• Ik verveel me echt heel erg en ik had net een succesvolle droomanalyse uitgevoerd, toen bedacht ik; laat ik het gewoon voor iedereen doen. Dus iedereen die wilt weten wat zijn of haar droom betekent, dump hem hier of in een pb en ik zal mijn best doen om de betekenis eruit te vissen. Graag alleen serieuze dingen.
    -stiekem klinkt het best dom-


    Your make-up is terrible

    Ik droom telkens dat ik in een coma raak en alles van een afstand bekijk. Echt weird. Wat betekend het eigenlijk?


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Ergens weet ik al de betekenis hierachter, maar ik zou graag willen weten wat jij ervan vind.

    Een tijdje geleden (dus niet vannacht) droomde ik dat ik opeens een heel ranzig muizenhok voor me had. Erin sjokten twee doodzieke, verstofte en uitgemergelde muisjes, die ik herkende als Dribbel en Snuf - mijn eigen muizen. Snuf zag er nog wel redelijk uit, gek genoeg zelfs best wel gezond. Dribbel had daarintegen plukken uitgevallen haar, had zelfs helemaal geen haren op haar pootjes. Haar achterpootjes waren helemaal koud en onder de stront en andere derrie in haar klauwtjes. Snel deed ik ze in een andere bak, om het muizenhok uit te mesten, met een bakje eten (omdat ik me niet meer kon herinneren dat ik ze überhaupt gevoerd had deze week), waar ze meteen gulzig op aanvielen. Toch, hoeveel ze ook leken te eten, had het geen zin en ik maakte me ontzettend zorgen om Dribbel. En hoewel ik het hok toch wel weer schoon kreeg, en ik de muisjes weer in een goede omgeving terugzette, voelde ik me er niet goed bij. Alsof ik ze expres vergeten was uit te mesten of zo. En toen werd ik wakker. (cat)


    Je bent bang om iemand (of je muizen) te verwaarlozen, om dingen te vergeten die erg belangrijk zijn en daardoor in de problemen te komen. Of ben je eerder bang dat het jou overkomt, dat ze jou vergeten?
    Misschien is het al eens gebeurd, heb je het goed gemaakt maar heb je alsnog geen goed gevoel erover, alsof het niet helemaal goed is.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 20:14 ]


    Your make-up is terrible

    Ik droomde eens dat ik verkering had met een jongen uit mijn klas. Gewoon een van de vele jongens, ik vond hem niet eens zo aardig, maar goed. Toen kwam zijn beste vriend langs (echt, die twee waren altijd samen) en die vond het nodig me op mijn mond te zoenen. Toen moest ik tussen hun twee kiezen. Ik koos uiteindelijk voor de tweede jongen, geloof ik.
    Ik weet nog dat er een vreemdsoortige fontein in voorkwam waar we rondjes omheen gingen rennen.

    En, het is heel erg dom, ik ben toen door die droom verliefd geworden op die tweede jongen xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Assassin zei:
    Eerst, de kleur groen betekent hierin dat je moet groeien, durven een bepaalde stap te zetten, of jaloerzie. Maar ik denk het eerste.
    Dat je een toeschouwer bent, kan beteken dat je er afstand van probeert te nemen. Ben je bang voor de dood? .


    Ja, ik ben bang voor de dood. ;p
    en dat ik moet groeien/bepaalde stap moet zetten kan ook wel kloppen ja
    ...

    je bent geweldig ;D


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    POM schreef:
    Ik droom telkens dat ik in een coma raak en alles van een afstand bekijk. Echt weird. Wat betekend het eigenlijk?


    Misschien is het tijd voor een pauze, even afstand nemen van alles en op een rijtje zetten zodat alles weer goed in je hoofd staat.


    Your make-up is terrible

    Ik droom altijd dat ik dood ben, en dat ik als geest op mijn eigen begrafenis een toneelstuk speel o.O En ik droom ook vaak dat ik op school ben, en dat het sneeuwt.


    Alis volat propriis.

    Assassin schreef:
    (...)

    Je bent bang om iemand (of je muizen) te verwaarlozen, om dingen te vergeten die erg belangrijk zijn en daardoor in de problemen te komen. Of ben je eerder bang dat het jou overkomt, dat ze jou vergeten?

    Daar zit heel sterk wat in. Ik voel me de laatste tijd een beetje ongeliefd en genegeerd door mijn vriendinnen. (:
    Ikzelf had eerder het gevoel dat mijn muizen verplicht even naar boven moesten drijven uit mijn onderbewustzijn, omdat ik het droomde op dierendag. Het hok was zo vies omdat mijn muizen nu al een halfjaar dood zijn (Dribbel al bijna een jaar, daarom was zij er slechter aan toe), en ik verder niet erg veel meer aan ze gedacht heb. Maar dat van jou heeft ook een goede betekenis... Kun je nagaan hoe diep dromen zijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Audience schreef:
    Ik droomde eens dat ik verkering had met een jongen uit mijn klas. Gewoon een van de vele jongens, ik vond hem niet eens zo aardig, maar goed. Toen kwam zijn beste vriend langs (echt, die twee waren altijd samen) en die vond het nodig me op mijn mond te zoenen. Toen moest ik tussen hun twee kiezen. Ik koos uiteindelijk voor de tweede jongen, geloof ik.
    Ik weet nog dat er een vreemdsoortige fontein in voorkwam waar we rondjes omheen gingen rennen.

    En, het is heel erg dom, ik ben toen door die droom verliefd geworden op die tweede jongen xD


    Ah, dat is een bekende. Even kijken hoe ik dit goed ga formuleren.
    Je wilt eens kunnen kiezen, niet dat ene nemen dat zich maar aanbied. Misschien wil je gewoon ook zo geliefd zijn en die aandacht krijgen. Dat is volkomen normaal hoor,
    Dacht je ervoor al veel aan die jongen?


    Your make-up is terrible

    Voice schreef:
    (...)

    Ja, ik ben bang voor de dood. ;p
    en dat ik moet groeien/bepaalde stap moet zetten kan ook wel kloppen ja
    ...

    je bent geweldig ;D


    Wees vooral niet bang om die stap te nemen dan. :'D


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    (...)
    Daar zit heel sterk wat in. Ik voel me de laatste tijd een beetje ongeliefd en genegeerd door mijn vriendinnen. (:
    Ikzelf had eerder het gevoel dat mijn muizen verplicht even naar boven moesten drijven uit mijn onderbewustzijn, omdat ik het droomde op dierendag. Het hok was zo vies omdat mijn muizen nu al een halfjaar dood zijn (Dribbel al bijna een jaar, daarom was zij er slechter aan toe), en ik verder niet erg veel meer aan ze gedacht heb. Maar dat van jou heeft ook een goede betekenis... Kun je nagaan hoe diep dromen zijn.


    Ah, niet genoeg aandacht gegeven na hun dood dus... Dat zou ook best komen ja.
    Dromen zijn inderdaad erg diep. Daarom is het ook leuk om er eens anders naar te kijken.


    Your make-up is terrible

    Galleon schreef:
    Ik droom altijd dat ik dood ben, en dat ik als geest op mijn eigen begrafenis een toneelstuk speel o.O En ik droom ook vaak dat ik op school ben, en dat het sneeuwt.


    Als je als geest een toneelstuk speelt, ben je dan alleen? Misschien wil je ermee zeggen dat je eenzaam was/bent of dat je je hele leven een toneelstuk hebt gespeeld, niet echt jezelf bent geweest.
    Is er iets op school wat opgelost moet worden?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ah, dat is een bekende. Even kijken hoe ik dit goed ga formuleren.
    Je wilt eens kunnen kiezen, niet dat ene nemen dat zich maar aanbied. Misschien wil je gewoon ook zo geliefd zijn en die aandacht krijgen. Dat is volkomen normaal hoor,
    Dacht je ervoor al veel aan die jongen?


    Nou... nee. Dat is het juist. Pas na die droom merkte ik hem op, toen zág ik hem pas echt.
    Het was wel zo dat ik me nogal "ongeliefd" voelde: ik had nog nooit een vriendje gehad terwijl ik zag dat iedereen om me heen daar al mee begon.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je als geest een toneelstuk speelt, ben je dan alleen? Misschien wil je ermee zeggen dat je eenzaam was/bent of dat je je hele leven een toneelstuk hebt gespeeld, niet echt jezelf bent geweest.
    Is er iets op school wat opgelost moet worden?

    Yep, dan ben ik alleen. En dat kan wel kloppen, ik heb wel veel vrienden, maar toch heb ik niet het gevoel dat ze me begrijpen.
    En nope, het enige wat altijd zo is is dat het sneeuwt.
    Ohja, ik heb ook heelvaak deze nachtmerries:
    1: Ik ben op vakantie en word op een dak gelokt waar heel veel mensen staan, en dan gooit er een man een fles met giftig gas naar buiten, waardoor iedereen dood is.
    2: Ik loop door een donker steegje en ik word aangevallen door een valse hond.


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Yep, dan ben ik alleen. En dat kan wel kloppen, ik heb wel veel vrienden, maar toch heb ik niet het gevoel dat ze me begrijpen.
    En nope, het enige wat altijd zo is is dat het sneeuwt.
    Ohja, ik heb ook heelvaak deze nachtmerries:
    1: Ik ben op vakantie en word op een dak gelokt waar heel veel mensen staan, en dan gooit er een man een fles met giftig gas naar buiten, waardoor iedereen dood is.
    2: Ik loop door een donker steegje en ik word aangevallen door een valse hond.


    Misschien kijk je teveel tv. (cat)
    Haha neehoor, ben je bang voor de dood of eerder voor de manier waarop je doodgaat?


    Your make-up is terrible

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 20:27 ]


    Your make-up is terrible