoor hoefde ik geen droom te hebben. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehe, een typische droom hoor, je wilt gewoon gered worden door hem.

    Kan wel kloppen, alleen dan op een andere manier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben wel eens benieuwd wat je uit mijn droom kan halen ;p

    Mijn droom:
    Ik zag dat er op msn een aantal gesprekken stonden te knipperen, omdat er berichtjes waren. Ik had van 3 mensen berichtjes: een vriendin van me (M), iemand die ik op een meeting ontmoet heb (J), en nog iemand die ik niet meer weet ;p M had me 7 keer iets gestuurd. Ik had eigenlijk niet zo'n zin om te kijken wat ze me allemaal had gestuurd. Want (in real life) het is zo dat ze soms nogal opdringerig over kan komen, en vaak doet ze me ook na. dat vind ik dus niet zo leuk, maar ik durf het nooit te zeggen, omdat ik dat dan heel duidelijk moet zeggen omdat het anders niet aankomt, maar tegelijkertijd is ze een heel emotioneel persoon en weet ik niet hoe ze daar op reageert. Daarom had ik dus niet zo'n zin om te weten wat ze gestuurd had, omdat ik bang was dat ze weer opdringerig zou gaan doen.
    J had me 3 keer wat gestuurd. Toen ik zag dat kreeg ik een spanning in mijn buik, een soort vlinder-achtig gevoel. Alsof ik in de z(w)evende hemel was. Van de derder persoon weet ik niet meer hoevaak hij wat gestuurd had, en of ik dat leuk vond of niet :'D
    Maar ik heb geen van de berichtjes gelezen. Het was vooral het gevoel dat ik kreeg toen ik zag wié me een berichtje op msn had gestuurd...


    Inspiration can hit you any time

    Dit droomde ik vannacht
    Mijn wekker was niet afgegaan en het was veel te laat, want we moesten eerder op school zijn voor excursie en ik was daardoor heel gestrest en toen was ik op school, maar ik was al mijn spullen vergeten. En toen wou ik de bus instappen, maar die was opeens verdwemen en toen was ik opeens in Frankrijk met mijn allerbeste mattie. Het was heel warm dus we gingen zwemmen en toen was mijn mentor er opeens die heel boos was dat ik naar Frankrijk was gegaan in plaats van excursie en dat ik gelijk terug moest komen en na moest blijven en toen ging mijn wekker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dit droomde ik vannacht
    Mijn wekker was niet afgegaan en het was veel te laat, want we moesten eerder op school zijn voor excursie en ik was daardoor heel gestrest en toen was ik op school, maar ik was al mijn spullen vergeten. En toen wou ik de bus instappen, maar die was opeens verdwemen en toen was ik opeens in Frankrijk met mijn allerbeste mattie. Het was heel warm dus we gingen zwemmen en toen was mijn mentor er opeens die heel boos was dat ik naar Frankrijk was gegaan in plaats van excursie en dat ik gelijk terug moest komen en na moest blijven en toen ging mijn wekker


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm je bent wel goed. Maar ik zet liever mijn droom hier niet neer. Een beerje prive... :$ (A)

    Ik droomde gister dat ik alleen onder een boom zat, ik weet nog goed dat het avond was en dat er geen maan was. -lekerbelangrijkweer-
    Toen begon ik ineens te huilen omdat ik bang was in het donker en ik voelde me alleen. Toen kwamen mijn twee ex-beste vriendinnen aangelopen en zagen me niet zitten en waren heel hard aan het lachen.
    Toen werd ik echt heel boos op hun beide en toen had ik ineens met 1 van hun ruzie. Midden in het gesprek liep ik boos weg maar nadat ik me had omgedraaid werd ze dood gereden door een auto.
    Toen had ik heel veel schuldgevoel en ik was heel bang en toen werd ik huilend wakker...


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”