• Ik verveel me echt heel erg en ik had net een succesvolle droomanalyse uitgevoerd, toen bedacht ik; laat ik het gewoon voor iedereen doen. Dus iedereen die wilt weten wat zijn of haar droom betekent, dump hem hier of in een pb en ik zal mijn best doen om de betekenis eruit te vissen. Graag alleen serieuze dingen.
    -stiekem klinkt het best dom-


    Your make-up is terrible

    Dudley schreef:
    Brr, ik droomde dat mijn leraar wiskunde met me wilde trouwen, en dat hij daarna het huwelijk wilde consumeren... O.O
    Gaaaaaatverdamme. Ik kon die leraar vandaag echt niet normaal aankijken.


    Haha, stiekem vind je hem wel aardig. :Y)


    Your make-up is terrible

    Succes, mijn dromen zijn namelijk altijd heel erg vreemd.

    Een vriendin van mij was bij mij thuis, en ze was aan de drugs. Niet normale drugs, maar kleine Dextro pillen. Lol. Ik zei: 'Niet doen! Da's niet goed voor je!'
    'Joh, maakt niet uit,' zei ze. 'Zijn maar kleintjes.' *gooit pil in mond en wast weg met slok water*
    Daarna probeert een hele enge, rare vogel mijn serre binnen te komen, en lukt dat bijna niet.
    Whut?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Woodcroft schreef:
    Succes, mijn dromen zijn namelijk altijd heel erg vreemd.

    Een vriendin van mij was bij mij thuis, en ze was aan de drugs. Niet normale drugs, maar kleine Dextro pillen. Lol. Ik zei: 'Niet doen! Da's niet goed voor je!'
    'Joh, maakt niet uit,' zei ze. 'Zijn maar kleintjes.' *gooit pil in mond en wast weg met slok water*
    Daarna probeert een hele enge, rare vogel mijn serre binnen te komen, en lukt dat bijna niet.
    Whut?


    Doet je vrienden, iemand anders of jij zelfs misschien dingen die gevaarlijk kunnen zijn of niet goed voor je en wuiven het weg met een smoesje?
    Dat andere klinkt alsof iemand jou gebied probeert binnen te dringen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, stiekem vind je hem wel aardig. :Y)

    Nee, ik vind hem doodeng. Hij is zo weggelopen bij een horrorfilm. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Nee, ik vind hem doodeng. Hij is zo weggelopen bij een horrorfilm. O.O


    Hahaha, vind je trouwen eng? Dan past dat bij het plaatje van horrorfilm.


    Your make-up is terrible

    Nou, heeft niemand vannacht gedroomt? (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nou, heeft niemand vannacht gedroomt? (cat)

    Ik niet ;C


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik droomde vannacht dat het vrijdag was en ik had oppeens heel veel proefwerken die ik niet had geleerd. Toen was ik opeens in Frankrijk en deed mee met de talentjacht verkleed als zingende beer
    Wat kan je daar mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha, vind je trouwen eng? Dan past dat bij het plaatje van horrorfilm.

    Zeg maar rustig dat ik het huwelijk verafschuw, minacht en belachelijk maak wanneer ik dit kan. Net zoals ik het vak wiskunde ook vaak belachelijk maak. :Y)
    Heerlijk. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Prim schreef:
    Ik droomde vannacht dat het vrijdag was en ik had oppeens heel veel proefwerken die ik niet had geleerd. Toen was ik opeens in Frankrijk en deed mee met de talentjacht verkleed als zingende beer
    Wat kan je daar mee


    Haha verkleed als zingende beer. :'D Dat zal wel niet heel veel betekenen, misschien wil je zingen ofzo.
    Maar dat andere staat voor een angst om onvoldoendes te halen, om toetsen te vergeten, dat soort dingen.


    Your make-up is terrible

    Oh. Het is niet zo'n boeiende droom, maar ik vind jouw verklaringen gewoon leuk. (cat)
    Wel, een tijde geleden hadden we een test wiskunde, en daar stond een vraagstuk op, en ik kon er écht niks van. Ik heb de berekening verschillende keren gemaakt, maar ik kwam er maar niet.
    Vannacht heb ik dus gedroomd dat ik die berekening wél had, maar ik had geen antwoordzin geschreven, dus had ik toch nog 0/4.

    Verklaar eens. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hij is niet van vannacht, maar ik heb hem wel al vaker gehad:

    ik fiets met een (oude) vrienden en 2 vrienden van hem langs een tankstation en daar drinkt een van die jongens benzine (of diesel dat is niet duidelijk) en daarna zijn we ineens in een vreemd huis waar die jongens (op dat moment waren het jongens) vast gebonden in de woonkamer zijn. Eentje zegt dan dat ik mezelf moet redden (ik zat niet vast). Dus ik loop naar buiten. EN ik ben ineens in mijn eigen tuin. Ik wil over de schutting klimmen maar wordt kleiner en een enge griezel zit achter me aan. ALs ik over de schutting ben ren ik naar een hek waar ik politie tegen kom en hun het verhaal vertel

    ik vind hem echt vaag

    Beastcrash schreef:
    Oh. Het is niet zo'n boeiende droom, maar ik vind jouw verklaringen gewoon leuk. (cat)
    Wel, een tijde geleden hadden we een test wiskunde, en daar stond een vraagstuk op, en ik kon er écht niks van. Ik heb de berekening verschillende keren gemaakt, maar ik kwam er maar niet.
    Vannacht heb ik dus gedroomd dat ik die berekening wél had, maar ik had geen antwoordzin geschreven, dus had ik toch nog 0/4.

    Verklaar eens. (cat)


    Je hebt er vast heel veel over nagedacht? Daarom droom je erover. Het zat je dwars.


    Your make-up is terrible

    Lykos schreef:
    hij is niet van vannacht, maar ik heb hem wel al vaker gehad:

    ik fiets met een (oude) vrienden en 2 vrienden van hem langs een tankstation en daar drinkt een van die jongens benzine (of diesel dat is niet duidelijk) en daarna zijn we ineens in een vreemd huis waar die jongens (op dat moment waren het jongens) vast gebonden in de woonkamer zijn. Eentje zegt dan dat ik mezelf moet redden (ik zat niet vast). Dus ik loop naar buiten. EN ik ben ineens in mijn eigen tuin. Ik wil over de schutting klimmen maar wordt kleiner en een enge griezel zit achter me aan. ALs ik over de schutting ben ren ik naar een hek waar ik politie tegen kom en hun het verhaal vertel

    ik vind hem echt vaag



    That's weird. (cat)
    Hou je van spanning? Vind je je leven saai? Of ben je ergens de enige die ergens iets aan kan doen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    That's weird. (cat)
    Hou je van spanning? Vind je je leven saai? Of ben je ergens de enige die ergens iets aan kan doen?

    het is een droom van een tijdje geleden, en ik vond hem ook al weird. dus ik zou het niet meer weten wat ik toen dacht (maar ik heb hem al eens eerder (dus 2 keer) gehad) dus dan zou ik 2 keer die gevoelens/gedachtes gehad moeten hebben?