• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [bella]
    Ik liep naar de garage en zette mijn tas erin. ik liep naar buiten en omhelsde Jake nog. Waar is nessie? ik moetst haar nog een knuffel geven voor ik ging. En dan voor Edward kwam weg zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Caine schreef:
    Jane
    'Ik vroeg wat.' Chelsea's stem klonk hard en met een ruk draaide ik mijn hoofd terug. Ik ontblootte mijn tanden en liet een diep gegrom horen, als laatste waarschuwing voor ik haar zou laten voelen wat échte pijn is.


    [Chelsea]
    Ik ontblootte mijn tanden ook en gromde. Ik wist dat ik te ver ging, maar als zij me pijn zou doen, zou ik haar banden verbreken. Zowel met haar broer als met de Volturi. En dat wist ze.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Didyme

    Verschrikt keek ik haar af. Daar kun je niet heen! Gilde ik bijna. Nou ik wou daar eigelijk niet heen. J hebt een familie die van je houd om hoe je bent. Je fouten worden vergeven door je familie daar is je familie voor. Zei ik geruststellend. Het bleek haar even te twijfelend en even keek ze me weer aan met een emotieloosgezicht. Je weet niet hoe Aro is hij zal je niet willen vermoorden maar Chelsea verbind je met de clan en dan werk je voor hun en zal je de Cullens moeten uitmoorden. Ik heb zijn plan gehoord asjeblieft blijf bij de Cullens. Zei ik bijna smekend


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bella]
    Verbaasd keeek ik naar didymee. Toen ik luisterde was ik verbaast. Ergens had ze gelijk dat wist ik. 'Dan ga ik niet naar Volterra en ag ik maar zwerven'wat doe jij ga je no umee of niet. Ik keek boos naar haar. ik wist dat als ze de kans kreeg dat ze me hier zou laten blijven.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Ik moest al mijn zelfbeheersing bij elkaar schrapen om te voorkomen dat ik haar zonder maar één vinger uit steken zou martelen.
    Ik sloot mijn ogen en probeerde te denken aan dingen die me kalmeerden. Ik dacht aan Alec en toen vlogen mijn ogen weer open.
    'Vergeet het! We moeten op zoek naar de anderen,' snauwde ik. Ik was nog steeds woest, maar kon haar geen pijn doen. Die verdomde gave ook. Die was net zo handig als de mijne, hetzij op een iets andere manier.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé
    Ik trok de jongen mee en nam hem in huis, maar toe ik hem vast had ging ik bijna dood van misselijkheid. Ik zette hem toch op mijn sofa op Carlisle en mijn kamer. 'wacht hier' zei ik terwijl ik nog misselijker werd. ik rende naar beneden waar ik Bella met een koffer zach en Didyme naast haar. 'Bells wat doe je?' Zei ik bijna wanhopig. Ik wist dat Didyme hier iets te maken mee had


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [bella is zometeen weg]
    Voor ze iets kon zeggen knikte ik. 'ik begijp het je blijft hier nou doe de de groetjes aan edward'riepik er sarcastisch achterna. Ik ilep het bos in en kwam Renesmee tegn. ik gaf haar een kus en rende zo hard mogelijk weg. Na een uur rennen ging ik zitten. Ik maakte een hutje en ging liggen nadenken. Ik wist dat ze het me zouden vergeven maar ik kon hun dat niet laten doen. ik heb het meisje niet eens sorry kunnen zeggen
    [ik ga ofline]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Caine schreef:
    Jane
    Ik moest al mijn zelfbeheersing bij elkaar schrapen om te voorkomen dat ik haar zonder maar één vinger uit steken zou martelen.
    Ik sloot mijn ogen en probeerde te denken aan dingen die me kalmeerden. Ik dacht aan Alec en toen vlogen mijn ogen weer open.
    'Vergeet het! We moeten op zoek naar de anderen,' snauwde ik. Ik was nog steeds woest, maar kon haar geen pijn doen. Die verdomde gave ook. Die was net zo handig als de mijne, hetzij op een iets andere manier.


    Chelsea
    'Die zouden we toch niet vinden, want volgensmij is iedereen, los van ons, in de troonzaal,' snauwde ik terug.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Terwijl ik op weg naar huis liep, merkte ik dat er iets niet klopte. Er waren meer mensen binnen, mensen die er niet hoorden.
    Met een paar snelle passen had ik de laatste paar honderd meter overbrugd en liep de woonkamer in, waar ik Esmé, Bella en Didyme zag zitten.
    'Wat is hier aan de hand?' vroeg ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jirachi schreef:
    (...)

    Chelsea
    'Die zouden we toch niet vinden, want volgensmij is iedereen, los van ons, in de troonzaal,' snauwde ik terug.


    Jane
    Mijn kaak verstrakte.
    'En waarom zijn ze allemaal daar? En waarom weet ik daar niets van en jij wel?'
    Mijn handen balden zich tot vuisten. Ik kon niet geloven dat Alec zonder mij ergens heen was gegaan. Dat kón niet!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Didyme]

    ik rende Bella stiekem zonder ze iets hoord achterna. Ze maakte een hutje in een boom na eindelijk stoppen na een uur rennen. Ik ging zelf zitten in een boom terwijl mijn broek bijna van mijn witte benen af viel. Overal zaten scheuren. I bekeek Bella terwijl ze zat te snikken. Ze had iets met de Cullens een echte band zoiets had ik nooit met mijn ex clan gehad de Volturi. Ik bleef wel op een kleine afstand van haar maar ik kon haar wel ruiken, maar door de wind tegen bij haar kon ze mij niet ruiken. Ik zag wel haar spiegelbeeld van honderde meters ver in het water door mijn scherpe ogen. Langzaam begon mijn keel te branden. Ik rende op een geur af blijkbaar van een dier. Ik verslond het makkelijk en eigelijk was het zo slecht nog niet. Snel klom ik terug in de boom zodat ik zicht had op Bella. Ze zou me niet opmerken en at wist ik zeker.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Esmé]
    ik keek Carlisle waarna ik Bella en Didyme met een flits weg zag lopen. Ik kon niet achter ze aan. Bella moest haar versteende hart volgen. Snel liep ik naar Carlisle waarna ik mijn Hoofd op zijn schouder liet zitten. 'We zijn Bella kwijt..' Zei ik snikkend (voor een vamp). Ik hield Carlisle tegen toen ik voelde dat hij haar achterna wou rennen. 'Ze is niet omgepraten schat...'Zei ik zacht. 'We laten dit deze keer aan Didyme over. Ik vindcdat ze een inas verdient ik vind haar te vertrouwen. Ze is weggelopen uit Volterra.' zei ik verder nog zachter als eerst maar verstaanbaar voor vampieren


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Caine schreef:
    (...)

    Jane
    Mijn kaak verstrakte.
    'En waarom zijn ze allemaal daar? En waarom weet ik daar niets van en jij wel?'
    Mijn handen balden zich tot vuisten. Ik kon niet geloven dat Alec zonder mij ergens heen was gegaan. Dat kón niet!


    Chelsea
    Ik grijnsde even.
    'Omdat ze het niet nodig vonden om het je te zeggen.' Dat zei ik expres, maar het was juist niet de bedoeling dat Jane erachter zou komen dat ik het expres zei.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Bella en Didyme liepen meteen weg, in een flits waren ze langs me heen. Esmé kwam naar me toe en legde snikkend haar hoofd op mijn schouder. Beschermend en troostend sloeg ik mijn armen om haar heen.
    'We zijn Bella kwijt,' snikte ze. Even verstarde ik en wilde aanstalten maken om weg te rennen, maar Esmé hield me stevig vast. Ze wilde het aan Didyme overlaten, Esmé vertrouwde haar. En als Esmé iemand vertrouwde, dan deed ik dat ook.
    Opeens drong een andere geur mijn neus in. Iets van boven.
    'Schat? Is er iets boven?' vroeg ik kalm.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jirachi schreef:
    (...)

    Chelsea
    Ik grijnsde even.
    'Omdat ze het niet nodig vonden om het je te zeggen.' Dat zei ik expres, maar het was juist niet de bedoeling dat Jane erachter zou komen dat ik het expres zei.


    Jane
    In een woedende uitbarsting liet ik een schelle gil horen en om mijn woede iets tot bedaren te brengen, begon ik met alles te smijten wat los en vast zat. De grijns op Chelsea's gezicht was vreselijk, ik wilde hem er het liefst vanaf vegen maar ik kón het niet.
    Ik merkte al gauw dat het kapot maken van waardevolle spullen niet hielp. Ik wilde iemand pijn doen. Ik wilde iemand straffen.
    'We gaan naar de troonzaal,' zei ik kil. 'Nu meteen.'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen