• Ik verveel me echt heel erg en ik had net een succesvolle droomanalyse uitgevoerd, toen bedacht ik; laat ik het gewoon voor iedereen doen. Dus iedereen die wilt weten wat zijn of haar droom betekent, dump hem hier of in een pb en ik zal mijn best doen om de betekenis eruit te vissen. Graag alleen serieuze dingen.
    -stiekem klinkt het best dom-


    Your make-up is terrible

    Hmm een droom die ik al meerdere keren heb gehad gaat als volgt:

    In het begin ben ik gewoon met iets leuks bezig (dit kan met vrienden zijn, shoppen, picknicken..vanalles). En op een gegeven moment komt er een schakeling. Iemand komt en er onstaat een ruzie. Dan ben ik plots in de straat waar ik vroeger gewoond heb en probeer ik te vluchten voor de persoon waar ik vantevoren ruzie mee had. En elke keer kom ik klem te zitten, maar wel steeds ergens anders in de straat.

    Ben benieuwd wat je hier uit kan halen.


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    Hmm een droom die ik al meerdere keren heb gehad gaat als volgt:

    In het begin ben ik gewoon met iets leuks bezig (dit kan met vrienden zijn, shoppen, picknicken..vanalles). En op een gegeven moment komt er een schakeling. Iemand komt en er onstaat een ruzie. Dan ben ik plots in de straat waar ik vroeger gewoond heb en probeer ik te vluchten voor de persoon waar ik vantevoren ruzie mee had. En elke keer kom ik klem te zitten, maar wel steeds ergens anders in de straat.

    Ben benieuwd wat je hier uit kan halen.


    Je zit vast in de mogelijke vriendschap of relatie die je met degene hebt waarmee je ruzie hebt in de droom. Je vlucht ervoor maar dat moet je niet doen, je moet een oplossing zoeken.


    Your make-up is terrible

    Hmm, ik heb vannacht wel gedroomd maar weet niet meer wat.. Zodra wel zal ik hem hier eens plaatsen.

    Overigens kijk/lees ik iets teveel vampierfilms/series/boeken volgens mij, de laatste tijd droom ik vaak dak er een ben XD


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb gedroomd dat ik ineens kanker kreeg en dat al mijn haren uitvielen... Komt doordat mijn oude mentrix doodgaat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik droomde een paar nachten geleden dat de middelbare school te moeilijk voor me was en toen moest ik wwer terug naar de basisschool. Ik samen met een vriendin en een jongen die kleiner was dan mij. Okay dus we zaten in de aula research te doen naar een bepaald onderwerp en toen was ik im gesprek met die jongen en hij dwingde me om hem te zoenen. Okay dus dat deed ik en het was de meest slechte zoen ooit. Echt goor gewoon. En ik had er spijt van want ik heb een vriendje, dus ik dacht aan hem. En ik ging hem smsen zo van ik werd gedwongenhem te zoenen. En hij smste maar niet terug. Dus ik belde en toen kreeg mijn hoofd zo'n shot van hem in bad telefonerend met mij met een papier in zijn hand waarop stond hoe hij het uit moest maken. En hij maakte het uit met mij. En toen moest ik heel hard huilen en gillen enzo. En torn werd ik huilend wakker.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Ik droomde een paar nachten geleden dat de middelbare school te moeilijk voor me was en toen moest ik wwer terug naar de basisschool. Ik samen met een vriendin en een jongen die kleiner was dan mij. Okay dus we zaten in de aula research te doen naar een bepaald onderwerp en toen was ik im gesprek met die jongen en hij dwingde me om hem te zoenen. Okay dus dat deed ik en het was de meest slechte zoen ooit. Echt goor gewoon. En ik had er spijt van want ik heb een vriendje, dus ik dacht aan hem. En ik ging hem smsen zo van ik werd gedwongenhem te zoenen. En hij smste maar niet terug. Dus ik belde en toen kreeg mijn hoofd zo'n shot van hem in bad telefonerend met mij met een papier in zijn hand waarop stond hoe hij het uit moest maken. En hij maakte het uit met mij. En toen moest ik heel hard huilen en gillen enzo. En torn werd ik huilend wakker.



    Oh, je bent echt bang dat hij het uit maakt door iets waar je niets aan kan doen... Best logisch, je houd zoveel van hem dat je gewoon heel erg bang bent om hem kwijt te raken. Heb je het al met hem besproken? Misschien kan hij je geruststellen.


    Your make-up is terrible

    Lykos schreef:
    (...)
    het is een droom van een tijdje geleden, en ik vond hem ook al weird. dus ik zou het niet meer weten wat ik toen dacht (maar ik heb hem al eens eerder (dus 2 keer) gehad) dus dan zou ik 2 keer die gevoelens/gedachtes gehad moeten hebben?


    Ja, waarschijnlijk heel onbewust.


    Your make-up is terrible

    Uhm, ik keek de Musical Droomvlucht via mijn laptop. Toen was er een wit vonkje buiten en ik keek, er was vuurwerk. Toen was mijn kamer waar ik in zat in een keer een gang en kwamen er mensen die vuurwerk in mijn vissenkom gooiden. Het vuurwerk kon gewoon afgaan in het water maar de vissen waren veilig. En toen werd ik wakker.

    -snap je het nog?-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, waarschijnlijk heel onbewust.

    Ik volg mijn eige droom steeds minderxD

    Ik weet er niet veel meer van, maar ik kan me herinneren dat ik met de broer van een vriend van me in een schuurtje was, of zo. Het voelde niet benauwend - het had gewoon een houtkleurige achtergrond :'D Erin stond iets als een auto, en ik en Ties (zo heet die jongen) zaten op de motorkap. Opeens moest Ties iets doen, een race winnen? Het had ook iets met dieren te maken... ik heb geen idee :'D
    Maar toen hij terugkwam, wees hij op mijn oksel, en zei: 'Ongezond.' Ik was meteen geïrriteerd en snauwde dat het door mijn deodorant kwam, maar het rare is dat de lichte uitslag die ik van mijn deo had niet zichtbaar was. Toch was hij superduidelijk, en angstverwekkend serieus. O.o

    Maar irl heb ik niets met die gast. Het is trouwens niet de eerste keer dat ik over hem droom, maar ik voel niets voor hem. Toch blijft hij opdoemen. -.-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hebben jullie ook dat als je in je droom weg wilt rennen het niet lukt, dat je dan opeens slow motion rent of dat de weg voor je helemaal zwart word. Dat heb ik meestal bij enge dromen.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik had vannacht gedroomd dat ik opeens een hele dikke buik had, en je zag er serieus iets in kronkelen. Heel duidelijk, alsof mijn buik een heel dun lapje stof was. Ik wist dat ik 21 weken zwanger was, maar besefte me nu pas dat ik zwánger was. Ik kreeg een kind, en dat wilde ik niet. Hoewel ik normaal een grote kinderwens voor later heb, had ik dat in mijn droom helemaal niet - althans, ik wilde daar pas een kind als ik veel ouder was.
    Toen keek ik opeens vanuit de ogen van iemand die naast 'mij' stond, en besefte me dat Hermelien zwanger was. Van Draco Malfidus. Zij was toen 16, en Draco een onschuldig jochie van 15. Hermelien had plots de erge drang naar Draco te gaan, en opeens wilde ze het kind weer wel? Misschien omdat ze besefte dat het te laat was voor abortus en ze haar eigen baby niet wilde vermoorden. En toen werd ik wakker met het opgeluchte gevoel dat er geen klein monstertje in mijn buik zat :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Deze droom heb ik al een paar keer gehad en deze word meestal opgevolgd door een gelijkaardige droom als eronder staat.

    In de eerste droom ben ik aan het lopen, gewoon aan het lopen, maar dan over de boomtoppen. Ik word niet moe, krijg geen spierpijn,...De bomen voor me zijn oneindig.

    Vervolgdroom:
    Ik ga ergens naar toe, met school, (na de droom kan ik me nooit herinneren naar waar). Ik probeer ergens te raken, op te staan, weg te lopen, maar dat gaat niet. Het is alsof ik naar de grond word getrokken door een of andere magnetische kracht en ik niet meer recht raak.


    Ex astris, sciencia

    Oppugno schreef:
    Uhm, ik keek de Musical Droomvlucht via mijn laptop. Toen was er een wit vonkje buiten en ik keek, er was vuurwerk. Toen was mijn kamer waar ik in zat in een keer een gang en kwamen er mensen die vuurwerk in mijn vissenkom gooiden. Het vuurwerk kon gewoon afgaan in het water maar de vissen waren veilig. En toen werd ik wakker.

    -snap je het nog?-


    Dat zijn gewoon spanningen uit het dagelijks leven, dingen die je mee maakt, zit niets bijzonders achter denk ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zijn gewoon spanningen uit het dagelijks leven, dingen die je mee maakt, zit niets bijzonders achter denk ik.

    Oké, bedankt!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...