• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Veel plezier!

    EDIT: Caine, ookwel Jane en Carlisle, IS DE ONDERADMIN, ALS IK WEG BEN, MOET JE NAAR HAAR LUISTEREN!
    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Maggie = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Angela = mirletje
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena.
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove - Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 19:58 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Caine schreef:
    (...)

    Jane
    In een woedende uitbarsting liet ik een schelle gil horen en om mijn woede iets tot bedaren te brengen, begon ik met alles te smijten wat los en vast zat. De grijns op Chelsea's gezicht was vreselijk, ik wilde hem er het liefst vanaf vegen maar ik kón het niet.
    Ik merkte al gauw dat het kapot maken van waardevolle spullen niet hielp. Ik wilde iemand pijn doen. Ik wilde iemand straffen.
    'We gaan naar de troonzaal,' zei ik kil. 'Nu meteen.'


    Chelsea

    Ik knikte even, maar bleef grijnzen. Ik draaide me om, en liep met Jane naar de troonzaal, waar inderdaad alle wachten stonden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Caine schreef:
    Carlisle
    Bella en Didyme liepen meteen weg, in een flits waren ze langs me heen. Esmé kwam naar me toe en legde snikkend haar hoofd op mijn schouder. Beschermend en troostend sloeg ik mijn armen om haar heen.
    'We zijn Bella kwijt,' snikte ze. Even verstarde ik en wilde aanstalten maken om weg te rennen, maar Esmé hield me stevig vast. Ze wilde het aan Didyme overlaten, Esmé vertrouwde haar. En als Esmé iemand vertrouwde, dan deed ik dat ook.
    Opeens drong een andere geur mijn neus in. Iets van boven.
    'Schat? Is er iets boven?' vroeg ik kalm.


    Renesmee

    Ik rende naar binnen, naar Carlisle en Esmé. 'Waar is mama?!' riep ik overstuur en de tranen rolden weer over mijn wangen. Ik was zo paniekerig, zo bang dat ze dood zou worden gemaakt..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jane
    Woest liep ik voor haar uit. Ik moest me inhouden om niet de gangen door te rennen, want als ik eenmaal begon met rennen, zou ik mijn woede niet meer kunnen bedwingen, dat wist ik zeker.
    Toch liep ik nog op een behoorlijk hoog tempo en in een oogwenk waren we in de troonzaal, waar iedereen van de wacht in een cirkel zat met Alec recht voor me. Opnieuw gromde ik. Beter dat ze een goede uitleg hadden, of ik zou er wel voor zorgen dat het ze uitgilden!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Siobhan

    Ik liep over straat. Het regende pijpenstelen. Overal om mij heen zag ik mensen die haastig in hun huizen verdwenen. Maar ik had geen haast. Ik wist niet of ik überhaupt nog ergens haast voor zou willen hebben. Mijn grote liefde, van wie ik zeker wist dat we het samen ver zouden schoppen, was net begraven. Mijn keel voelde droog aan, mijn wangen nat. Nat van de vele tranen. Ik ging met mijn hand over mijn wang. Mijn vingers werden helemaal zwart van de uitgelopen make-up. 'Kijk eens uit!' Hoorde ik iemand schreeuwen. Ik zag iemand op een skateboard voorbij razen. Een man die woedend zijn vuist opstak. Ik kreeg het spontaan warm van de vele emoties die ik voelde. Angst, haat en een hoop woede.


    26 - 02 - '16

    Chelsea
    Ik liep, nog steeds grijnzend, achter Jane de troonzaal in en liep naar Afton. Wat Jane nog niet zag, is dat er een mensenmeisje in het midden zat die van de vampiers wist.

    [Hmm, ik moet nog wel een rol nemen, anders gebeurd er ook weinig bij de Volturi =.=]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carlisle
    Opeens stormde Renesmee binnen, zo snel als ze maar kon. Ze huilde, haar ademhaling ging snel en haar oogjes stonden angstig. Ze was in paniek.
    Esmé tilde haar meteen op en drukte haar dicht tegen zich aan, maar ik wist dat Renesmee pas echt kalm zou worden als Edward, Bella of Jacob haar zou troosten. Ik moest één van hen vinden. Bella viel al af, dus alleen Edward en Jacob waren nog over.
    Ik vertelde Esmé wat ik ging doen, drukte een kus op haar voorhoofd en ging op pad.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jane
    Ik zag hoe Chelsea me voorbij liep, met nog steeds die onuitstaanbare grijns die het bloed onder mijn nagels vandaan haalde.
    Ze waren ergens ontzettend van in haar sas en ik wist niet wat.
    Alec gebaarde dat ik naast hem moest komen zitten, op de enige nog lege stoel en ik liep naar hem toe.
    Na een paar korte passen drong er ineens een heel andere geur mijn neusgaten in. Ik hoorde een hartsslag, hoorde warm, sappig bloed door aderen stromen... mijn keel brandde terwijl ik mijn felle ogen richtte op het mensenmeisje in ons midden. Ik had een prooi. Eindelijk.

    [Ja, inderdaad :x Of zet anders even in het Rollentopic een melding dat we dringend op zoek zijn naar een Aro, Caius of Marcus :'D]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Renesmee
    Ik huilde nog steeds, en ik werd niet gekalmeert door Esmé. Ik wilde mee met Carlisle. 'Carlisle!' riep ik nog net hoorbaar voor hem. Ik sprong uit Esmés armen en rende achter Carlisle aan.

    [Weetjewat, ik neem een Roemeen, die haten de Volturi, dan gebeurd er altijd wel iets xD. -Neemt stiekem nog Vladimir, en zet bij regels dat je 3 rollen mag- xD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chelsea
    Ik luisterde naar Afton, die zei dat ze het meisje vonden in Roemenïe. Het mensenmeisje was verschrikkelijk bang, dat wist ik wel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Siobhan

    Ik keek de jongen nog even na en de man die inmiddels al weer doorgelopen was. Mijn natte haar plakte aan mijn gezicht. Mijn kleding was doorweekt. Ik liep ietsje sneller. Ik was bijna thuis.


    26 - 02 - '16

    Carlisle
    'Carlisle!' gilde Renesmee achter me. Ik zag hoe ze uit Esmé's armen sprong en naar me toe rende, zo snel dat ze bijna vloog.
    Ik draaide me zuchtend om.
    'Nessie, je kunt niet met me mee. Maar ik ben zo weer terug, dat beloof ik je.' Ik gaf haar een aai over haar bol.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jane
    Het mensenmeisje was doodsbang. Mooi zo. De adrenaline die dan door hun lijf schoot maakte dat ze nog aantrekkelijker roken.
    Ik besloot haar even kort te plagen, te spelen met mijn eten.
    Ik richtte mijn donkere ogen op haar en vrijwel meteen werd de zaal gevuld door haar schelle gegil, terwijl ze kronkelend op de grond viel. Ik grijnsde breed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ik ben even een kwartiertje weg! Tot zo!]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Renesmee
    'Maar... Maar...' Ik keek hem smekend aan. 'Ik wil mee!' Ik klonk weer paniekerig en weer barstte ik in tranen uit.

    Vladimir
    Ik merkte dat de Volturi mijn prooi gestolen hadden. Wat een schande. Konden ze mij en Stefan niet even met rust laten? Ik schiet naar Volterra en schop de poort open. Het gekinkel hoorde je bij de troonzaal, en iedereen keek daar op, weg van het meisje.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Caine schreef:
    [Ik ben even een kwartiertje weg! Tot zo!]


    [Tot zoooo <3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.