• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Siobhan

    Na nog een kwartier in de regen te hebben gelopen, kwam ik thuis. Mijn kat, George, kwam naar me toe lopen. Al miauwend. Glimlachend nam ik hem in mijn armen. 'Ik heb je gemist' Fluisterde ik. Hij spinde. Het maakte me kalm, maar riep ook emoties bij me op. Voor ik het wist rolden de tranen weer over mijn wangen. 'Ze hebben alles gedaan om hem te redden' Snikte ik. Het gespin van George werd nog harder. 'Het is te laat' Mijn stem klonk schor en gebroken. Mijn keel voelde aan als een stuk schuurpapier. Even bleef het stil. Het enige wat ik hoorde was het gespin van mijn kat George. Opeens hoorde ik gestommel. De angst sloeg mij om het hart. Het geluid kwam van boven. Ik zette George weer op de grond. Met grote ogen keek hij toe, toen ik mijn voet voorzichtig op de eerste tree van de trap zette.


    26 - 02 - '16

    [Back!]

    Carlisle
    Haar grote ogen stonden smekend en ze waren zo lastig te weerstaan. En ach, wat kon het ook kwaad? Ik had Jacob of Edward waarschijnlijk zo gevonden.
    'Goed dan, kleine meid. Jij wilt naar Jacob toe, hè?' ik tilde haar op en zette haar op mijn schouders.

    Jane
    Ineens werd ik afgeleid door een geluid in de verte, alsof de poort zomaar open ging. Het meisje stopte met gillen, maar bleef hysterisch snikken. Ik negeerde haar en was als een van de eersten bij de deur van de troonzaal, om te kijken waar het geluid vandaan kwam. Toen besloot ik dat ik mijn leven niet op het spel wilde zetten voor iets waarvan ik nog niet wist wat het was.
    'Chelsea! Ga kijken,' mijn bevel klonk echoënd door de kamer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Elena
    Ik zit op het vliegveld, een ticket in mijn handen geklemd. In stilte staar ik voor me uit, terwijl de zoute tranen over mijn wangen lopen. Ik ga ze missen. Jacob, Paul, Seth, Sam, Emily, kleine Claire.. De Cullens en.. Ik durf het niet eens te denken. Embry. Mijn hart word in kleine stukjes getrokken als ik zijn gebroken, slungelige lichaam voor me zie.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Renesmee
    Ik leek in één keer gekalmeert door de naam Jacob.
    'Jaa!' riep ik blij. Ik stopte helemaal met snikken.

    Chelsea
    Ik knikte en stond op het punt naar het plein te gaan, en toen hoorde ik opeens glas breken.

    Vladimir
    Ik sprong door het raam van de troonzaal, en keek de troonzaal rond. Ik zag mijn prooi op de grond, en ze snikte.
    'Waarom moeten jullie mijn prooi nou stelen?' vroeg ik met een brutale ondertoon.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ben ik weer was expeditie robinson aan het kijken :S []
    [Esmé]
    ik zag Nessie bij me wegrennen en ik rende achter haar aan. Waardoor ik bij Carlisle aankwam. De jongen die ik in de kamer had gelaten zou TV kijken en we hadden talloze boeken en films. Hij zal zich wel vermaken. 'Car!' Riep ik hard zodat hij stopte met rennen en omkeek. Ik pakte zijn losse hand vast en keek Nessie glimlachend aan. 'Waar gaan we heen?' Zei ik vragend nadat ik me naar Carlisle gekeerd had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    Ik zuchtte toen de laatste vlucht naar Florida werd omgeroepen. Ik kon het niet.. Daarvoor hoefde ik maar aan Embry te denken. Moedig sleepte ik mezelf terug naar Forks. Maar.. Er was niemand. ''Hallo!?'' Probeerde ik.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Het was wonderbaarlijk om te zien hoe Renesmee opklaarde door Jacob. Hun band was zo sterk. Ik vond het zo interessant en fascinerend. Ze leken voor elkaar gemaakt te zijn en dat was natuurlijk ook zo.
    Opeens hoorde ik Esmé mijn naam roepen en verbaasd keek ik om. Ze kwam naast me stand, pakte mijn hand vast en lachte even naar Renesmee.
    'Waar gaan we heen?' vroeg ze. Ik had hier niets meer over te zeggen; we gingen met z'n drieën. Esmé, ik en onze kleindochter.
    'We gaan op zoek naar Jacob of Edward,' ik wilde haar niet hardop zeggen dat het was om Renesmee rustig te houden na het vertrek van Bella, maar ik wierp haar een blik toe die ze meteen begreep. Esmé en ik konden communiceren zonder woorden.
    Daarna gingen we op pad, hand in hand.

    Jane
    Nog voor Chelsea de deur uit was, werden we allemaal afgeleid door het geluid van brekend glas.
    Met een ruk draaide iedereen zich om en we zagen Vladimir, op zijn hurken voor het gebroken raam waar hij net doorheen was gesprongen. Hij keek met een hongerige blik naar het snikkende meisje dat ik net gemarteld had.
    'Waarom moeten jullie mijn prooi nou stelen?' vroeg hij brutaal. Ik siste. 'Jóuw prooi? Ze is van míj!'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hoorde een Hallo ut een paniekerige stem. Ik rende eropaf en stopte net voordat ze me kon zien. Daarna liep ik rustig mensentempo verder. Daar zag ik het meisje wat gewond was. Even glimlachte ik tot ik de tranen over haar wangen zag lopen. Ik rende in mensentempo naarhaar toe. Ik sloeg een arm om haar heen 'Gaat het?' zei ik rustig maar toch ook liefdevol.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Esmé
    het voelde spijtig om Carlisle achterte laten maar iemand had me nodig en ik hoopte dat hij me zou begrijpen. Dit meisje had steun nodig en een schouder om uit te huilen


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee

    'Gaan we eerst naar Jake? Toeee, opa Carlisle?' lachte ik.

    Vladimir

    'En toevallig heb ík het meisje gevangen,' snauwde ik haar toe. 'Misschien komt Stefan me zometeen wel vergezellen, heksje.' Ik had het lef om het woord "heksje" te noemen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, alles gaat altijd mis.'' Snikte ik, en sloeg mijn armen ook om haar heen. Ik had het koud, maar dat kon me helemaal niets schelen. Ik wilde een moeder.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Geciteerd misschien komt Stefan me zo wel helpen. Heb ik de rol *Twinkle Eyes* xD[]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carlisle
    Zodra Esmé het gewonde meisje zag, rende ze er meteen op af. Typisch haar, zo zorgzaam als ze was. Ik kon het haar niet kwalijk nemen; het was een van de dingen die ik zo geweldig aan haar vond. Ze zorgde voor iedereen.
    Ik liet haar gaan en ging verder met Renesmee.
    'Gaan we eerst naar Jake? Toeee, opa Carlisle?' grinnikte Renesmee van op mijn schouders. Haar lach werkte aanstekelijk en ik moest ook lachen.
    'Ja, we gaan eerst naar jouw Jake toe.' bevestigde ik.

    Jane
    Het woord 'heksje' was de druppel. Ik voelde hoe de razernij vanuit mijn tenen omhoog kwam en met één blik stuurde ik mijn gave vol op hem af. Eigen schuld, Vladimir!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LittleTear schreef:
    Geciteerd misschien komt Stefan me zo wel helpen. Heb ik de rol *Twinkle Eyes* xD[]


    [JaaaxD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sam Uley
    Ik drukte mijn zwarte voorpoten stevig in de aarde, rechtte mijn rug en liet toen een hard, doordringend gejank horen. De roedel moest weten dat ik ze riep en ik was benieuwd wie me hoorde en zou komen opdagen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen