• Ik verveel me echt heel erg en ik had net een succesvolle droomanalyse uitgevoerd, toen bedacht ik; laat ik het gewoon voor iedereen doen. Dus iedereen die wilt weten wat zijn of haar droom betekent, dump hem hier of in een pb en ik zal mijn best doen om de betekenis eruit te vissen. Graag alleen serieuze dingen.
    -stiekem klinkt het best dom-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien kijk je teveel tv. (cat)
    Haha neehoor, ben je bang voor de dood of eerder voor de manier waarop je doodgaat?

    Hmm, niet echt, alleen word ik best vaak zulke dingen geconfronteerd t.t Mijn vader en oma hebben kanker, dus het gaat best vaak over sombere dingen enzo bij ons thuis.


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Hmm, niet echt, alleen word ik best vaak zulke dingen geconfronteerd t.t Mijn vader en oma hebben kanker, dus het gaat best vaak over sombere dingen enzo bij ons thuis.



    Het zijn allemaal dingen waarbij je zelf je eigen dood niet in de hand hebt, net als bij kanker. Ik denk dat het daarop terugslaat.


    Your make-up is terrible

    Audience schreef:
    (...)

    Nou... nee. Dat is het juist. Pas na die droom merkte ik hem op, toen zág ik hem pas echt.
    Het was wel zo dat ik me nogal "ongeliefd" voelde: ik had nog nooit een vriendje gehad terwijl ik zag dat iedereen om me heen daar al mee begon.


    Misschien was er onbewust toch echt iets met hem, ik weet het niet, meestal droom je over dingen die je onbewust of bewust dwars zitten of waar je aan hebt gedacht die dag.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien was er onbewust toch echt iets met hem, ik weet het niet, meestal droom je over dingen die je onbewust of bewust dwars zitten of waar je aan hebt gedacht die dag.


    Dat zou best eens kunnen... het is namelijk al drie jaar geleden, dus ik weet het niet meer zo goed xD Ik heb de droom nadien ergens opgeschreven, vandaar dat ik hem nog zo goed wist.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik heb ooit eens gedroomd dat ik in mijn kamer zat en dat ik in de badkamer het geluid van de douche hoorde...
    Ik nam dus gewoon een kijkje in de badkamer en zag dat mijn moeder in foetus houding in de douche lag...
    Ze was dood en toen ik haar er uit probeerde te halen, besefte ik dat ik de deur niet open kreeg van de douchecabine...
    Ik was zo bang toen ik wakker werd... ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Ik heb ooit eens gedroomd dat ik in mijn kamer zat en dat ik in de badkamer het geluid van de douche hoorde...
    Ik nam dus gewoon een kijkje in de badkamer en zag dat mijn moeder in foetus houding in de douche lag...
    Ze was dood en toen ik haar er uit probeerde te halen, besefte ik dat ik de deur niet open kreeg van de douchecabine...
    Ik was zo bang toen ik wakker werd... ;o


    Bang om een geliefde -vooral je moeder- te verliezen en echt kwijt te raken, niet erbij kunnen, machteloos staan na haar dood.


    Your make-up is terrible

    Nogmeer? Ik moet echt even bezig blijven. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ehm, oncijfer deze maar: (moet niet moeilijk zijn)
    Deze heb ik gedroomd 3 weken voor de examens van het eerste trimester.
    Ik stond in ons thuislokaal en we hadden les van de strengste leekracht. We hadden Frans. Iedereen stond bij de deur en stonden vertalingen te roepen die we moesten kennen. Ik begon te flippen, te draaien. Toen werd ik wakker, draaiend, ben ik naar beneden gelopen en heb ik in een emmer gekotst. :)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Ehm, oncijfer deze maar: (moet niet moeilijk zijn)
    Deze heb ik gedroomd 3 weken voor de examens van het eerste trimester.
    Ik stond in ons thuislokaal en we hadden les van de strengste leekracht. We hadden Frans. Iedereen stond bij de deur en stonden vertalingen te roepen die we moesten kennen. Ik begon te flippen, te draaien. Toen werd ik wakker, draaiend, ben ik naar beneden gelopen en heb ik in een emmer gekotst. :)


    Inderdaad niet zo moeilijk, gewoon examenstress. Heb je er heel erg last van?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad niet zo moeilijk, gewoon examenstress. Heb je er heel erg last van?


    Nee :P Zo'n leerkracht waarvan je echt gestresst zijt voor te buizen
    Dat was dezelfde leerkracht als in die andere dat ik zei (Winkel, leerkracht, dat meisje)
    Hoe dan ook, de rest van de dag moest ik elke 55 min. gal kotsen.
    Grappig dat je daar je klok op kan zetten, maar nogal pijnlijk.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik droom vaak in derde persoon
    Dat ik naar mezelf kijk als iemand anders
    Ik weet het, heel gek.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aquila schreef:
    (...)

    Nee :P Zo'n leerkracht waarvan je echt gestresst zijt voor te buizen
    Dat was dezelfde leerkracht als in die andere dat ik zei (Winkel, leerkracht, dat meisje)
    Hoe dan ook, de rest van de dag moest ik elke 55 min. gal kotsen.
    Grappig dat je daar je klok op kan zetten, maar nogal pijnlijk.

    Bah, inderdaad vreselijk.


    Your make-up is terrible

    Een volgende:
    vroeger droomde ik dat ik vermoord werd door de priester: Hij wrong me uit (letterlijk zoals met een dweil) om me te gebruiken voor de hosties. :P
    Dat was altijd boven het putje van mijn grootouders boerderij :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Prim schreef:
    Ik droom vaak in derde persoon
    Dat ik naar mezelf kijk als iemand anders
    Ik weet het, heel gek.


    Dat kan ook komen omdat je vaak gamed of heel veel leest of films kijkt.


    Your make-up is terrible

    Aquila schreef:
    Een volgende:
    vroeger droomde ik dat ik vermoord werd door de priester: Hij wrong me uit (letterlijk zoals met een dweil) om me te gebruiken voor de hosties. :P
    Dat was altijd boven het putje van mijn grootouders boerderij :Y)


    Je houd niet van het geloof? (cat)
    Of vind je dat ze mensen uitbuiten, iets in die richting.


    Your make-up is terrible